Tik dabar perklausiau laidos, bet mano išvada buvo tokia pati. Ačiū Anušauskui, kad jis šio laikotarpio ekspertas. Ačiū ir B&R už laidą - sunki, bet tikrai puiki laida.
2019-09-26 13:46:00 +0000 UTC
Visi turejo pasirinkima. Tavo kolaborantas diedas irgi.
2019-08-24 16:23:17 +0000 UTC
Aš tai daug rašyt neturiu ką,turiu dieda 1927m gimimo,viskas vyko prie Kalniškės miško,prie kurio uzaugom,jis mums pasakojo ir apie tą kur parvežė užkasti Ivanauską,kur prieš rinkimus tiek Nausėda tiek Simonyte atlėkė pasipiarint..Ivanausko partizano žygdarbis buvo tas kad nušovė du varganus valstiečius kuriems nebuvo kito pasirinkimo,Makauskas ir Povilionis.Ju vaikaičiai matydami kaip jų protėvių žudikas tampa herojumi kaip jausis...Čia tikra istorija,man diedas ant pirštų visus vardija kas žudė kas ne,Kalniškės mūšio vadas Neifalta-Lakunas nesusitepes,kodėl Kalniskej urodus laidoja..
2019-08-17 20:54:45 +0000 UTC
Na, mano nuomonė, diskusija buvo sudėtinga. Anušauskui kartais buvo tikrai sunku, kai Vinokurus bandydavo pakreipti istoriko žodžius sau naudinga linkme. Dažnu atveju Vinokuras ir nelabai norėdavo išgirsti, ką sako Anušauskas. Esu skaitęs ir Vanagaitės "Mūsiškius" ir Vinokuro "Mes nežudėme". Abi knygas priskirčiau tai pačiai kategorijai - manipuliavimui. Abi knygos renkasi faktus ir juos ištransliuoja, taip kaip reikia autoriui ( čia gal labiau Vinokurui, Vangaitė iš vis nedirba su informacija, tiesiog ją nurašo nuo sovietinių dokumentų ). Manau, kad norint kokybiškesnės diskusijos reiktų kviestis tikrus istorikus ir leisti jiems diskutuoti. Šiuo atveju, vienas iš dalyvių buvo ganėtinai šališkas ir neturėjo ilgos darbo patirties su istoriniais dokumentais ir jų vertinimu.
2019-08-14 13:27:07 +0000 UTC
Galite išleisti versiją kur kalba tik Anušauskas? Dabar negaliu klausyt, nes A. Vinokuras vis įsiterpia
2019-08-14 12:00:24 +0000 UTC
viena įdomesnių diskusijų su argumentuotom skirtingom nuomonėm (y)
2019-08-13 17:38:51 +0000 UTC
tai tipo reikėjo palikt visus leninus, dzeržinskius ir marytes melnikaites? aš tai prieš. Tikrai atsiras norinčių lenteles pakabint Dušanskiui, Ivanovui ir Burokevičiui su Jermalavičium.
2019-08-09 17:56:53 +0000 UTC
Puiki diskusija. Didelis dekui organizatoriams, kad itraukia visokias nuomuones. Manau, tie kas suauge supranta, kad ideliai nekaltu asmenybiu nebuna. “Gerieji” ir “blogieji” buna tik pasakose arba tarybiniuose ir Holyvudo kinofilmuose.
2019-08-09 14:28:42 +0000 UTC
Ką manote apie tokius argumentus Škirpos, Vėtros ar betkokios kitos atminimo lentos ar skulpūros klausimu.? Jie (skluptūros, atminimo lentos ir t.t) yra tarsi to miesto irba šalies istorijos pasakotojai, nesvarbu ar tai gražūs, ar liūdni, bet tai yra istorija, kuri mus visus sujungia. Ir kol mes būsime surišti su įvairiais LT simboliais, tuo mūsų istorinė atmintis bus stpresnė. Kitaip tariant, kiekviena šalis su savo miestais – tarsi gyvi muziejai. Juk iš muziejų neišimam nemalonių istorinių momentų. Vienintelė sąlyga jie (atminimo lentos ir t.t.)turi būti sumontuoti nepažeidžiant LR įstatymų.
