SamSuka
montefjanton
montefjanton

patreon


Orion är uppe igen!

Efter mycket om och men är recensionen av Orion uppe igen! En av filmskaparna hade tagit ner videon, trots att den går under Fair Use/citaträtten, och har nu insett sitt misstag. 

Detta innebär också att copyrightstriken vi haft är borta, vilket gör att vi kan ladda upp videor normalt igen!

1. Första Intrycket av Orion, som skulle släppts förra söndagen, kommer ut senare idag.

2. Den nya recensionen släpps imorgon och vi behöver inte längre dela upp den i två delar för att kunna få ut den.

3. Och den sista Guldtuben-vloggen, som är nästan 20 minuter lång, släpps som planerat på fredag!

Orion är uppe igen!

Comments

Jaaaadå! En av få gånger som' Fair Use faktiskt vinner!

Carl Ädelroth


More Creators