B&R S02E64 20201129 Korona | Kaip sudirbinėjo Kreivį | Mossadas Irane | VFR nebebijo Trumpo
Added 2020-11-29 23:07:45 +0000 UTC
TEMOS:
Korona įsisiautėjo
Kaip sudirbinėjo Kreivį 00:22:19
Trump davė Mossadui licenciją žudyti 00:55:35
VFR nebebijo Trumpo 01:13:30
Ačiū kad remiat!
Comments
Apie žemės reformą galite „Delfi“ susirasti Jurgos Tvaskienės straipsnį „Žemės grąžinimas: teisybės atkūrimas, virtęs dešimtmečių skandalu“.
https://www.delfi.lt/multimedija/pamokos/zemes-grazinimas-teisybes-atkurimas-virtes-desimtmeciu-skandalu.d?id=75582991
2020-12-06 20:58:08 +0000 UTC
Kad jau uzvesta tema, tai man, ir, manau, daliai jaunesniu (ir ne tik) patronu butu ir naudinga, ir idomu isgirsti Williams istorija. Apie ta pacia kolukiu griuti - irgi labai idomu :)
2020-12-06 18:24:59 +0000 UTC
Galima suzinoti koki laikrody Baciulis turi?
2020-12-06 18:23:00 +0000 UTC
Ar bus artimiausiu metu epizodas apie JAV demokratų santykius su kinija? Iš bideno komentarų, kad nereikėtų kaltinti kinijos dėl wuhanio viruso (LOL) darosi panašu, kad leftistai bandys glaistyti santykius su kinija?
2020-12-06 12:02:50 +0000 UTC
Buvo skirta 900 milijonų litų 300 mokyklų renovacijai.
„ŪM išplatino pranešimą, kuriame Lietuvos verslo paramos agentūros direktorė Diana Vilytė neigia "Diena media" valdomų dienraščių informaciją, kad p. Kreivys galėjo daryti įtaką, pasirenkant konkrečias mokyklas arba juo labiau jų rangovus."Renovuojamų mokyklų sąrašai buvo sudaryti bendru Ūkio ir Švietimo ir mokslo ministerijų sutarimu ir jį dar 2009 metais patvirtino abu ministrai. Vėlesnius viešuosius pirkimus organizavo savivaldybės. Tada ministras savo parašu patvirtino pinigų skyrimą mokykloms", – cituojama p. Vilytė.Pasak jos, iki šiol dar nebuvo atvejo, kad ministras nepasirašytų įsakymo skirti lėšų viešąjį pirkimą įvykdžiusiai mokyklai.“
Plačiau: https://www.vz.lt/archive/straipsnis/2011/01/27/Premjeras_laukia_pasiaiskinimo_del_ukio_ministro_motino3#ixzz6fltlEweV
2020-12-05 17:24:11 +0000 UTC
Įdomu buvo prisiminti Kreivio istoriją. Man asmeniškai keisčiausia buvo tai, kad buvo trimituojama, jog ES paramą gavo Kreivio mamai priklausiųsi įmonė. Bet realiai ES parama buvo skirta mokyklos renovacijai, o įmonė gavo pinigus už atliktus darbus ir jai neaktualu iš kokios kišenės valstybė jiems apmokės...
2020-12-05 16:11:38 +0000 UTC
100% palaikau Algį šioje diskusijoje
2020-12-04 09:17:30 +0000 UTC
LRT vėl puola Kreivį.
2020-12-04 05:37:43 +0000 UTC
Kai laidosi artimą, tada tavo mąstymas pasikeis? Gal net ir skiepas nebeatrodys toks baisus, jei tai bus kaina, tų kelių papildomų akimirkų su tau artimu žmogum. Linkiu, kad netektų to išgyventi.
2020-12-03 19:25:22 +0000 UTC
Greičio ribojimai buvo nustatyti dar tada kai automobilio stabdymo kelias buvo n kartų ilgesnis nei šiuolaikinių. Tačiau tu laikaisi eismo taisyklių? Ar boikotuoji?