2019-08-09 11:43:54 +0000 UTC
Puiki diskusija, tik vis erzina besidubliuojantis garsas iš skirtingų mikrofonų. Ačiū.
2019-08-09 08:33:27 +0000 UTC
O uz ka jam i snuki? Jis nieko blogo apie Lietuva nepasake. Zmogus labai logiskai isdeste savo samprotavimus ir as busiu is tos mazumos, kurios Vinokuras nesupiktino. Tokie zmones, kaip Baciulis ir Vinokuras, nors jie yra visiskos priesingybes, privercia nepatogiai pasijautus perkratyti visas mintis savo smegenineje. Turetume mokytis is abieju.
2019-08-09 00:43:58 +0000 UTC
Kodel Arkašai niekas i snuki nedave ?
2019-08-08 23:23:05 +0000 UTC
pritariu. tema reikia pratesti. Dabar buvo daugiausia apie Noreika kalbama. įdomu būtų ir apie Škirpa išgirsti. Apie jį dar mažiau žinoma nei apie Noreika.
2019-08-08 21:10:47 +0000 UTC
Padarykite dar vieną pokalbį šia tema. Šį kartą Bačiulis ir Vinokuras. Būtų labai įdomu
2019-08-08 18:49:30 +0000 UTC
teisingose vietose, akcentai, sudėti)
2019-08-07 23:27:05 +0000 UTC
Vienos ar kitos atminimo lentos nuemimas ar paminklo nukelimas musu viusomeneje priimamas per daug emocionaliai. Nesiauskime bangu, ten kur ju nereikia. Vertinant skaudzia ir sudetinga musu salies praeiti turetume labiau vadovautis atgaila ir ivykius vertinti be nereikalingu jausmu, o racionaliai.
2019-08-07 19:21:59 +0000 UTC
Kaip pats cia sakote, atminimo lentos Noreikai pakabinimu rupinosi jo bendrazygiai. neaisku ar ai buvo kaip nors viesai suderinta, Ir su apdovanojimais neturetume kaip nors rodyti aktyvumo, zinant kokios, vis tik, buvo nevienareiksmes ir sudetingos aplinkybes. Tokius neapgalvotus apdovanojimus as vertinu kaip samoninga visuomenes skaldyma. Lietuvai didvyriu tikrai netruksta, tik ar tikrai reikiamus zmones mes bandome pagerbti?
2019-08-07 19:10:05 +0000 UTC
Pritariu, tose temose kur Arvydas specializuojasi
2019-08-07 18:14:49 +0000 UTC
Viskas gerai. Susiklause per kelione i Vilniu pirmyn ir atgal. Tegul nevaziuoja cia visi and Vinokuro. Skirtumai tarp megejon ir profesionalo akivaizdus, abi puses turi savo tiesa. Diskusijos reikia, o Simasiu papurtyt reiketu is kedes per kitus rinkimus uz tokias kliurkas
2019-08-07 18:13:40 +0000 UTC
aš tai esu šokiruotas. Šita laida pradėjau žiūrėt iš anksto gardžiuodamasis kaip Anušauskas argumentuotai sudirbs Vinokura ir pagalvojau išgirsiu dar argumentų iš istoriko Generolo Vėtros naudai. Ta leido manyti tas faktas, nes pirmojoje dalyje Žinių radijuje pirmą diskusijos raunda aiškiai laimėjo Anušauskas. iki šitos laidos tai su kuo diskutavau del Generolo Vėtros tai visus nuginčydavau del lentelės, įrodydavau, kad nereikėjo nukabint. Bet šitos laidos paklauses jei ne kardinaliai nuomone pakeičiau tai bent labai suabejojau ar tikrai Noreika reikia gerbti ir del jo mum čia visiem pyktis. Visų pirma, kad Vėtra pirko daigtus iš žydų