Gerbiamas A.Bačiuli, ar kartais nepersistengėte su A.Navalno alergija? Kažkaip net neskanu...
2020-09-09 06:12:17 +0000 UTC
Dėl požiūrio į Lukašenką didele dalimi galiu sutikti. Dėl Navalno - ne.
Apie Bideno ir Macrono požiūrio pagrindimą - po šitos laidos būtų visai įmanoma to tikėtis.
2020-08-28 20:08:08 +0000 UTC
Kai perskaitau apie apie išprievartautus protestuotojus, man iškart nuojauta kužda, kad tai Fake news...
2020-08-28 09:59:18 +0000 UTC
https://www.delfi.lt/news/daily/world/minsko-reanimatologe-medikai-sokiruoti-kaip-omon-kankino-zmones.d?id=85078777 "pamus,keletas melyniu ir praeis" . lol
2020-08-28 09:36:15 +0000 UTC
Šį kartą gavosi taip, kad prieš perklausant laidą, paskaičiau komentarus.. Tai buvo pradžioj mintis net neklausyti, nes daug čia rašė, kad Audrius šioks, toks, palaiko Lukašenką ir pan.
Tai gerai, kad perklausiau, nes pats to neišgirdau. Jei Audrius prognozuoja, kad Lukašenka liks valdžioj, taigi nereiškia, kad jis sako jog jis geras...
Dar gi Bačiulis tiesiai pasakė, jog argumentus dėlios iš Batkos pozicijos, kad suprast jo veiksmų logika. Ir super, nes to daugiau mūsų žiniasklaidoj nerasi.
Dabar laukiu laidos, kada bus dėliojami argumentai iš Bideno pozicijos :D
2020-08-28 09:27:22 +0000 UTC
Kaip padirbejes Minske metus laiko 2013 metais ir nemazai bendraves su tuomeciu jaunimu (dabar jiems apie 26 metus), tai galiu pasakyt, kad siuo atveju B yra 100% teisus ir del ju poziurio ir del mentaliteto. Ten nepabuves nesuprasi. Jiem batka yra kaip senai nukvakes senelis per gimines suvaziavima. Nemegsta jo, pakeiksnoja, gali paprasyti iseiti is kambario, bet nei vienas nepaims senioko uz pakarpos ir neisspirs lauk. Nes 1. Bijo 2. Gerbia 3. Neisivaizduoja gimines suvaziavimo be seno krieno 4. Nera tikri kad aplinkiniai nestos diedo pusen kai sumaisti ims kelti.
2020-08-27 20:02:55 +0000 UTC
Įdomi Anatolijaus Nesmijano mintis – dėl Baltarusijos dabar susirems Rusija, Europa ir Kinija. Na, dėl Europos jis per didelis optimistas, bet įdomu, kiek ir kokių interesų Baltarusijoje turės Kinija, ir kaip tai derės su Rusijos norais?
2020-08-27 18:00:41 +0000 UTC
Gudų mentalitetas
Teko bendrauti su Gudais nuo jų opozicijos atstovo bei iki eilinių Gudų. Bendras įspūdis – itin skirtingas mentalitetas. Nors mes turime bendrą sieną su Gudija, bet atrodo, kad mus skirtų vandenynai.
Yra dalis politikų kurie Lietuvoje aiškina atseit artimi mums Gudai. Realybėje pagal mentalitetą Lietuviai artimesni Švedijai negu Gudijai.
Vienas iš pavyzdžių. Vidutinės algos skirtumas tarp SE bei LT – apie 2,5 karto, tuo tarpu vidutinės algos skirtumas tarp LT bei BY yra apie 2,8 karto, o atmetus RU subsidijas BY, kurios apie 1,6 karto didesnės nei EU subsidijos Lietuvai, gautūsi virš 3 kartų skirtums.
Algos lygys – šis yra vienas iš mąstymo būdo atspindžių.
Mentalitetas – yra tai kaip mąstoma, o šio mąstymo rezultatai atsispindi statistikoje.
Yra senos kartos atstovų, kurie gyveno dar tarybiniais laikais, bei mokinosi rytietiško mentaliteto. Jie gal dar galėtų iškęsti biški rytietiškų gyvenimo sąlygų.
2020-08-27 10:53:33 +0000 UTC
Saujelė bandys bėgti sprintą ir bus pakirsti, o likusiems - ilgas pasivakščiojimas. Bijau, kad artimiausia analogija – 1972-ųjų Kaunas.