2020-12-03 19:18:16 +0000 UTC
Tu kaip tas statybininkas, kur ir su šluota ir su aukštuoju. Šalmas juk neapsaugos nuo krentančios sijos? Eik namo- ilsėkis. Pas mus sako taip- darbo saugos reikalavimai yra parašyti krauju.
2020-12-03 19:12:51 +0000 UTC
Nepalaikau Bačiulio nuomonės dėl kaukių dėvėjimo. Manau, kad kiemo ekspertai, kuriems atrodo, kad kaukės neveikia tiesiog turėtų būti baudžiami už jų nedėvėjimą. Nereikia sukurti precedento, kad taisykės gali būti laužomos jei tai daro visi. Tai gal aš susitarsiu su tos pačios gatvės gyventojais ir mes pradėsime visi kartu ignoruoti "vienpusis eismas" ženklą. Tai kaip tai atrodytų? Juk pandemijos atveju klaidingas įsitikinimas gali kainuoti pažeidžiamo žmogaus sveikatą ar net gyvybę. Kodėl tiesiog visiems kartu nepabandžius elgtis kaip pridera?
2020-12-03 18:44:41 +0000 UTC
Karantiną paskelbė lapkričio pirmoje pusėje, gruodį toliau fiksuojame didelius skaičius, tai kada tie skaičiai turi pradėt mažėti? Vaikai gali nešiot, gali ir nenešiot kaukių mokyklose, kaip super tėveliai panorės. Prekybcentriai veikia pilnu pajėgumu, vajetaus kaip gi Palangos Juzė negalės dabar nuvykti į Akrą ir prisipirkti nereikalingų dalykų...Dalis visuomenės yra tiesiog numetama į šoną, maždaug tvarkykitės kaip norite. Karantinas turėjo sumažinti atvejų per dieną skaičių iki švenčių, panašu, kad tūkstantukas kaip minimum bus ir per šventes, o per jas tikrai bus pakankamai nesilaikančių rekomendacijų...Tai reikia laukti sausio, kai sugriežtins karantiną?
2020-12-03 10:48:11 +0000 UTC
Nežinau, kas iš medžio iškritęs, nes pasak Statista.com esam 9 europoj (nauji atvejai 1mln. gyv), tai pasaulyje net ne 10. Nuo koronos pradžios pagal atvejus 1mln. gyv. 46, pagal mirtis 69, o vat pagal testavimo skaičius 28 (tai tos vietos dar mažesnės būtų, jeigu vienodai visi testuotų). Skaičiai nėr gražūs naujų atvejų, bet saviplaka - mes patys blogiausi - gal užsiiminėti nereikia.
2020-12-02 18:42:38 +0000 UTC
P.Algis atrodo kaip iš medžio iškrites. Lietuva 1mln gyventoju tenkančio covid didziausias pasaulyje, o tie ginčai atrodo kvailai ir nesižiūri. Arba leiskit Bačiuliui šnekėt, nes Algis nepasiruošes
2020-12-02 18:06:51 +0000 UTC
1. Bačiulis sako, kad kažkas darosi su viruso mutacija, kad jis taip paplito visam pasaulyje.
2. Jis jau varto, kad čia daugelis nebesilaiko todėl taip paplito.
BLe, apsispręsk žmogau.
Sako neveikia valdžios nurodymai. Tą dieną, trečiadienį, kai įsigaliojo kaukių dėvėjimo lauke reikavimas, aš važiuodamas išsižiojau, nes bent 95proc tą pačią dieną vaikščiojo su kaukėmis.
2020-12-02 18:01:24 +0000 UTC
Bačiulis taip visa info varto pagal savo krupalių, kad jis vienas prasčiausių ekspertų, žurnalistų ir t.t. Realiai - demagogas neturintis jokio humaniškumo. Žmogui atsibodęs gyvenimas, neapykanta ant visų išskyrus jo amžiaus bambeklius, kurie klauso jo.
