SamSuka
oversleeper
oversleeper

fanbox


Sorry for the lack of arts recently

Hello guys , im terribly sorry about neglecting to draw and update. I was feeling down and being negative these days. I know you guys waiting for the new updates and stuff . Im recovering slowly, hopefully i can able to get back and post again . Im truly grateful for your support ! I dont want to let you guys down . I will work hard. ——————————————————————————————— ここほぼ一ヵ月更新が無く申し訳ありません。  最近落ち込んでる時が多くネガティブな場面があって、なかなか  創作意欲が湧きませんでした。進捗や新作を楽しみに待っておられる皆さんに申し訳ないです。今は少しずつではありますが、元の調子に戻れるように精進してます。 皆さんの支援や応援をいただいて大変ありがたいですし、後悔させたくないです。頑張ります!


More Creators