2020-08-27 06:59:46 +0000 UTC
Klausimas, ar Kremliuj kas nors Navalną gelbėja, ar tiesiog vengia dar vienos atviros „sakralinės aukos“. Išeis nunuodyti – gerai, neišeis – pakaks toku būdu šiam laikotarpiui neutralizuoti. O gelbėja vietiniai gydytojai.
2020-08-27 05:51:08 +0000 UTC
Prisimikim Solidarnošč gimimą Lenkijoje, irgi iš palengvo situacija vystėsi. Taigi, visuomenės nuotaikos Gudijoje - Maratonas ar Sprintas?
2020-08-26 17:02:36 +0000 UTC
Na, statė ar griovė tai dar klausimas. Jei bijoma,kad kone visa kariuomenė pereitų į Rusijos pusę, tai valstybės iš esmės nebėra, tik kažkoks pseudo namelis. Jei negalima pasitikėti kariuomene, ar net abejojama, kad ji nperadės kautis už šalią esantį priešą, tai gaunasi,kad ta valstybė išvis neegzistuoja. Šiaip iš tiesų įdomu,kaip ten būtų iš tikrjų, nes dabar yra tik kalbos. Vieni sako,kad 100 proc pareitų į rusų pusę, kiti kad ne,kad skiltų. O tiksliai nežino niekas. Bet, matant tuos mitingu, kažkaip sunkiu patikėti,kad ten nebūtų karių, kovojančių už Baltarusijos laisvę, Dėl rusų: jie dažmai pralošia ir nepralošiamas partijas. Dėl Batkos. patys baltarusiai kalti. Nereikėjo leisti. Turėjo šitą reikalą tauta susitvarkyti dar 2000 metais.
2020-08-26 16:56:52 +0000 UTC
Dėl oro uosto, gal tai jau 10 bandymas, apie kurį ir sužinojom kaip apie pavykusį, o apie kitus 9 ne.
2020-08-26 16:53:14 +0000 UTC
Kaip man sake viena baltaruse i ES mes nenorim bet i Rusija irgi. Nzn ar imanoma islaviruoti taip.
2020-08-26 16:46:19 +0000 UTC
Na šį kartą man Audriaus išvedžiojimai pritempti ir truputėlį primena "Poniat i prostit" :). Aš suprantu pragmatinę reikalo pusę, mums ko gero, būtų naudingiau šitas suktas kolūkio pirmininkas ir tegul tie baltarusiai toliau sėdi šiknos skylėje. Nors man daug kelia abejonių jo, kaip buferio nuo Rusijos, vaidmuo. Pagavo vagnerovcus, o najezdą daro ant mūsų, dabar, kad ką, tai ir mažyti pergalingą karą pasiruošęs su mumis sužaisti. Sėdi jis rusų kišenėje kaip bebras. Visas jo "priešinimasis" rusams primena senos mergos maivymąsi prieš tai kaip ją užvers ir paims su visais padurkais. Yra paprasta sermėgiška tiesa: baltarusiams jis ATSIBODO, UŽPYPINO su savo kolūkio pirmininko najezdais, "griežto prorabo" notacijomis ir pasigyrimais! Kiek besipūstų, besigirtų išsaugotais fabrikais ir išpucinta Baltarusija, faktai ir skaičiai rodo, maža naudos iš to išsaugojimo ir to pucinimo. Baltarusijos aktyvi visuomenės dalis nori permainų, žmonės jaučiasi išdurti konkrečiai ir kažkodėl dabar jie turi nuleisti galvas, suprasti ir atleisti. O mes? Irgi turime nuleisti galvas ir pragmatiškai tylėti? Ar mes jau pamiršome kaip mes lipome iš "bendros draugiškų tautų šeimos katilo" ir kaip mums reikėjo palaikymo? Ne viską lemia pragmatika.
Sutinku dėl vieno, kad dar ne šiandien baltarusių diena, bet manau, kad dabar užgimė tai, kas šitą režimą su laiku nuvers kaip supuvusį grybą. Nelabai įsivaizduoju kaip ilgai sėdėti kėdutėje su tokiu apšiktu autoritetu. Liūdniausia čia man atrodo yra tai, kad pasiliks Lukašenka kėdėje ar nepasiliks, o Putinas čia žaidžia nepralošiamą partiją. Tai irgi Lukašenkos "išmintingo" valdymo rezultatas. Jo kaltė, kad jis suvairavo taip, kad statė, statė Baltarusių valstybę, o dabar praktiškai Baltarusija be variantų: gulsis po Rusija. Nacijos tėvas, blyn!