Senai norėjau atsisakyti šio patreono, bet buvo vis įdomu paklausyt kitos nuomonės.
Viso gero.
2020-12-02 17:51:58 +0000 UTC
Nuomoti verslo priemonę visada naudingiau, nei pirkti.
2020-12-02 17:06:45 +0000 UTC
Ne kariškių darbas
2020-12-02 16:58:07 +0000 UTC
"protingai mąstantys" = "mąstantys taip kaip tu" :))) gal apie kritinį mąstymą tamstai ankstoka kalbėti? Algis sveiko proto balsas, nes kitaip čia būtų Juraičio tv nr2
2020-12-02 05:08:20 +0000 UTC
Kokia dar arogancija? Algis laiko traukinį ant bėgių. "Tauta! Kaukės neveikia!" - čia juraičio ir antiskiepininkų kontentas
2020-12-02 05:04:52 +0000 UTC
Arba įtakaiva. Daro įtaką ir yra pamaiva (ypač tinka grožio ir mados influencerėms) :D
2020-12-01 22:29:28 +0000 UTC
Kaukės lauke nėra veiksmingos, nebent dideliuose sambūriuose, kai neįmanoma laikytis atstumo. Priemonės, kurios veiktų, nebuvo ir kol kas nėra įvestos, kaip antai: ne maisto prekių parduotuvių ir prekybos centrų uždarymas, draudimas bendrauti su kitais namų ūkiais, draudimas keliauti be reikalo, reikalui esant- miestų, rajonų uždarymas plius rankų higiena, paviršių dezinfekavimas. Audrius yra neteisus, sakydamas, kad kaukės neveikia, nes kažkas nešiojo ir apsikrėtė. Kaukės saugo kitus, jei žmogus apsikrėtęs kosti ir čiaudo, stabdydamos aerozolio sklidimą, ne tuos, kas kaukes nešioja.
2020-12-01 22:16:00 +0000 UTC
Algi, sugalvojau lietuvišką žodį influenceriui, tai - įtakorius. Daro įtaką ir yra šnekorius - įtakorius
2020-12-01 20:35:34 +0000 UTC
Man ir ši tema būtų įdomi.
2020-12-01 20:31:02 +0000 UTC
Dar norėčiau užduoti klausimą Audriui ir Algiui: kokia situacija Lietuvoje su karo medikais? Kiek jų yra? Ar jie galėtų prisidėti prie koronos situacijos suvaldymo labiausiai perkrautose ligoninėse? Aš suprantu, kad jie ne infektologai, bet juk galėtų bent slaugyti žmones. Tam kompetencijų, manau, turi daugiau nei pakankamai. Kodėl apie juos visiškai nešnekama?
2020-12-01 20:29:58 +0000 UTC
Ačiū, kad pagaliau palietėte koronos temą. Pritariu daugumui, man ir labai norėtųsi, kad Algis leistų Audriui ramiai išsakyti tai, ką jis pasiruošė. Tai ne diskusija, kai viena pusė tik pradeda dėstyti savo poziciją ir argumentus, o kita iškart nutraukia. Čia panašiau į Trumpo ir Bideno "debatus" ;) Pritariu Audriui, kad žmonės pavargo ir atbuko, ir, kad reikėtų konsultuotis su psichologais ir sociologais kaip ir kokią informaciją skleisti, kad ji būtų išgirsta ir suprasta / priimta.
