SamSuka
baciulisirramanauskas
baciulisirramanauskas

patreon


B&R S01E40 20190802 Šimašius ir Meko Fondas | Šimašius ir Noreika | Karas prieš paminklus | Kas steigė getus?

Sveiki visi.
Gaudykit naujausią epizodą.
Ačiū jums už rėmimą.

TEMOS: 

Kaip Zuokienė pakišo Šimašių

Šimašius ir Noreika 00:10:19

Karas prieš paminklus 00:24:22

Kas steigė getus? 00:33:54

Kada žydai ir lietuviai susidraugavo? 00:42:36

Kada susipriešino lietuviai ir žydai? 00:48:04

Nutylimas istorijos tarpsnis 00:50:59

Ir mes visi esam fašistai 00:55:04

B&R S01E40 20190802 Šimašius ir Meko Fondas | Šimašius ir Noreika | Karas prieš paminklus | Kas steigė getus?

Comments

Aš spėju kad tie sovietologai, paminėti video gale yra arba KGB užverbuoti veikėjai arba leftistiniai akademikai prijaučiantys sovietijai, todėl tame sovietologijos "moksle" ir nėra nei objektyvumo, nei kažkokio realaus išmanymo apie tikrąją sovietinę realybę.

Žinant, kad ilgų tekstų neskaitysite, trumpai. Nesutinku dėl požiūrio į LTU filmus. Pirmoje eilėje jei neturime geresnių produktų tai kritikuodami esamus geresnio rezultato nepasieksime, tačiau atmušime dar didesnei daliai žmonių norą žiūrėti lietuvišką produkciją. Yra juk ir visai neblogų filmų: "Mes dainuosim", "Emilija iš laisvės alėjos", yra keletas dokumentinių produktų. Na spec.žvėryno nekomentuosiu :). Siūlau temą: padiskutuokite kokie yra maksimaliai ugdomieji ir kurie labiausiai žmonių sąmoningumą žalojantys lietuviški kino prooduktai ir atvirkščiai. Manau, kad tai padės patreonams pasipildyti video biblioteką ne tik rusiškais motyvaciniais filmais, bet bus proga peržiūrėti ir lietuvišką produkciją. Taip ne idealią, tačiau savo. Dabar dauguma žiūri daugiau rusiškus filmus, kadangi jiems iš karto suformuojama nuomonė, kad viskas kas lietuviška yra nekokybiška. Ir tai ypatingai pabrėžėte šioje savo laidoje. Nėra jau taip viskas blogai. LK mes esame net rekomenduotinų filmų sąrašus sudarę kurie kelia karių tautinį sąmoningumą, patriotiškus jausmus, motyvaciją ir pan. Tuose sąrašuose yra ir lietuviškų produktų.

Blogiau uz Simasiu? Ne.

Sveiki, šį kartą nesusilaikiau ir komentuoju pirmą kartą. Tai pirmas Jūsų epizodas (peržiūrėjęs absoliučiai visus), kurio negalėjau užbaigti ir susinervinus turėjau išjungti (bent kuriam laikui, nusiraminti). Aš suprantu, kada politikai naudoja manipuliacijas, iškraipo faktus, pabrėžia tik vieną pusę, žaidžia "tik gerai arba tik blogai" ir t.t. Tačiau iš Jūsų tikiuosi gilios analizės, faktų interpretavimo, o ne tik vienos ir asmeninės nuomonės palaikymo ir vėlimosi į žemą politinį žaidimą, kurį žaidia seime. Imti ir lengva ranka teigti, kad Šimašiaus sprendimams vadovauja kažkoks žmogus nes matai parašė kažkokį raginantį laišką (kas nori, tas kaip nori gali mokyti naujos partijos narius ir aš galiu parašyti raginamąjį laišką kažką palaikyti ar kažko nepalaikyti - bet aš nebūsiu niekam įdomus ir į mano laišką niekas nekpreis dėmesio. Na, nebent kas nors norės pritemti, kad aš vadovauju visam kažkokios partijos paradui...? ), kad ir kaip man tas asmuo rašęs ir nepatinka. Tuomet hiperbolizuoti ir Šimašių vadinti okupantams padėjusiu vykdyti represijas žmogumi irgi, ar ne "too much"? Galime palaikyti vieną ar kitą pusę, su tuo viskas ok, tačiau ar nenorime būti pakankamai išsilavinę ir protingi, kad matytume, jog viskas nėra tik "gerai arba blogai", Zuokas - šaunuolis, Šimašius - blogiausia, kas gali atsitikti Vilniui ir matyti viską plačiau. Nes oi, Vilniui juk gali atsitikti daug blogiau...