2020-08-26 14:01:38 +0000 UTC
Lyg klausytum Alex Jones Infowars. Jums turėtų būti gėda del pareiškimo, kad lietuviai su skraidyklėmis ir balionais išprovokavo baltarusių sraigtasparnį nelegaliai kirsti LT oro erdvę. Dėl skleidžiamų samokslo teorijų naivu tikėtis iš jūsų savirefleksijos, bet šitas pareiškimas vatniko lygio :)
2020-08-26 13:53:16 +0000 UTC
Kuo daugiau klausausi Bačiulio, tuo daugiau rodosi kad jo lūpomis šneka Kremliaus mikštosios propagandis ruporas
2020-08-26 13:45:32 +0000 UTC
Tiek Skripalius tiek Juščenko ne Rusijoj nuodijo. Ir jei nebūtų šalių kuriose nuodijo medikai pasistengę, būtų ir palaidoję.
2020-08-26 13:21:13 +0000 UTC
Nunuodintas. patvirtino
2020-08-26 13:19:49 +0000 UTC
Su visa pagarba vedėjams, bet oro uoste už vis lengviausia į arbatą ko nors įpilti.
Pats esu dirbęs orouosto kavinėse, tai judėjimas tarp jų pigiau grybo, ir jos nėra susispaudusios taip kad vienoj vietoj stovėdamas iškart keturiose galėtum pateikt užsakymą arbatai.
Pajudėjai link vienos kurios nors, ir agentas jau mato į kurią užsukt ir įpilti ko reikia.
Tai yra pigiau grybo.
Labiau įdomus momentas būtų, kas pešasi tarpusavyje kremliuje, kad viena pusė bando nuimt navalna, o kita gelbėja? Nes jei butu visi noreje uzlenkt ji,tai antra puse butu tiek nepuolusi gydyt ir panašiai.
O kad pešasi tai manau faktas, nes kam tada tas cirkas. Po nemcovo nuemimo yra aiski visiems zinia, kad jei nepatikai, tai skaityk kad labanakt.
2020-08-26 13:18:33 +0000 UTC
Nebūtinai. Petras Vaitiekūnas yra sakęs, kad pasinaudodamas Lukašenkos manevrais Putinas gali būti visai nusiteikęs išbandyti NATO reakciją.
2020-08-26 11:28:46 +0000 UTC
Sklando gandas, kad “aitvaras” nusiųstas prie sienos su Baltarusija.. greičiausiai tai tik nevykęs pokštas..
2020-08-26 11:22:54 +0000 UTC
Taigi, vokiečiai patvirtino. Kaip netikėta.
„Navalnui prieš metus jau buvo panašus alerginis priepuolis,“ - prieš metus Navalnas dar neužsiėmė visiems žinoma veikla?
Dėl vietinės iniciatyvos galimybės - jei taip būtų, bent jau vykdytojai būtų Kremliaus sutvarkyti, kaip tie, kurie prieš kurį laiką suėmė Maskvoje žurnalistą Golunovą ir pakišo jam narkotikų.
Sudėtingumas paruošti nodų oro uoste? Ar negalima į kiekvieną kavinę pasiųsti po žmogų, kuris būtų pasiruošęs „priimti užsakymą“?
Dėl Kremliaus projektų - taip žiūrint Sąjūdis irgi buvo Kremliaus projektas.
2020-08-26 11:09:26 +0000 UTC
tai kad delfi postina sita podkesta pas save feede interese tu
2020-08-26 09:29:54 +0000 UTC
Oho, kaip čia prasidėjo pykčiai ant Bačiulio, nes jis Delfi bei 15 min. formatu nepavarė ant Lukašenkos. Šito kanalo esmė yra alternatyvus požiūris, kuris dažnai būna tikslus. Nemanau, kad yra medijų su 100 proc. tikslumu. Jei nepatinka Bačiulio oponuojanti, dažnai racionali nuomonė, tuomet kolegos, kokie įššūkiai? galite toliau grįžti prie Delfi info srauto bei gauti vienašališką info. Šitas kanalas nėra sukurtas pataikauti masinei nuomonei, bet išskirti duomenis, kurie apleidžiami pagrindinės žiniasklaidos.
