För ett tag sedan var vi på NärCon och premiärvisade "Felix Recenserar - Djurens Konung", träffade fans och visade hela Daniel Lehmussaaris "House of Orphans". Här kommer en kort vlogg ifrån eventen!
Comments
jag är med i videon yey, jag och mina kompisar satt brevid er under thunderhumor föreläsningen