Iš dalies pritariu tamstai, kad Demokratų partija buvo rasistinė ir tokia išliko labai ilgą laiką, bet Civil Right movement prisidėjo būtent Demokratai, o Linkolno stiliaus Respublikonai kažkaip persikeitė į monopolijas ir rasizmą orientuotą partiją. Nesutinku su Audriaus pasirinkta kritika kairiesiems dėl Pietinių valstijų karo generolų statulų nuėmimo. Čia tas pats, kas būtų jei Rytų Ukrainoje pasibaigtų kovos ir rytiečių žmonos susigalvotu susimesti pastatyti paminklus Giviui, Motorolai ir kitiems, ale jie kovojo dėl laisvių ir teisių šiems regionams. Pietinių valstijų karo deklaracijoje aiškiai pasakoma priežastis dėl karo veiksmų: saugoti ekonominę sanvarką ir remtis vergovine darbo sistema (https://youtu.be/pcy7qV-BGF4?t=88) . Tik po karo prasidėjo atmazai, kad buvo siekiama daugiau laisvių ir teisių valstijoms. Tas statulas nori nuimti lygiai dėl tokių pačių priežasčių, dėl kurių Audrius nemėgsta Žaliojo tilto statulų ar Lukiškių kalėjimo simbolikos: tai yra priespaudos simboliai.

@B&R - ar bus dedikuotas video apie situaciją dėl Vėtros lentos ?

Gal labai į šoną klausimas, bet gal kažką galit pakomentuot apie Rusijos naujai pastatytą "Akademik Lomonosov" plaukiojančią atominę stotį? Ant kiek tai technologiškai pažangus projektas pvz. atlaikyt audras ir cunamius? Žinant korupcijos lygį Rosiejoje ir technologinį atsilikimą - ant kiek teisus greenpeace, kad tai rusiškas dreifuojantis černobylis?

Jus Bernai kalat i klyna!!!

2011 m. baigiau vidurinę ir birželio sukilimas buvo istorijos pamokose (bent jau tiem kas pasiėmė A lygiu). Berods buvo ir apie K. Škirpą.

Del Vetros, Skirpos ir Simasiaus visos ietys jau yra 5 kartus sulauzytos. Turim savo nuomones ir tolimesnes diskusijos turbut nieko nepervilios i priesinga stovykla. Gal judam toliau?

Kairė: kolektyvizmas (kokio nors identiteto pagrindu), priverstinė lygybė ir "laisvė" nuo atsakomybės. Dešinė: individualizmas, natūrali nelygybė ir laisvė nuo prievartos.

Na Apple Dictionary - tai paskutine vieta, kur definicijas ziureti reiketu.

Čia toks mini pastebėjimas. Gal prieš diskusiją pasiruoškit bent jau terminų apibrėžimus, kad nereiktų Apple Dictionary ieškot :)

O dabar tuos 15% skelk per pusę (?), nes tikrai ne visiems kurie už liberalus anksčiau balsavo patiks į 'identity politics' lendanti naujoji "Armonaitės liberalų" partija. Dalį "progresyviųjų" balsų nuneš Paluckas, o Armonaitė & CO gali ir 5% neperkopti.

Apie Šimašiaus darbus... Algis sako, kad klausimas poliarizavo ideologiškai panašius žmones. Ar iš to nesiperša išvada, kad čia viso labo pasiruošimas ateinančių metų rinkimams, t.y. formaliai Laisvės partijos rinkimų kampanija prasidėjo, fragmentuojamas elektoratas, ir liberalai pabėgs nuo konservų. Primenu, kad liberalų per Lietuvą galima prigeneruoti drąsiai 15%. Dar daugiau, pagal dabartinę komunikaciją ekonominis ir moralinis liberalizmas šiek tiek gali pritraukti šiek tiek mažiau galvotus buvusius darbo partijos rėmėjus. Nežinau, ar politikai iš viso ideologiškai galvoja, gal jų tikslas tik būti išrinktiems, tik tiek? Tai tiek pamąstymui.