Bačiulis aiškiai išsireiškė, kad Lukašenka iš esmės liks valdžioje. Prasisuko beveik trys savaitės bei Lukašenka kaip prognozuota vis dar valdžioje.
Esminis dalykas į ką mūsų žmonės privalo koncentruotis bei ką Lietuva privalo daryti, tai kad Gudijos valstybė išliktų. Šitas yra mūsų strateginis interesas. Opozicija bei demokratija šiuo metu jokiu būdu nėra Gudijos valstybės išlikimo užtikrinantis laidavimas.
2020-08-26 09:15:53 +0000 UTC
Ar ne par daug garbės Baltarusijos diktatoriui? Įdomu būtų sužinoti, kodėl toks gudruolis nepasivargino rafinuočiau suklastoti rinkimų rezultatus. Bent jau du raundus būtų pasidaręs. Dar būtų įdomų, kokio bieso anas skambino į Kremlių, turėdamas taip ištikmą leibgvardiją (sic.). Ir ar tikrai mes turime tik pasyviai stebėti, kaip Kremlius stato kuolą mums šiknon, Gal dar turim suvaidinti, kad neskauda?
2020-08-26 07:25:42 +0000 UTC
58:52 !!!!
-Čryzan
-[Audrius] Nu gerai, tu geriau moki angliškai už mane.
-Ta suglumusi paglostytos savimeilės išraiška Algio veide.
LMAO ROFL
Dievulėliau, labiausiai jaudinantys kadrai per visą jūsų repertuarą !!! EPIC :)))
2020-08-25 21:00:38 +0000 UTC
Gal batkia ir turi karinį laipsnį, bet karininku jį vadinti nesiryžtu. Barba non facit philosophum.
2020-08-25 20:06:23 +0000 UTC
O kokia tema?
2020-08-25 19:13:48 +0000 UTC
To matilionis - tu gal į temą šnekėk užuot ad personem rašinėjęs
2020-08-25 19:10:40 +0000 UTC
Rodos, tuo momentu kalbą pradėjo Nausėda?
2020-08-25 18:51:14 +0000 UTC
šneka, kad ir kremlius yra kremliaus projektas. Bačiulis pamiršo Okamo skustuvą
2020-08-25 18:47:53 +0000 UTC
O tu už €5 per mėnesį t.y. pakelį cigarečių nori girdėti tik tai kas tau patinka? Tai gal sąrašiuką savo norų čia parašyk.
O šiaip tai tu teisus, visiems nusišikti ant tavo nuomonės, nes jei tavo nuomonė būtų kam idomi tai tu turėtum savo podcastą ir gal netgi pats Audrius įmestų dolerį, kad ją sužinotų
2020-08-25 18:35:46 +0000 UTC
Beziuredamas laida, galvoju-ką čia Baciulis peza. Ir dar jam užtai pinigus moku. Pasirodo, kad jam moku už tai, kad isgirsciau jo nuomone. Ką aš galvoju, jam nusisikti. Tad likime prie savo nuomoniu. Algi, truputį prižiūrės Baciuli.
2020-08-25 18:13:55 +0000 UTC
aktualijų apie Navalną: https://www.youtube.com/watch?v=aTeN6QA_hc4
2020-08-25 17:56:08 +0000 UTC
Kai neturi omonui kuo sumokėti tai pačiam tenka vaidinti didvyrį. Čia apie batką. Jis visada pasiimdavo rinkimus padalinęs po 100 baksų. O šiemet ne, nes šikna plika. O plikašiknis diktatorius labai pavojingas. Mūsų interesas kad jis kuo greičiau būtų pasiųstas anapus su visa svita.
2020-08-25 17:55:45 +0000 UTC
Anekdotas nr.1 "Omon muse pacius agresyviausius, kitaip negu Ukrainoje". Ar Baciulis nemate kaip nezymeti minivenai privaziuoja, issoka omonas, sumusa rukancius stotelej 16mecius ?
Anekdotas nr2. "Navalnas Kremliaus projektas". Truksta dar prideti, kad Spilbergas filmavo nusilaipinima menulyje, o Klinton driezazmoge!
Anekdotas nr. 3 "Baltarusijoj nieko nebus" Absoliuciai visi apzvalgininkai kalba, jog Lukasenka tikrai neissilaikys.