Spalį, kai nebuvo karantino, kai kaukės buvo privalomos tik viešajame transporte ir prekybos vietose, patvirtintų atvejų skaičius per parą DVIGUBĖDAVO kiekvieną savaitę. Įvedus "karantiną" ir privalomą kaukių dėvėjimą visur viešumoje, situacija stabilizavosi, kreivė daugmaž suplokštėjo. Vadinasi, priemonės veikia. Veikia, bet jų akivaizdžiai nepakanka. Kas iš tų kaukių, jei kas antras bybianosis, o kas trečias tą pačią kaukę nešioja savaitę jei ne mėsesį ir laikinai nusiėmęs kiša į kišenę kartu su raktais ir telefonu. Taip, didmiesčiuose ir ypač jų centruose (kur didesnė koncentracija išsilavinusių ir sąmoningų žmonių) situacija nebloga, bet pavažiavus toliau ... Ir koks čia "karantinas", jei didžiuosiuose prekybcentriuose minios grūdasi? Jei leidžiama žmonėms būriuotis prie įžiebiamų eglučių? Koks "karantinas", tokie ir sergamumo rodikliai.
2020-12-01 20:19:46 +0000 UTC
Labai geras komentaras.
2020-12-01 19:59:06 +0000 UTC
"Reikia keisti taktiką, kad galėtume pasiekti ir įtikinti daugiau žmonių, nes aukštas susirgimų skaičius rodo, kad dabartinės priemonės neveikia."
"Debilai! Statė barikadas Prancūzijoje! Juraitis! Bananų debilams, tada klausys!"
2020-12-01 16:54:44 +0000 UTC
Chodorkovskis norėjo grąžinti visą paskolą, bet Brazauskas nesutiko. Tik palūkanas sumažino iki 7%, kai rinkoje tokios kompanijos skolinosi 3-4% palūkanų. O viešai AMB dergė konservus, nesibodėdamas pridurt, kad Lietuva primokėjo. Ši paskola jau senokai turėjo būt grąžinta.
2020-12-01 16:03:10 +0000 UTC
Pilnai sutinku, kad konservatoriai nemoka reklamuoti savo tikrai gerų darbų. Kaip pavyzdį galiu paminėti MN privatizavimą vykusį trim etapais, kai už beveik metalo laužu virtusią gamyklą buvo gauti milijardai.
Po šiai dienai tauta įsitikinusi, kad MN buvo atiduota net ne už dyką, o primokant 1 mlrd. Lt. Įdomus faktas yra tai, kad už tą 1 mlrd. Lt Lietuvos biudžetas gaudavo kiekvienais metais 10% palūkanų, t.y. 100 mln. Lt. Tiesa, MN pradėjus grąžinti paskolą, palūkanų suma mažėjo. Kai Yukos perėmė MN vairą, MN negrąžintos LRV paskolos buvo likę apie 800
2020-12-01 15:58:19 +0000 UTC
Šiaip pritariu - kai kurios įmonės tikrai geriau tvarkėsi. Pas mus įmonėj, heigu jau nedirbi iš namų ir atėjai į darbo vietą, tai arba kaukė, arba veido skydas privalomi, jeigu patalpoje nesi vienas ilgam laikui. Plius visur galima rankas dezinfekuoti.
2020-12-01 13:12:26 +0000 UTC
Dabar aiškinama, kad labiausiai užsikrečiama per lietimą , pirštais su virusais, liečiame nosį, burną- tada virusas patenka į vidų. Kaukė neleidžia užkrėstomis rankomis paliesti nosies, burnos. Dar klausimų turit? manau, kad ne. :)
2020-12-01 08:01:29 +0000 UTC
Algis stengiasi pakoreguoti nevisiškai priimtinas Audriaus kai kurias tiesas. Audrius turi savo požiūrį ir yra daug maž tendencingas. Tik Dievas yra teisus, nors ir jis pridirbo klaidų- sutvėrė žmones, o po to juos skandino . Vėliau pažadėjo daugiau neskandinti, nors vėl- sunaikino Sodomą ir Gomorą- gėjų miestus ;)
2020-12-01 07:57:01 +0000 UTC
jūsų teisė turėti savo numonę, nors ji gali būti ir visiškai neteisinga.