atimtus, kur žmonės nužudyti, batus, lova naktines kepuraites... Išvedžiojimai kad čia gal buvo komunistų daigtai neatlaiko jokios kritikos. Močiutė man pasakojo, pas mus jurbarke irgi kai žydus sušaudė suvežė visus daigtus į viena vieta, tada žydšaudžiai pirmumo teise turėjo kažka pasiimt ar tai nusipirkt, o kas like išpardavė kas norėjo. Tai mano giminėje neatsirado nei vieno kad tų daigtų įsigijes buvo ir absoliuti dauguma neeme ir nepirko. Paskui del to parašo po žagarės geto organizavimu tai labai teisingai Vinokuras pasakė, kad jei negalim įsijaust į žydus tai įsivaizduokim kad lietuvių trėmimas į sibira. Kad stribas sakytų aš nešaudžiau o tik į sibira trėmiau. Pagal tokia logika reiktų atminimo lenteles kabint ir stribam kurie kokių nors nuopelnų turi. Ką mes pasakytume jei pakabintų lentele Dušanskiui? Sakytų čia yra laikotarpis kur susitepes biški nu bet ir nuopelnų turi prieš fašizma kovojo ir kaip rašytojas atsiminimus rašė. Nesielkim kaip rusai dabar, kad kurie kovojo prieš vokiečius per antra pasaulini kara visi yra didvyriai. Taip pat del to apskričių vadovų susirinkimo kur dalyvavo Noreika, kokie ten buvo baisūs svarstymai. Paskui dar del kitų biografijos faktų iki šiol nekildavo minčių tokių bet dabar kilo. Kokiu būdu Noreika pateko į TSRS kariuomene o ne nužudė jo rusai? Paskui sakoma, kad Noreika turi didelių nuopelnų kovojant prieš rusus? Būtų įdomu sužinot kokie tie konkretūs nuopelnai? Tai kad vadovavo pogrindinei organizacijai dar nieko nepasako konkretaus. Markulis irgi vadovavo pogrindinei organizacijai. Kuo pasireiškė ta Generolo Vėtros kova? Ar jo organizacija nušovė nors viena komunista ar rusų kareivį? Gal ir taip aš nežinau gal tiesiog apie jo kovą. Bet kolkas sakoma, kad daug nusipelnęs. Būtų įdomu išgirsti kuo konkrečiai nusipelnes. Iš kitos pusės žiūrint suorganizavo antitarybiškai nusiteikusius jaunuolius į vieną organizacija ir rusai juos visus urmu sueme. Vienu žodžiu po šitos laidos man iškilo labai daug klausimų ir jau neturiu tvirtos nuomonės. Arba Vinokuras teiusus, arba Anušauskas nesugebejo atsakyt įtikinamai į Vinokuro pateiktus dokumentus ir argumentus.
2019-08-07 17:30:50 +0000 UTC
Dovanok, bet mano Block Liste tokio nematau.
Algis
2019-08-07 13:23:25 +0000 UTC
Perklausiau Žinų radijuje laidą, įsijungiau šią paklausyti. Vos ištempiau 25min. Tik pradeda pasakoti Arvydas ir po kelių sekundžių jį sėkmingai pertraukia Arkadijus ir pasakoja ką nors visiškai nesusijusio su prieš tai išsakytom mintim. Ir taip kelis kart. Tada sako, kad kalba ne apie ta ir vėl klba tą beveik tą pat, ką prieš kelias minutes tik kitais žodžiais. Vieni jam faktai svarbūs, kiti nebesvarbūs, pasirinktinai pagal poreikį tam momentui. Sunku klausyti. Beje, būtų labai įdomu jei padarytumėt su Arvydu laidų panašiai, kaip su Rakučiu.