Sie trys anekdotai labai vercia suabejoti Baciulio adekvatumu. Kas atsitiko ? Nekompetencija ar perlenkta siekiant marginalinio originalumo ?
2020-08-25 17:49:01 +0000 UTC
Kiek daug myžnių. Dar nesusiradote savo seifspeisų?
Juk aiškiai Audrius pasakė, kad backa yra šūdo gabalas, ko jūs dar norite? Dabar visi nori girdėti, kad backai pyzda ir jau poryt jis bėgs, o baltarusija pernakt pasidarys rojus žėmėje. O bet tačiau, dar toli gražu čia nepabaiga, ir ne jis vienas apie tai kalba, kad laikas yra backos pusėje, o ir revoliucijos vyksta kitaip.
2020-08-25 17:32:09 +0000 UTC
Laidos dalys apie lukašenka ir navalna - su minuso ženklu, dalis apie amerika - su pliusu, o šiaip paėmus silpnoka laida... Rugpjūčio įtaka jaučiasi.
2020-08-25 17:28:04 +0000 UTC
Na bet, bičiuli, juk tu bet kada gali palikt patronus ir eit su Tapinu daineles dainuot, ten visada viskas aišku, dvi spalvos, juoda arba balta
2020-08-25 17:01:23 +0000 UTC
Kažkaip jau su šypsena prisimenu Laurinavičiaus pasakymą, jog Bačiulis pastoviai groja rusijos naratyvą. Nu bet rimtai, jūs pažiūrėkit, jis norom ar ne, bet pučia į tą pačią dūdą.
Jokios atjautos, ar tai būtų valstybiniu mąstu - padėjo Lietuvai kažkas - Lietuva turi padėti kitiems. Ar individualiu mąstu - kad bananais armijoj atlupo, tad ir kitų negaila.
Šitas Patreonas jau darosi komiškas. Laurinavičių vos ne pakarti, kad nepataikė su Krymu. O pats žiūrėk kiek prašovė.
2020-08-25 16:47:14 +0000 UTC
Manau dauguma oreivių žino tą 1995 metų įvykį ir supranta kad jei tokiu metu vėjas nuneštų į Baltarusiją - jei tik nuo bananų violetinė subinė - skaityk pasisekė.
2020-08-25 16:41:40 +0000 UTC
"Lietuviai" ir "Estai" ir "Latviai" rašoma iš mažųjų
2020-08-25 16:25:19 +0000 UTC
Panašu, kad gerb. Bačiulis įvykius vertina pagal išankstinę matricą, px kokia info ir kokios aplinkybės; kad ir koks reikalas, vsio na svoju melnicu. Kada reikės prieš pasirodant video pačiam surašyt prognozes, apie ką Bačiulis kalbės ir ką pasakys. Neturėčiau labai nusigrybaut. Su pagarba geram kanalui
2020-08-25 15:47:39 +0000 UTC
Aš galvoju kad dėl to oreivius ir leido ne galiniuose sektoriuose, kad nesusimaišytų palei sieną. Ne kvailiai skraido, žino kaip vėjas ir neskraidymo zonos veikia geriau nei mes.
2020-08-25 15:18:37 +0000 UTC
Georgi Markov su skėčiu buvo nunuodytas 1978 metais.
2020-08-25 14:32:40 +0000 UTC
Dūris skėčiu nunuodijant išpopuliarintas po Pierre'o Richardo 1980 filmo. O rusų žudikai tik nukopijavo savo kolegų iš Bulgarijos metodus
2020-08-25 12:38:39 +0000 UTC
Tai kad patys rovėsi. Pilnas youtubas vaizdų.
2020-08-25 12:32:15 +0000 UTC
Lukašenka Vakarų Gudijos dalyje paskelbė visišką karinę parengtį bei pasiruošė karui. Lietuvoje, sumišimas, nors išpradžių buvo pasimetimas. Ką gi mes blogo arba kaip Latviai sako slikto padarėme, kad mums grasintų karo stoviu, o Gudų karinis sraigtrasparnis jau įtariamai kirto Lietuvos oro erdvę nelegaliai.
Lietuvoje pateikiama, kad tamstai Lukašenkai gal visai (*&%$%^&, mes juk nekaltoji tyra Baltijos sesė arba kaip Estai išvadino mus Baltijos Italais, su kuriais tiesiog neįmanoma dėl emocijų kiekio kai reikalingas racionalumas, todėl Estija juda link Nordic Council, o Lietuva kaip sau nori, gali toliau murkdytis Slavų pasaulyje.
