SamSuka
t8sdyf8k
t8sdyf8k

fanbox


ADD Message BOX

I added a message box to FANBOX because some people can't use PIXIV mail.

The notes on the entry are also written in the message box, so please follow the etiquette and post freely.

Thank you for your continued support.

PIXIVのメールが使えない方がいるようなのでFANBOXにメッセージボックスを追加しました。

記入の注意はメッセージボックスにも書いてあるので、マナーを守って自由に投稿してください。

いつもご支援ありがとうございます。

ADD Message BOX

More Creators