2019-08-07 09:48:42 +0000 UTC
Labai tikiuosi epizodo, kuriame būtų apžvelgiama ši diskusija, nes visai nesijautė padėto taško, kad ir kaip malonu jog laidos gale visgi buvo rastas bent koks sąlytis. Mano nuomone nors ir trumpas bet visgi epilogas reikalingas, žinoma skirtingos formos (ne kelių valandų), tačiau turinio apibendrinimas yra būtina dramos dalis (o čia jos tikrai netrūko). Nežinau kaip Jums kolegos, bet man visgi čia tik 3/4 tai ko norėjosi matyti pokalbyje. Audriaus unikalus akiplotis primygtinai prašosi išgirstamas. Žinant Algį ir jo ne kartą išsakytą nuomone dėl tam tikrų personų, čia buvo kantrumo, tolerancijos, empatijos ir pasiaukojimo viršūnė, ir tie komentarai dėl moderavimo diskusijos yra labai jau beširdžiai A.Vinokuro atžvilgiu, negi norėjot kad žmogui dantis išmuštų, tuo momentu kai taisė mikrofoną ne vienas tikiu kvėpavimą buvom sulaikę. O jei be ironijos, tai Audrių čia buvo galima kaip žibalą truputį papilti (ypač tą "skingeadą Bačiulį"), tikriausiai nebūtų išvengta aukų ir mums atlaikyt reikėtų 4 valandas ne 2, bet šiek tiek džentelmeniško pokalbio aš visgi būčiau paaukojęs dėl to, kad diskusija būtų konstruktyvesnė. Taigi laikau kumščius kad Bačiulis su Ramanausku čia dar drioksteltų mūsų mylimu tandemu!
2019-08-07 06:59:40 +0000 UTC
Sąmoningai taip dariau.
Debatus, drįstu manyt, vesti moku, ir to įrodymas būtų pernai metų mano moderuota Laisvės Pikniko diskusija apie dvigubą pilietybę.
Algis
2019-08-06 20:44:19 +0000 UTC
Dėl priekaištų dėl moderavimo. Aš sąmoningai to nedariau, tiesiog pasirinkau tokį kelią. Žinojau kad viskas truks nuo dviejų iki dviejų su puse valandos ir specialiai leidau savieigai. Dovanokit, jei ką sunervino, bet šis kartas buvo toks.
Algis
2019-08-06 20:40:31 +0000 UTC
Ačiū už diskusiją. Buvo labai sudėtinga klausytis A. Vinokuro, nes tokia nestruktūruota kalba, daug emocijų (iki "kiek jau galima?"), lyriniai nukrypimai, pasimetimas tematikoje, nuolatinis trukdymas Anušauskui kalbėti, bandymas užimti visą eterį, nuolatinis savo gyvenimo veiklos reflektavimas, į nei vieną klausimą konkrečiau neatsakė, o nuolat užsiėmė kažkokia sofistika. Tiesiog neįmanoma su tokiu žmogumi diskutuoti. Arkadijau, su visa pagarba jums, jeigu skaitote, tai išmokite diskutuoti, nes realioje gerai moderuojamoje akademinėje diskusijoje jūs būtumėte tiesiog "suvalgytas", nes ten teatrališki pakalbėjimai nieką neveikia, o tik kelia juoką.
2019-08-06 19:49:06 +0000 UTC
bet koks zanūda, ir nutraukt negalima, nes jautri tema ir jautri tauta :(
2019-08-06 18:02:36 +0000 UTC
Lenkiu galvą visiems dalyviams. Laidos, kad ir kokia ji buvo sudėtinga, labai reikėjo.
2019-08-06 17:02:00 +0000 UTC
Po įrašo "Žinių radijuje" ir Patreon'e, paprastas klausimas gerb. Bačiuliui: dėl ko čia visa tai vyksta, kam niešti rankas daužyti lentas, keisti gatvių pavadinimus? Kaip pasakė gerb. A. Anušauskas Jonui Noreikai padarė lentą jo bendražygiai. 1997 m. Jonas Noreika apdovanotas Vyčio Kryžiaus 1-ojo laipsnio ordinu (po mirties). Taip išeina vieni žmogų įvertina, kiti savavališkai nusprendžia, kad jis nusikaltėlis.