2020-12-01 07:52:34 +0000 UTC
Dėl minios valdymo, antropologinės, socialinės psichologijos specialistų pritariu Audriui, tai čia toks mažas pavyzdėlis, nenorėjimas nešioti laukių iš evoliucinės psichologijos pusės: https://www.youtube.com/watch?v=da3-XSz4Qhw Taip, Audrius teisus, virusas tikrai jau yra mutavęs, labiau užkrečia, bet ligos eiga statistiškai lengvesnė: https://lsmuni.lt/lt/naujienos/naujienos/koronaviruso-genomo-tyrimas-antrosios-bangos-virusas--kitoks--butina-infekcijos-plitimo-kontrole-.html Tapino ir Co influencerių, purvasklaidos kaltinimų krypties keitimas nuo valdžios į žmones reiškia dirvos ruošimą naujai vyriausybei ir jos dar nežinom kokiems žingsniams pandemijos suvaldyme. Dabar būsim kalti mes, nebe Veryga :) Kažkaip tas pradžioje 20 min. lengviai praplaukė, kažkaip pagal nuotaiką matyt norėjosi tokios pramogos. :)
2020-12-01 07:42:38 +0000 UTC
Sveiki. Algi, būk geras, kai nėra nuotaikos nepulk Audriaus. Nes dabar dėl nuolatinio pertraukinėjimo laidos pirmos 15min ir pagrindinė tema nuėjo šuniui ant uodegos. Konstruktyvi diskusija yra puiku ir mes jos norim, bet aklas puolimas šimtą kartų kartojant tą patį gadina kontentą.
2020-12-01 06:43:26 +0000 UTC
Labai patiko laida, įdomios temos sugaudytos. Kaip tik su žmona diskutavom ta tema apie koroną, ir įsijungiu laidą, sakau va Audrius kalbės, ateik pasižiūrėt kartu, susėdom abu, na ir su visa pagarba gerb. Algi, leiskit išsakyt mintis Audriui iki galo..:) Žmona sako, tai kad Audrius nieko iki galo taip ir nepasakė.:D Sakau čia Algio ir Audriaus mini fight'ai, kurie pasitaiko.:D Dėl Kreivio, tai labai patiko visa dekonstrukcija, pakeičiau nuomonę apie jį, nes man irgi kliuvo tas, kad Kreivys ir partija ties tuo klausimu buvo per tylus, todėl apie jį galvojau atsargiai. Patinka, kai Audrius apžvelgia mūsų politikos užkulsius ir ištraukia nežinomų faktų apie asmenybes ir kita. Kad ir A. Bilotaitės užpakaliukas, bandžiau ją googlint, ilgai truko atrasti Mis Klaipėda konkursą ir jos tas foto, kur Valinskas žiūrėdamas varvino seilę. :D Apie Mossadą visada įdomu, šitą operaciją kažkaip praleidau, reziumė, liuks laidą, taip ir toliau vyrai mūrai. :)
2020-11-30 22:18:41 +0000 UTC
PCR testas su 40 ct - nera pandemija
2020-11-30 22:13:31 +0000 UTC
Gerbiamas Audriau, kodel taip stipriai liūdinat trampiecius ir neabejojate Baideno pergale? Tik apie gruodžio vidurį žinosime Amerikos Aukščiausiojo teismo sprendimą - laimes Šviesos-Gėrio jegos(D.Trump) ar Tamsos-Blogio(Bidden).
Reabilituotas generolas Michael Flynn, kuri demonkratai šmeižė, tampė per teismus, šeima prarado namus... generolas nepalūžo ir žada padeti D.Trump “nusausinti pelke”.
Guantanamo kalėjimas baigiamas remontuoti, būsimiems pelkes gyventojams nuteistiems tupejimui iki gyvos galvos, įrengiamos šiuolaikiškas kameros...
Įžymioji advokate, Sidney Powell pravardžiuojama Geležine Ledi, sodins Guantaname valstybes išdavikus, negirdėtu nematytu iki šiolei
aferų virtuozus.
