The next song is alien. It's a hard-won motion. I like kpop music, but the motion is very difficult to get. It's a very wasteful song, so we're preparing two versions. One is white skin and the other is Gyaru version.White skin is normal, Gyaru version is slave? Instant remodeling? As a concept...
次の曲はalienです。 苦労して手に入れたモーションですね。 好きなkpop音楽ですがモーションが本当に手に入りにくいですね。とてももったいない曲なので、2つのバージョンで準備しています。 一つは白い肌、もう一つはギャルバージョンで…白い肌はノーマル、ギャルバージョンは奴隷? 瞬間改造?コンセプトで…