I år blir det ingen julkalender. Istället kommer vi recensera två filmer ni tittare röstat fram - "Eva & Adam: Fyra födelsedagar och ett fiasko" och "15 - Det är mitt liv (Volym 3)"!
På julafton släpper vi dessutom en recension av Helena Bergströms julkomedi "En underbar jävla jul", och allt avslutas på nyårsafton med vår traditionsenliga nyårsvideo med massa bonusmaterial ifrån året som gått!
Första Intrycket på de tre filmerna släpps onsdagen efter recensionen!