O klaidinantys R.Valatkos straipsniai apie D. Trump, švelniai tariant, niekiniai ... o gal didžiausias melas už šmeižtą gavus daug daug pinigu? Labai nusivyliau talentingu, padorumą praradusiu žurnalistu.
2020-11-30 22:08:31 +0000 UTC
Man labai įdomi būtų knyga apie Mažeikių naftą, naktinę mokesčių reformą. Dėl kaukių. Teko girdėti kad net prvincijoje esančiose įmonėse kaukių dėvėjimas nebuvo atšauktas, net vasaros metu, kai karantinas buvo atšauktas. mano darbovietėje gražino kaukių dėvėjimą maždaug liepos viduryje ir jas iki dabar privaloma dėvėti net jei sėdi vienas kabinete. jeigu nedėvi - gauni įspėjimą. Ir tie kas gali dirba iš namų, tie kas ne ateina įtik savo pamainos laiku (pamainos buvo įvestos kovo mėn. ir iki dabar nepanaikintos). Nemaloniai nustebino M.Katkus, kuris pats nedėvėjo, dalyvavo susitikime ir po to tai kaip aš čia užsikrėčiau. dar korona viruso grupėje nustebino, ypač kai kurie influenceriai, kai pradėjo rašyti, jog lapkričio 1 d visi būriuosis kapinėse. Realiai prie miesto kapinių net kamsčio nebuvo, o nuvažiavus į kokio miestelio iš vis keli žmonės tik vaikščiojo ir minimalus atstumas buvo 20-30 m, ir tai visi buvo su kaukėm. Aišku apie helovininius pasibuvimus kažkodėl nieko nerašė.
2020-11-30 21:33:09 +0000 UTC
Algi, ateik į Akrą šeštadienį, suprasi, ką turi omeny Audrius. Žmonių labai daug, ir kai yra toks 'tirštumas' - kaukės nuo blogiausio scenarijaus tik šiek tiek gelbsti, bet tikrai neapsaugo nuo blogo scenarijaus, kurio kaina didelė. Ne barai, restoranai dabar yra židiniai, o prekybcentriai. Ir Audriau, kalbėjimas dabar nieko nebepadės. Vienintelis būdas mažint srautus dar labiau - uždaryt nepirmo būtinumo pardes, palikt atidarytas vaistines ir maisto prekių parduotuves, ribos srautus labiau t.y. leisti tik po vieną, mažesniu kiekiu per plotą.
2020-11-30 21:28:29 +0000 UTC
Rita - Margaritai Totoraitienei
Pritariu jums. Tie uolus kaukių nešiotojai net maudosi vandenyne su kauke(įspūdžiai iš Floridos).
2020-11-30 21:27:47 +0000 UTC
Rita - Algiui Murauskui
Rusija(Putinas) gina Trumpa ir šaiposi iš Baideno, nes įprasta jų imperine politika - kelti chaosą, sumaistyje nesunku pribaigti nusilpusi priešą. Pvz. 2016m. prezidento rinkimines kompanijos metu Rusija rėmė ir Clinton ir Trump. Ir dabar veik visi valstybiniai kanalai remia Bidden, o populiaraus, politiko profesionalo, buvusio KGB-isto Igor Panarin kanalas - Trumpo gerbėjas(tarp kitko, kas liečia JAV rinkimus, Trumpa I.Panarin pakloja daug įdomiausiu naujausiu faktų).
2020-11-30 21:18:43 +0000 UTC
Su Algiu nėr ką diskutuot - su kuo nesutinka jis, tai debilai, urodai, išgamos... vėl nominuočiau jį į patyčių vedlį. Nu ir debilai mes, ir ką??? Situacija vistiek nesikeičia išvadinus...