1. Čia man vienam atrodo, jog mes beveik visą ideologijų spektrą (aš taip pat jį pieščiau kaip ratą, o ne liniją) priskiriame kairiosioms ideologijoms, o dešiniosioms ideologijoms tenka labai siaura atkarpa - konservatizmas, o centrui - libertarizmas. Kokie tad bruožai šios siauros atkarpėlės, pagal kuriuos mes galime ideologijas vadinti dešiniosiomis? 2. Ne jau gi kiekviena valstybė turinti nors menką socialinę apsaugą tampa kairiąja? Toks jausmas, jog mes kritikuojame kairę, bet visiškai neapibrėžiame dešinės; kaip marksas kritikavo kapitalizmą, bet taip ir nepasiūlė, kaip turi atrodyti komunizmas. Gal dešinės etalonas yra viduramžių feodalizmas? Jeigu jau būti konservatyviu, tai iki galo.

Tu čia ironiškai trolini ar neturi nieko rimtesnio paklausti? O apie Apollo 11, tai NASA sakė, jog 1969 jie turėjo technologijas, su kuriomis galėjo nusileisti mėnulyje, bet neturėjo technologijų, su kuriomis galėjo falsifikuoti nusileidimą.

Audrius yra visiškai teisus - fašizmas yra leftistinė ideologija. Musolinio tėvas buvo radikalus socialistas, ir su tomis idėjomis užaugino savo sūnų. Musolinio fašizmas buvo absoliučiai kolektyvistinis, tik skirtingai nuo vokiečių nacionalsocializmo, kur virš individo buvo iškeliama rasė, Musolinis virš individo iškėlė Valstybę (rašydavo iš didžiosios raidės), kuri jam buvo visiškai šventa. Daugiausiai konkrečios įtakos Musoliniui padarė tikriausiai taboritai (turbūt pirmas nacionalistinis ir socialistinis judėjimas pasaulyje) ir čekų nacionalsocialistų partija, kuri susikūrė nes nustojo tikėti Markso idėja sukurti internacionalinį socializmą ir nusprendė pabandyti sukurti nacionalinį, tik čekams. Galima rašyti labai daug, bet Musolinio fašizmas buvo absoliučiai leftistinis (gal tik mažiau negu Hitlerio nacionalsocializmas). Kad jie buvo dešinieji, yra per ilgus dešimtmečius sovietų (ir "naudingų idiotų" Vakaruose) propagandos visam pasauliui praplautų smegenų rezultatas. Dabar skaitau labai gerą (jau kelis metus neskaičiau tokios geros) knygą apie leftizmą ir jo istoriją: Erik von Kuehnelt-Leddihn - Leftism Revisited. Visiems rekomenduoju.

Sveiki, vėl puikus epizodasa, puikiai :) Audriau norėčiau Jus pataisyti dėl Demokratų partijos. Ši partija susikūrė dar prieš JAV pilietinį karą. Pirmasis Demokratų prezidentas Andrew Jackson valdė šalį 1829-1837. Visiškas rasistas, atsakingas už čiabuvių iškeldinimą iš pietinių valstijų. Šiš žmogus savo darbų metodais įkvėpė net patį Hitlerį. Kalbant toliau dėl pilietinio karo tai būtent pietų ir šiaurės Demokratų partija jį sukėlė. Dabar galim nuolat girdėti ir skaityti (net mūsų istorijos vadovėliuose) kad JAV pilietinis karas vyko tarp šiaurės ir pietų valstijų - melas! Tai tik Demokratų propaganda. Karas vyko tarp Respublikonų partijos kuri buvo tik šiaurėje ir Demokratų partijos kuri buvo ir šiaurėje ir pietuose. Tas pats konfederatų paminklų vartymas, tai tik bandymas klastoti istoriją ir nusimesti kaltę nuo savo partijos praeities. Greičiausiai Audrius norėjo pasakyti, kad būtent po pilietinio karo Demokratai tapo tikra rasistine partija su planuojama rasistine politika. Būtent šios partijos nariai įkūrė KKK. Būtent XXa. pradž Woodrow Wilsonas galutinai įteisino segregacijos Jim Crow įstatymus. Ir po šiai dienai, miestai kuriuos valdo Demokratai kenčia nuo seno vykdytos segregacijos..welcome to Detroit. Jei kalbat toliau tai papildomas klausimas panašia tema - kaip prancūzai vertina marshalo Phillipe Petain valdymą nacių okupacijos metu? Juk šis žmogus buvo tautos gelbėtojas per WW1. Ar tik neseniai pats Macronas nuvyko pagerbti jo atminimo? Tai didvyris ar koloborantas??? Patikslinkit..galbūt klystu. Peace.