Lietuva pamiršo labai akivaizdų dalyką, kad pagal tarptautinę teisę visos šalys, nesvarbu ar jos būtų Monarchijos, Diktatūros ar įvairių rušių Demokratijos yra vienodai lygios bei vienodai gerbiami
tarptautinių santykių subjektai.
Tai reiškia, kad nei Monarchija negali kištis į Lietuvos vidaus reikalus bei spręsti kas vadovaus Lietuvai, nei pati Lietuva neturi teisės kištis į diktatūrą bei spręsti, kas valdys šią šalį bei kokią santvarką šalis turės. Visa tai yra kiekvienos valstybės vidaus reikalas.
Šiuo metu Lietuva kišosi į Gudijos vidaus reikalus bei Gudija kaip valstybė turi teisę savyginai, įskaitant kariniu metodu. Ypatingai kai Lenkijoje buvo paskelbta apie Gardino atsiėmimo galimybę. Jei Lietuva nori dalyvauti geopolitikoje bei kitų šalių vidaus politiniuose procesuose, tuomet ji turi numatyti karinio scenarijaus galimybę bei Lietuvos kariuomenės neišvengiamą naudojimą, bei numatyti lėšas minimum 10 metų truksiančiam brangiai kainuojančiam bei ūkį griaunančiam karui. Kitaip mūsų šalis gali būti lengvai okupuota bei okupantas nesitruktų ilgus metus, nes jaustūsi teisus.
Jei kas nors yra įsižeidęs, tai dar nereiškia, kad šis žmogus teisus. Jei mes stipriai jaučiami emocijas, tai dar nereiškia, kad jos gali suformuoti objektyvų faktą, bei ypatingai šaltame kaip Suomių protas Tarptautinių santykių pasaulyje.
Svarbu suprasti, kad prasidėjus karui su Gudiją, į jos pusę stotų Rusija. Todėl Lietuva aiškindama, kaip turėtų elgtis vieni ar kiti svetimos šalies pareigūnai privalo ruoštis karui dviems frontais. Su Rusija bei Gudija.
Kas dėl mūsų sąjūngininkų, tai kol Lietuviai kariautų, Estija pasuktų link Nordic Council.
Prancūzija bei Vokietija iš esmės jau paskelbė, kad Gudija nėra Europa, t,y ši šalis paliekama Rusijos valiai.
Lietuviai būna pyksta ant Estų, kad jie mus išvadina karštakošiais........bet pažiūrėkime realybei į akis ar mes tikrai esame racionalūs bei logiški individai.
2020-08-25 12:10:20 +0000 UTC
Laida visiškai nevykusi. Iš pakampiu surankioti padriki faktai ir bandoma daryti kažkokia gili analizė. Visa LT media atkartoja Telegram kanalo Nexta live informacija, butu idomus sužinot iš kokiu šaltiniu renka info Bačiulis:)
2020-08-25 10:58:22 +0000 UTC
Jei turite omeny paminėtos AOC "New green deal", tai ten iš tiesų trilijonai. Baideno "ekoplanas" - nuoroda į AOC "NGD". O vienas iš to plano punktų - visuose federaliniuose pastatuose atsisakyt kondicionavimo sistemų, maitinamų elektra, gaunama deginant iškastinį kurą ir pereiti prie saulės energijos. Vien tai - trilijonai.
2020-08-25 10:42:54 +0000 UTC
Ačiū už šviežia orą, bei kitą požiūrį, dėl Baltarusijos ir kitų temų. Nes oficalių mūsų Lietuviškų šaltinių, neįmano žiūrėti. Užknisa ta propoganda. Ačiū vyrai, aš su jumis.
2020-08-25 10:36:28 +0000 UTC
Arba Linkolno projektą
2020-08-25 10:16:18 +0000 UTC
Ir visiškai tą patį galima parašyti apie respublikonus. Viens prie vieno. Jau senokai kalbama, kad nebelabai liko "moderates" nei vienoje, nei kitoje pusėje. Kita pusė nebegali padaryti gero darbo, o tavo pusė - klaidos.