2020-11-30 20:36:06 +0000 UTC
Sutinku su Audrium, kad situacija keičiasi ir liaudis nebebijo, o gasdinimą priima tik dar didesne nesamone. Kai viskas prasidėjo Kinijoje, buvo pilnas youtubas kaip ten gatvėse kūnai mėtėsi... o pas mus, per pirmą bangą protestas buvo kad niekas neserga, o dabar, kad daug kas serga, bet apsoliuti dauguma slogos lygio... Tai žmonės ir nesupranta kam tas ažiotažas pasaulinis. Prievarta gali duoti tik taisyklių laikymasi, bet mastymo nepakeis- kaip tik patvirtins, kad tokios pajėgos dėl menkos slogos...
2020-11-30 20:33:20 +0000 UTC
SAM ministras atsakingas ne už prastą pandemojos valdymą, o už ciniškai beatodairišką valstybės lėšų švaistymą. Niekas dėl coronos jo nekaltina. Antra vertus, jei taikomos priemonės su neadekvačiom sankcijom būtų veiksmingos, pandemija seniai būtų pasibaigus. Panašu, kad šaudom iš patrankos į žvirblį.
2020-11-30 20:19:16 +0000 UTC
Galbūt Audrius galėtų parekomenduoti literatūros apie Artimųjų rytų geopolitiką? Ačiū.
2020-11-30 18:51:30 +0000 UTC
Jeigu dar net Trumpui neišėjus iš Baltųjų rūmų vyksta tokie dalykai, kaip nord stream darbų tęsimas, tai panašu, kad naujai išrinktas prezidentas su obamine administracija bus "make iran, china and russia great again".
2020-11-30 18:49:50 +0000 UTC
Dėl Independence pagrinde cirkuliuoja klausimas, kodėl nuomojama, o ne perkama ir koks yra kaštų skirtumas. Atsakymo į šitą neteko girdėti, net per specialią (kiek supratau užsakytą) laidą per žinių radiją, kurioje ir buvo demaskuojami visokie mitai.
2020-11-30 18:35:33 +0000 UTC
Eik tu nx pusgalvi. Užtenka pqkelės užeigoj ilgiau pasėdėt ir pastebėt kiek užsukančių pavalgyt eina plautis rankas ir vaizdas aiškus bei tragiškas.
2020-11-30 17:49:02 +0000 UTC
Uspaskichas gaunasi nuvertė vieną sėkmingiausių Lietuvos ministerių, kuris darė Lietuvą itin sėkmingą. Pats Uspaskichas anksčiau būdamas Maskvoje kalbama, kad buvo šefuojamas FSB. Įtarimas, čia galėjo būti Rusijos vajus bei jos įtaka.
Dėl JAV jau seniai aiškiai matosi, kad deep state’as nori sunaikinti Ameriką. Iš vidaus jie šitą daro kurdami liber left ideologiją, o iš išorės, remdami bei stiprindami jos konkurentus. Vienintelį argumentą kurį turi deep state, kai jie išaiškinami, tai apšaukti tyrėjus konspiracijos teoretikais.
2020-11-30 16:37:07 +0000 UTC
Dalį apie Kreivį gal vertėtų paleisti viešai? Nes propaganda tebeveikia, tad gal bent šiokia tokia atsvara ir šaltinis būtų.
Sutinku, kad Konservatorių viešieji ryšiai tragiški, bet su tokiu sudarytu fonu, manau, jie būtų veiksmingi tiek pat, kaip jūsų pirmoj daly aptarti Kasiulevičiaus paprotinimai, arba Čekuolio pasakojimai apie atominės elektrinės privalumus.
Buvo užsiminta apie Šimonytės blogą – jis yra čia:
http://simonyte.popo.lt/2013/04/22/kas-skolon-sudeta-i/
http://simonyte.popo.lt/2013/04/29/kas-skolon-sudeta-ii/
2020-11-30 15:48:08 +0000 UTC
Kremliui labiau priimtina sumaištis. Jie su malonumu pakurstytų Trumpo rėmėjus, kad šie pradėtų šaudyti.
2020-11-30 15:42:38 +0000 UTC
Į Kinijos statistiką reikėtų žiūrėti atsargiai (kaip ir į Baltarusijos). Kas ten tuos kinus suskaičiuos.