Dėl anuonsuotos Jūsų laidos su Tarybų Sąjungos Cirko garbės diplomantu ir išimties tvarka suteiktos LR pilietybės A.Vinokuru. Žinant, kad ponas Algis simpatizuoja ANTIF'ai, o oponuojantis jums p. Arvydas Anušauskas (su visa pagarba jam) bus per minkštas atremti siono-fašisto propagandoną, gal ši laida NETURĖTŲ būti finansuojama iš "Bačiulis ir Ramanauskas" PATREONŲ įnašų ?

Sveiki. Ar kurioje nors laidoje galėtumėte apžvelgti Turkijos ir JAV nesutarimus dėl ginklu pirkimo. Ir kokia įtaką tai turės visam NATO

Sveiki klausant jusu pokalbi iskilo klausimas ka jus galvojate apie konsipracijos teorijas? ypac apie apollo 11 tai ar nusileido nasa astronautai ant menulio ar ne ar tiesiog bande JAV pasivyti SSRS? ar buvo tikra tiesiogine tranciliacija per apollo 11 nusileidima? atsiprasau uz klaidas Algi klaviatura angliska 😄

Myriam Webster: Definition of fascism 1) often capitalized : a political philosophy, movement, or regime (such as that of the Fascisti) that exalts nation and often race above the individual and that stands for a centralized autocratic government headed by a dictatorial leader, severe economic and social regimentation, and forcible suppression of opposition. 2) a tendency toward or actual exercise of strong autocratic or dictatorial control. Dešinieji pasisako už nacionalines vertybes, bet tuo pačiu vertina žmones pagal individualias savybes/sugebėjimus. Kairiesiems individas praktiškai neegzistuoja, jiems svarbiausia, kokiai grupuotei/genčiai/judėjimui/mažumai/daugumai priklausai. Jei nepriklausai, vistiek priskirs kuriai nors. Taip pat kairiesiems būdinga diktatūra, cenzūra, kontrolė, kraštutiniais atvejais ir smurtas. Dešinieji yra liberalūs ir konservatyvūs žmonės. Būna ir kraštutinių, tokių kaip KKK, bet tokių yra šimtą kart mažiau nei kraštutinių kairiųjų. Wikipedijoj tą "right-wing" parašė kraštutinių kairiųjų pažiūrų autorius, no common sense. Toliau rašoma, kad fašizmas buvo socialinis judėjimas. Anti-liberalizmas, anti-komunizmas, anti-konservatyvizmas. Fašizmas Europoje pradėjo plisti pirmiausia literatūroje, kaip priešprieša tradicijoms ir esamai tvarkai. "The historian Zeev Sternhell has traced the ideological roots of fascism back to the 1880s and in particular to the fin de siècle theme of that time.[76][77] The theme was based on a revolt against materialism, rationalism, positivism, bourgeois society and democracy." Fašizmas prieštarauja tiek kairiosioms, tiek dešiniosioms pažiūroms. Wikipedijoje dešinysis-kairysis politinis spektras piešiamas kaip linija. Mano nuomone, realybėje tai labiau apskritimas. Kraštutiniai kairieji ir dešinieji suartėja link vieno ir to paties taško, kur prasideda kraujo liejimas. O tada politinė priklausomybė praranda prasmę, belieka svarbu tik kurie naikina ir kurie ginasi.

Praleidai progą patylėt, profesoriau. Tu nesi auditorija. Tiesiog vienas iš tūkstančių, nesusireikšmink. Jei mes remiam laidą, tai dar nereiškia, kad autoriai privalo mums subines bučiuot.

Vakarų nacionalizmui labiau tiktų terminas patriotizmas. Patria - tėvynė, todėl visi ten gimę yra tos šalies žmonės. Man labiau prie širdies patriotizmas, nes artina ir sujungia žmones

Kad Š prispaudė – garantuotai! (Beje, ką dabar veikia Grbauskaitė?)

IMO nebus idomu. Anusauskas racionaliai argumentuos, Vinokoras emocijas rodys. Gausis melodrama.

Neseniai tapau Paytronu, turėjau visiškai laisvą dieną, tai klausiau jūsų atliekant visokiausius darbus, ar žaidžiant kompu. Puikus turinys vyrai 👌

Super mintis dėl Vinokuro ir Anušausko dialogo! Labai laukiu.