2020-08-25 10:13:34 +0000 UTC
Gera laida, nors jautresnius užtrigerino, toks jausmas, kad niuansų niekas nebebando suprasti, nori autorių juoda/balta patogios pozicijos be jokios analizės. Bet kuriuo atveju, tie kas nori suprato, gal tikrai per daug apie antrinius dalykus kaip gi klo laikymas ir bandymas suprasti Omon mąstymą. Gal galima daugiau apie Rusijos poziciją ir galimus tolimesnės raidos scenarijus, kokia turi būti LT pozicija?
2020-08-25 10:01:21 +0000 UTC
Nebesvaik, brol
2020-08-25 09:27:05 +0000 UTC
kažkokie blėniai apie Baltarusiją.. Kažkokių smulkmenų gvildenimas be jokių išvadų. Jeigu išvados - Lukašenka yra gėris, liks jis valdžioje, protestuotojai menki ir nieko čia nebus ir tai labai puiku, tai taip galima ir pasakyti ir nešvaistyti 45 minučių, kalbant apie tai "kaip normaliai Omonas elgiasi", "kaip sovietinės močiutės turi balso teisę" ir pan. Nes kažkoks siaubas. O kiek Sąjūdyje žmonių dalyvavo? Rodos, yra skaičiavimų, kad maždaug 200.000 aktyviai pasisakė už Lietuvos nepriklausomybę, o visi kiti pilka masė daugmaž laukė, į kurią pusę svarstyklės pakryps. Įsivaizduoju ką nors 1989 m. ateinantį ir aiškinantį, kad palaukit, taigi yra kaimo kolūkiečiai, jie visai nenori nepriklausomybės, ir jie irgi turi balso teisę. Jeigu kalbame apie demokratinę Lietuvą, tai jų balsas irgi taip pat svarbus. Nu tai ir svarbus, ir balsavo po to. Bet ką tai keičia?
2020-08-25 08:52:51 +0000 UTC
Jei jau nuodija, sakote, tai nunuodija. Skirpalius nuodijo, Juščenko nuodijo, Kara-Murza - 2 kartus nuodijo. Alergija, matyt, yra labai paplitusi.
Literatūros ir straipsnių pilnas internetas, su šaltiniais, su galimybe patikrinti. Tiek dėl nuodijimo taktikos, tiek dėl dozių, tiek dėl medžiagų, kurias sunku aptikti. Skirpalio atveju - dėl turimų priešnuodžių, apie kuriuos nuodytojai, tikėtina, nieko nežinojo. Prieš darant RT lygio pareiškimus apie alergijas, derėtų vis tik suprasti esmę ir kontekstą, nes skamba gėdingai.
2020-08-25 08:48:39 +0000 UTC
Tikrai pirmas dienas baltarusius mušė, ne dėl to, kad jie patys rovėsi, o dėl to, kad buvo tokia politika, po kurios siekė milžiniški protestai ir tuomet lukashenko persigalvojo naudoti jėgą ir omonas to nebedarė. Bet daugiau video įdomus.
2020-08-25 08:06:49 +0000 UTC
Gal kas nors iš Jūsų žino dėl kokios priežasties LRT nutraukė prof. V. Lanzbergio interviu per laisvės kelią?
2020-08-25 07:52:13 +0000 UTC
Toks jausmas, tarsi Bačiulis gyventų paralelinėje visatoje, nes jo požiūris į situaciją Baltarusijoje yra mažų mažiausiai keistas. Juokinga, kai Rusijos žiniasklaida situaciją Baltarusijoje pateikia objektyviau negu B&R (neseku, bet kelios antraštės į akis papuolė, to pačio Bačiulio rodytos ir sutampančios su Vakarų spauda). "Dasigyvenom"...
2020-08-25 07:36:14 +0000 UTC
Ačiū vyrai
2020-08-25 07:01:31 +0000 UTC
Batka prisišikęs į kelnes iš baimės, kaip į kampą įspausta žiūrkė laksto su ginklu. Putinui lenda pro visas skyles. Pasiklausius Bačiulio tai Batka konkrečiai laiko frontą visomis kryptimis, kaip koks Rembo. Nu nx, šlykštu buvo klausyti.
2020-08-25 06:50:42 +0000 UTC
Tas automatas, sako, buvo PR'o manevras ir pavykęs. Naujienų, reakcijų sraute uždominavęs tos dienos masinių mitingų temą.