2019-08-06 13:05:04 +0000 UTC
* Šiame video nebuvo proceso tikslo, krypties, metodikos, chronologijos ir sistemos.
* Nebuvo sutarta dėl vertinimo bendrines metodikos, faktų, aplinkybių (pats aptariamasis darė, ar liepė kiti), efekto laipsnio - arba poveikio masto, gylio etapų vertinimo, +- lentos ir galutinio verdikto.
* nebuvo vedamas protokolas, kurie vertinimo faktai turėjo būti patikrinti, kad jie tiktu kaip faktai.
* kaip pirmą istorinių debatų eksperimetą vertinčiau teigiamai, bet kaip profesionalius debatus vertinčiau labai prastus ir neparuoštus.
* kaip istorinių debatų eksperimetas vertinčiau teigiamai, kaip profesionalius debatus reikia vertinti neigiamai.
Uz tai atsako moderatorius Algis ir jis cia buvo neprofesionalus, todėl buvo dviejų ekspertų pasikalbejimai be vieningos sistemos, kuri neturi jokio objektyvaus rezultato.
* Algiui prieš vedant tokias laidas, reikia susipažinti ir pasitreniruoti ruoštis ir vesti debatus. http://vudebate.lt/taisykles/
2019-08-06 10:18:19 +0000 UTC
A.Vinokuro šou. Kiek lengvesnė Gražulio versija.
2019-08-06 10:18:05 +0000 UTC
Gal mes skirtingas laidas žiūrėjom? Pritempinėjimais, nukrypimais ir emocijomis diskusijos nėra laimimos.
2019-08-06 09:22:13 +0000 UTC
taip ir nepažiūrėjau visos, negaliu klausyt to senio... Algiui pritrūko moderacijos šitoje diskusijoje, paleista savieigai. Bet kantrybės Arvydui galima tik pavydėti, aš būčiau neatlaikęs.
2019-08-06 07:20:27 +0000 UTC
Buvo tikrai įdomu klausyti dviejų iš visiškai skirtingų rakursų temą liečiančių oponentų: A.A., kaip istoriko ir A.V., kalbančio apie moralinę pasirinkimų pusę. Akivaizdu, kad A.V. pažėrė daug demagogijos ir bandė dramos “argumentus” pastatyti prieš istorinius faktus, arba asmeninę nuomonę bei situacijos vertinimą pateikti už gryną pinigą (tai atrodė tikrai silpnai). Atitinkamai, buvau maloniai nustebintas A.A. stoiškumo ir kantrybės – laidos antroje pusėje A.V. buvo visai nusivažiavęs su nejuokingais juokeliais bei pastabomis. Nepaisant to, laidos pabaiga buvo šauni – rastas bent kažkoks konsensusas. Tiesa, norėčiau paantrinti kolegai Laimonui, kad trūko moderavimo. A.V. buvo leista primesti tiek laidos tempą, tiek oponentų kalbėjimo trukmę, tiek ir kai kuriais atvejais - moderavimą. Kaip bebūtų, ačiū už įdomią ir, tikiu, abejingų nepalikusią laidą.
