SamSuka
agehacho
agehacho

fanbox


99%完了 / 99 percent complete.

こんにちは、みんな。久しぶりだね。最近現実にいろんな仕事と激しいストレスでちょっとスランプになって思ったより作業時間が遅れました。 今日モーション修正は全部完了したし、今日退勤後にエンコード作業を完了して夜12時か夜明け頃にアップロードする予定だよ。待ってくれてありがとう。 Hi everyone, it's been a long time since I've been in a slump recently due to various things and severe stress, so the working time has been delayed more than I thought. I've completed all the motion modifications today, and I'm going to finish encoding after work today and upload them around midnight or dawn. Thank you for waiting.

99%完了 / 99 percent complete.

Comments

私が作った作品で癒されるなんて気持ちいいですね。 よかった (笑)

Ageha

連絡ありがとう。明日まで楽しみに待ってます。 仕事のストレス、覚えがあります。僕の場合はAgehaさんの作品を見て癒されてますけど(笑)

ganger


More Creators