Wikipedija apie fašizmą: "Fascism is a form of radical right-wing, authoritarian ultranationalism characterized by dictatorial power, forcible suppression of opposition, and strong regimentation of society and of the economy which came to prominence in early 20th-century Europe. Opposed to liberalism, Marxism, and anarchism, fascism is placed on the far-right within the traditional left–right spectrum." Audrius laidoje teigia, kad wikipedija fašizmą įvardija kaip left-wing. Įdomu.

Algiui reiktų perskaityti Camus Maištaujantis žmogus.

+2000 respekto taškų A. Bačiuliui.

Džentelmenai, aš suprantu, kad vasara, atostogú sezonas ir Bačiuliui karšta, po to Bačiulis serga, tačiau jūs rodote nepagarbá savo auditorijai. Paskutinė teminė laida buvo 06.28 apie Gruzijos kará. Jūsú anskstesnis formatas TEMA + AKTYALIJOS buvo daug platesnis įgaunamú žiniú prasme. Dabar jau gerá mėnesį tiesiog dalinatės savo nuomone apie aktualijas - įdomu išgirsti jūsú požiūrį, tačiau iš to pasimokyti išeina ne tiek daug. Paminėjau pagarbá auditorijai, nes foematas TEMA - AKTUALIJA reikalauja daug daugiau pasiruošimo nei tiesiog aktualijú apžvalga. O dabar jūs neatrodote pasiruošę. Jei pasiruošimui reikia stipresnės finansinės motyvacijos - kelkite minimalú limitá, bet darykite gerá produktá, kuri visi žinome, kad galite daryti.

Aš pasilieku sau teisę fašizmu PLAČIĄJA prasme vadinti bet kokią diktatūrą/tironiją, etc. Man tai yra logiška, patogu ir teisinga, nepriklausomai nuo to, kaip tą sąvoką į semantinę infliaciją stumia leftistiniai rėksniai. Algis

gal apie pirmajį čečėnu kara kitoje laidoje papasakosit?

Vyrai, jūs tik nesusipykit ir nenutraukit projekto.

Puikus pokalbis, maziau blaskymosi per temas nei paskutini kart, buvo tikrai idomu ziureti!

Ponai Algi, kodėl jūs toks neracionalus fašizmo termino vartojime? Pirmiausiai, toks apibrėžimas yra sukurtas leftistinių žertvų, tam, kad būtų bet kada galima apjuodinti bet kokius kitatikius. Tai terminalogiškai yra tiesiog neteisinga. Antra, toks platus ir neteisingas šio termino vartojimas yra išnaudojamas "teisuoliškai" kairiajai ideologijai skleisti. Aibė jūsų neigiamai minimų žmonių labai džiaugiasi, kad fašizmo terminas yra toks neaiškus ir tuo naudojasi skleisti antivalstybinėms "tiesoms". Jie sako, kad kovotojai už Lietuvos laisvę buvo fašistai, ir JŪS tam pritariate! Nes bet kuris žmogus, kuris nepasisakė/nepasisako už demokratiją yra fašistas pagal jūsų apibrėžimą. O tokiais tamsiai laikais, kuriuos jūs čia analizuojate, iš reikalo, o ne iš noro buvo įvairiausių nuomonių ir pasisakymų. Ir tai galiausiai leidžia visokioms leftistinėms žertvoms lyginti atskirus Lietuvos kovotojus su Hitleriu, nes "nu jie visi tigi fašistai". Ir nereikia aiškinti, kad pasaulio savimonėje nėra užsifiksavęs lygybės ženklas tarp fašizmo ir Hitlerio. Audrius ne sykį laidose aiškino, kaip Amerikos demokratai nuolatos vadiną Trump'ą fašistu ir lygina su Hitleriu. Tai nėra tik Lietuvos problema. Išvis, pagal jūsų apibrėžimą nacistinė Vokietija taip pat yra fašistinė. Taip pat ir Mindaugas karalius su Vytautu didžiuoju yra fašistai. Juos gal irgi taip vadinate? Bet kokios nedemokratiško valdymo laikymas fašizmu yra visiškas absurdas.