2020-08-25 06:48:19 +0000 UTC
Na, taip. Alerginė reakcija, rusų propaganda sakė, medžiagų apykaitos sutrikimas, kai užmuš galutinai, pasakys, kad Navalno kraujas nebeteka.
2020-08-25 06:22:21 +0000 UTC
Apie Batka nėra ką kalbėti. Beviltiškas psichinis klounas. O tas cirkas su automatų pramušė viską. Aš ir šiandien išgirdęs pradėjau juoktis. Absoliučiai nukvakes senis.
2020-08-25 06:18:53 +0000 UTC
Kas vienam norma, tas kitam iškrypimas. Mums taip prilupti protestuotojai nenorma. OMON'o kariui, kurį per mokymus patį lupo panašiai - tai nieko baisaus.
2020-08-25 05:53:29 +0000 UTC
kokybes? :DD nejuokink
2020-08-25 05:21:31 +0000 UTC
Gal Bačiulis kitoj laidoje QAnon judėjimą galėtų pakomentuoti?
2020-08-25 05:14:33 +0000 UTC
Nusivyliau... dėl Navalno Bačiulis tokias pievas rėžė, kad net gėda klausyt... ''alerginė reakcija''... nors dalis tiesos yra, į nuodus visada būna alerginė reakcija - koma ir mirtis...
2020-08-25 05:12:56 +0000 UTC
Na nežinau, manau, Bačiulis biškį nusišneka. Du metus atitarnavęs batkia žino kaip ginklą laikyti sraitasparnyje, bet kaip neštis ginklą nemoka. Kolia ir tas taisiklingiau nešėsi 😂 beto, kodėl 15 metų vaikas nešesi ginklą, jei Baltarusijoje galima turėti ginklą nuo 18 metų. Nu aišku, jis išskirtinis.
Ar aš teisigai supratau, jog Bačiulis sakė, jog yra visiška norma, mušti sulaikytuosius tardymo metu? Ar matėt nuotraukas mėlynių išėjusių po sulaikymo? Ten jau sunkiai galima pasakyti jog yra mėlynės
2020-08-25 04:04:49 +0000 UTC
Del baltarusijos, omonu ir Navalno, tai net nereikia ziureti rusijos federaliniu kanalu, Baciulis sneka ta pati. Graudu
2020-08-25 03:53:17 +0000 UTC
James Inhofe - respublikonas.
2020-08-25 00:11:08 +0000 UTC
Nepainiokit trilijonų ir milijardų
2020-08-25 00:02:42 +0000 UTC
Su akim ir nosim buvo geras :D
2020-08-24 23:43:04 +0000 UTC
Ta Kamala Harris kaip kokia Kaliforniška Mamontovo versija. Nea nereikia mums skalūnų ir milžiniškų pinigų, tegul geriau kiti lobsta iš to. Nes gi seeeengirėėėė, suprantat? Sengirė.
2020-08-24 23:04:38 +0000 UTC
Aciu uz darba, isklausysime su pasimegavimu. Nekreipkite demesio i niurzglius. Jus niekam nieko neskolingi, o mes jusu klausome del kokybes o ne del laidu daznumo.
2020-08-24 22:56:33 +0000 UTC
Šlykštūs tie demokratai. Artėjantys JAV rinkimai labiau neramina, nei kas ten dedasi Baltarusijoje ir pnš. Tokių prastų demokratų kandidatų dar neteko matyti ir milžiniškam kiekiui demokratų rinkėjų atrodo absoliučiai nėra skirtumo, kas kandidatuoja. Svarbu, kad tik išmesti "diktatorių" Trumpą.
2020-08-24 22:31:00 +0000 UTC
https://www.patreon.com/posts/40375247- sitas link'as veikia
2020-08-24 22:18:10 +0000 UTC
Mail'u atsiųsta nuoroda veda į 404 ;)
2020-08-24 21:48:52 +0000 UTC
Nu OK, Bačiulis žino apie elgiasi su ginklu sraigtasparny :) o kaip apie ginklo nešimą ir vamzdžio nukreipimą į aplink einančius žmonės? M? :) net jeigu ginklas be dėtuvės? O jei rimtai - negi iš tiesų tie žmonės, kurie Minske protestuoja yra neverti būti išgirsti ar tie, kurie dingo be žinios valdant Lukašenkai verti būti pamiršti? Tiesiog keista girdėt. Any way pažiūrėsim kuo baigsis.