2019-08-06 06:59:57 +0000 UTC
1. Labai patiko, Ačiū!
2. Dėl pašnekovų. A. Anušauskas - šaunuolis. Pagarba už sutikimą mums papasakoti tiek daug įdomių faktų ir savo poziciją. Dėl A. Vinokuro, aišku mažiau pagarbos... Bet manau jis vienas iš tų retų žmonių, kurie atstovauja šiai pusei ir gali šnekėti šia tema net tris valandas (įskaitant ką šnekėjo radijuje) vis sugebant dar kažką ir pasakyti. Tai tikrai buvo įdomu. Galėtų aišku ir mažiau moralizuoti kaip reikia šnekėti, o po to pats elgtis priešingai :)
3. Moderavimas ir diskusijos vedimas. Sakyčiau per vidurį. Nekenčiu tos dabartinės mados "šiam klausimui turite 1min"... Jau žymiai geriau leisti šnekėti laisvai, kaip buvo dabar. Tikrai susidarai nuomonę tiek apie temą, tiek ir apie žmones šnekančius. Aiškiai matosi, kad Anušauskas racionalių argumentų prasme gerokai teisesnis. Moralinis vertinimas, aišku, vis tiek lieka asmeninis reikalais tiek jiems, tieks mums.
Bet norėtųsi diskusijos vedimo. O tam pirmiausiai reikia prieš diskusiją išsikelti jos tikslus ir nuolatos per laidą prie tų tikslų grįžti. Tik taip įmanoma turėti laidos pabaigoje bendrą reziumė, o ne asmeninę. To norėtųsi.
4. Tikiuosi tokių projektų ateityje bus tik daugiau :)
2019-08-06 06:42:39 +0000 UTC
Dėl nerodymo tai galit žiūrėti per youtube apps ir viską rodys. Keista, kaip čia Arkadijų visi nurašo ir pyksta, kad kviečia - juk tai papildoma nuomonė, o Bačiulis gi niekur nedingsta. Mano nuomone Arkadijus tiesiog įveikė Anušauską žinių radijo laidoje, matyt vienas ruošėsi, o kitas ne. Man būtų idomi B ir R nuomonė apie tai, kad Vėtra nepasitraukė iš posto nors Lt valdžia nusišalino ir anot Arkadijus jis kaip karininkas privalėjo pasitraukti. Anušauskas tiesiog pasimetė ir negalėjo šito paaiškinti.
2019-08-06 05:43:45 +0000 UTC
Trūko rimtesnio moderavimo. Pašnekovų pasisakymų trukmė labai skirtinga. Arkadijus nuolat nuklysdavo į temai nesvarbius dalykus, kaip savo išgyvenimus, patirtis, nuopelnus ir sunkų darbą, jau nekalbu apie Arvydo nuolatinį „teasinimą“, nutraukinėjimą ir nepagarbią bendravimo manierą, tarsi kalbėtų su savo studentu ar mažiau išmanančiu žmogumi. Man buvo asmeniškai šlykštu, suprantu Arkadijaus žinutę, bet faktų iškraipymas ir interpetavimas sau naudinga linkme (Arvydas nekartą pagavo už uodegos), kito nuomonės nepripažinimo yra labai žema ir neinteligentiška. Jaučiuosi kaip po per ilgo interviu su Rūta Janutiene..
2019-08-06 05:11:13 +0000 UTC
Dėl nerodymo. Pirmą kartą įdėjom 4K, 30 fps, natyviai. Gal Youtube nesuvalgė, neaišku.
Apsireiškit dar, kam neatsidaro. Gabūt reiks padaryti ir užkrauti kaip atskirą Full HD 25 fps.
Ačiū.
2019-08-06 01:17:42 +0000 UTC
Labai reikalinga, savalaikė ir įdomi laida ! Netgi sakyčiau istorinė.
2019-08-05 21:52:34 +0000 UTC
Galėtumėte dažniau Bačiulio visapusę išmintį paįvairinti kviestiniai ekspertais. Nors aišku Bačiulis vis tiek išlieka Ūber alles
2019-08-05 21:42:29 +0000 UTC
Normali diskusija nesigavo. Vienas sako, vertinkim vieną konkretų kolaboravimo faktą, kitas – vertinkim visą veiklą. Tai skirtingos erdvės, taip diskutuojant jokių išvadų nepadarysi.
Ar Noreika nusikalto žydams, ar prisidėjo prie žudymo, taip ir nesupratau.