Algi, ar nacionalizmą etniniu galima vadinti nežinau, bet reikėtų susipažinti, jog yra toks dalykas kaip nacionalizmo skirstymas į vakarų ir rytų nacionalizmą. Rytų nacionalizmas (pavyzdžiui mūsų, vokiečių) - jis teigia, kad tauta yra žmonių grupė, turinti bendrą istoriją, kalbą, papročius, tikėjimą, kultūrą ir būtinai savimonę. Šitas apibrėžimas dalinai juk tinka ir etnosui - jam netinka tik paskutinė savybė ir dalinai pirmoji. . Vakarų nacionalizmas (pavyzdžiui Didžiosios Britanijos, Prancūzijos ir geriausias pavyzdys JAV) - jiems tauta, tai žmonių grupė turinti tą pačią pilietybę (ar bent gyvenantys toje pačioje valstybėje). Šioje vietoje žodis nacija tinkamiausias. Tautos samprata panaši kaip vidurmažiais - LDK "tautai" priklausė visi, kas gyveno jos teritorijoje nesvarbu ar tai buvo lenkas, rusas, gudas, žydas ar lietuvis. Tik skirtumas tas, kad vakarų nacionalizmui būtina dar ir savimonė. Rytų nacionalizmas kuria valstybę pagal tautą, kaip pavyzdžiui Vokietija buvo vienijama vokiškai kalbančiose žemėse. Vakarų nacionalizmas kuria tautą pagal valstybę, tauta kuriasi valstybės ribose, o ne valstybės ribos nustatomos pagal tautą. Todėl kai tas idiotas kalbėjo apie etninį nacionalizmą, galbūt jis galvoje turėjo rytų nacionalizmą. Nors manau jis tik skystaprotis ir taip nacionalizmo suvokime tikrai toli nepažengęs ir žodį "etninis" pridėjo tik siekdamas įnešti archajiškumo, persenimo požymių šiai gražiai ideologijai suniekinti. Beje, čia tik pamąstymui, kodėl Italai taip baisiai neturi nacionalizmo? Jie nemėgsta Garibaldžio, pyksta, kad naikino turtingų miestų autonomjas ir suvienijo su kažkokia ūbagiška šalimi. Beje, Italų vienijimosi metu jų nacionalizmas taip pat rytų buvo.

O Aušrinė Armonaite savo fb poste (https://www.facebook.com/ausrine.armonaite/posts/10220240874237181) bando pateisinti Šimašių nuimant generolo lentą ir visus nepritariančius vadina neonaciais...

Šimašius delfi.tv laidoje iš kart po Vėtros lentos nuėmimo teigė, kad ji kertasi su Vilniaus, kaip atviro miesto, vizija, tikriausiai išsigando, kad babajai ko nors blogo nepagalvotų 🤣🤣🤣

Algiui reiketu paklausyti Jordano Petersono pasakojimu apie fasizma ir tada supras, kad tai left wing. Kuo maziausiai reiketu tiketi, tai far-left obuolio zodynu.

Čia iš serijos viskas kas man nepatinka yra "kairė", arba atvirkščiai jeigu kalbantysis yra iš kairės.

Dėl diktatūros ir autoritarizmo: diktatūra tai kai LLAIKINAI vienam žmogui duota galia "sutvarkyti" visus reikalus, o sutvarkius viskas vyksta toliau iki tol buvusia tvarka, autoritarizmas - kai valdoma vieno žmogaus remiantis autoritetu (Smetona buvo autoritaras, bet ne diktatorius). Ką vadina diktatoriais dabar tai yra tiesiog tironai. Apie fašizmą yra tekę su Ališausku trumpai pakalbėt, tai jis tiek fašizmą, tiek nacionalsocializmą priskiria kairei, nes perskyra tarp kairės ir dešinės skiriama tarp valstybės kontrolės: kairė - daugiau, (daugiausiai komunizmas, tada fašizmas, nacionalsocialimzas, socializmas, socdemai ir t.t.) dešinė - mažiau (libertarizmas mažiausiai). Musolinis su Leninu gi draugeliai buvo, Musolinis iš vis buvęs komunistas, jo įsitikinimai nė kiek nepasikeitė sukūrus Italijoj fašizmą, tik baisios istorijos dėka išsikreipė kairės - dešinės suvokimas (ssrs noras sukurti ir ideologinę perskyrą tarp nacių ir savęs, kai realiai jos nėra, bet va gi jie "laimėjo" karą). Karas buvo ne far left - far right inicijuotas, o radikalių leftistų. Mano suvokimu, Audrius yra visiškai teisus.

Tas debilas nusirovęs leftiūga su suknele save vadina radikaliu centristu, kai labiau kairį personažą Lietuvoje surast yra neįmanoma. Net neverta tam šiukšlei skirt eterio.

Pagarba vyrai už gilų protą

Faina stebėti kaip Bačiuliui plaukai atauginėja sulig kiekviena laida. Galėtų Ramamauskas prisijungt palenktyniauti. Lol


More Creators