2019-08-05 21:34:27 +0000 UTC
Nerodo
2019-08-05 21:08:16 +0000 UTC
Nerodo ir man :(
2019-08-05 20:34:11 +0000 UTC
Nenugirdau, kokia ten žurnalistas knygą parašęs? :) Arvydas Anušauskas kažkaip per dvi valandas nesistengė pareklamuot savo knygų.
Labai jau nelygiavertė diskusija su skirtingu žinių ir argumentacijos svoriu.
2019-08-05 20:28:56 +0000 UTC
Neatidaro :(
2019-08-05 20:20:37 +0000 UTC
Kokybe 360p, gal tik man ?
2019-08-05 20:17:10 +0000 UTC
Man irgi ši laida neatsidaro
2019-08-05 20:14:55 +0000 UTC
Neatidaro ir man :(
2019-08-05 20:13:22 +0000 UTC
iš dalies taip, bet šiaip diskusija buvo palikta savieigai. Mano manymu, prieš diskusiją visi pašnekovai turėjo susitarti dėl konkretaus turinio, ir kaip jis bus dėstomas. Aišku, Vinokuras yra specifinis, bet ne blogiausias variantas.
2019-08-05 20:10:45 +0000 UTC
Šioje laidoje labai gerai matosi skirtumai profesionalo istoriko ir mėgėjo. Arkadijus ima pavienius dokumentus ir per daug nesigilindamas į visumą juos pateikia su prielaidomis ir perdėm dramatizuodamas. Tas "pažvelgė į veidrodį į kurį žiūrėjo vakar nužudytas žydas" nu kamon, bet čia tik emocijos ir nieko daugiau. Pats iš pradžių sako žiūrėkime į faktus ir dokumentus bet tuo pačiu ir fantazuoja apie tai kaip Noreika važiuodamas į Kauną su kolega šnekasi apie žudomus žydus už 30km. Tam tikri jo teiginiai yra geri, bet daugiau viskas paremta išankstiniu nusistatymu. Arvydo reziumė buvo labai teisinga.
2019-08-05 20:09:41 +0000 UTC
Neatidaro video, Android OS, Chrome naršyklė.
2019-08-05 20:05:55 +0000 UTC
Mielieji B&R, palikite Vinokurą ramybėje ir daugiau nekvieskite. Nei normaliai mintį išrutulioja, nei pradeda. nei užbaigia, "numuša" ir Anušauską. Tuščiakalbis pagyrūnas, kurio neįmanoma klausytis.
2019-08-05 19:49:39 +0000 UTC
parama padidinta. Mes visi privalom tai padaryti
2019-08-05 19:14:17 +0000 UTC
pagal tai kokį turinį kelia B&R mes privalom didinti paramą.
2019-08-05 19:10:56 +0000 UTC
Baisu, kliedi senas raudonasis. Juodos uniformos, žydai bega iš Lietuvos..
2019-08-05 18:57:20 +0000 UTC
Geriausia laida kuria esu matęs, ačiū.
2019-08-05 18:41:39 +0000 UTC
kodel as melagiu klausau uz pinigus?
2019-08-05 18:35:19 +0000 UTC
Tai kad rodo viską :)
2019-08-05 18:29:58 +0000 UTC
Algi nerodo video :)
2019-08-05 18:16:41 +0000 UTC
Man irgi
2019-08-05 17:52:35 +0000 UTC
Neatidaro formato ko tai
2019-08-05 17:15:20 +0000 UTC
Blet dėl to naftalino negaliu žiūrėti... Please nebekvieskit tokių...
2019-08-05 17:06:17 +0000 UTC
Arkadijus kaip mano senelis. Pradeda kazka kalbeti, tris kartus pakeicia tema, tada pasako ''bet kalba cia ne apie tai'', toliau seka tolimesni nukrypimai. Problema, kad mano senelis serga demencija. Del Arkadijaus nezinau. Ties 20 min isjungiau. Neverta laiko. Is tuscio i kiaura.