Geriau vertinti Taivaną, Singapūrą, Pietų Korėją.
2020-11-30 15:40:21 +0000 UTC
Tai buvo neetiška, bet milijardus praradę „oponentai“ iki šiol tai kiša kaip kriminalą.
2020-11-30 15:37:55 +0000 UTC
Po kokių metų bus: https://osp.stat.gov.lt/lietuvos-gyventojai-2020/mirtingumas/gyventoju-mirties-priezastys
2020-11-30 15:34:32 +0000 UTC
Jūs iš Armonaitės partijos?
2020-11-30 15:30:45 +0000 UTC
Kone kiekvienas ant šakių pakeltas valdovas manė kad jo heiteriai yra debilai. Gal jie ir iš tikro debilai, bet jei jų daug - jie jėga. Ir tuomet fizinės jėgos, policinių priemonių jiems sutvardyti gali nepakakti. Vienintelė išeitis - iš..sti jiems protą. O čia jau ką AB ir kalba - reikia minios valdymo specų.
2020-11-30 15:07:13 +0000 UTC
Gyvename Michigane, kur galioja gana griezti apribojimai (mokyklos on-line, neveikia barai ir restoranai, bet veikia sporto klubai ir kirpyklos, kai kurie sporto bureliai, pvz. sunaus baseinas uzdarytas, dukra gali eiti i gimnastikos treniruotes), lyginant su Floridos valstija, kur nera jokiu apribojimu - kaukes neprivalomos net parduotuviu viduje. Praeita savaite zmonai pranese, kad yra keli atvejai imoneje ir reikia darytis testa. Pasidariau ir as - teigiamas. Jokiu simptomu (isskyrus skonio man netekima savaitei) nebuvo nei man, nei zmonai, nei vaikams. Bet dabar 2 savaites reikia sedeti namie uzsidarius. Zmonos pora bendradarbiu pagulde i ligonine del kvepavimo sunkumu - apie 50 metu, turi kruva letiniu ligu, kaip ir amerikonams priklauso, virssvoris ir maitinimosi subtilybes yra siaubingos.
2020-11-30 14:30:00 +0000 UTC
Deja.
2020-11-30 14:22:56 +0000 UTC
Kodėl Novosti Ru you tube pastoviai kelia filmukus, kuriuose gina Trumpą, ir šaiposi iš Bideno. Aiškina, kad laimėjo Trumpas. Taip pat bene vienintelė Rusija nepasveikino Bideno .Ar Trumpas Kremliui labiau priimtinas?
2020-11-30 14:10:59 +0000 UTC
Nu is Algio, tiesiog jaucias, kad ir peliuku, bet vistiek LRT dirba. Esu vienas is tu debilu. Nors pas mus kaukes privalomos, tik nuo rytojaus, esu uzsidejes tik ambasadoje, balsuodamas. Su tokia maske, kokia as buvau zmogaus atpazinti tikrai neymanoma, bet veiduko parodyt nepaprase. Aisku nuo rytojaus uzsidesiu, kur privaloma,bet kieviena akimirka pirkdamas kava galvosiu: kodel man cia reikia, o jei nuvarysiu i viesnamy, ten jau nereikia. Cia Olandijoj. Ir tu olandisku karantino misteriju galeciau paklodem klot.
2020-11-30 13:43:28 +0000 UTC
Dėl diskusijos dalies apie koroną: Audrius teisus, kad visuomenė (arba bet kuri socialinė grupė) priešinasi apribojimams, kurie neduoda naudos/teigiamo poveikio. Žmonės mąsto per efektyvumo prizmę - jeigu veiksmas neduoda rezultato, jis yra neteisingas ir turi būti keičiamas (Pavlovo šunų eksperimentas, beje, yra identiškas: veiksmas-atoveiksmis). Valdžia gali priversti žmones, bet COVID priemonių atveju neturi rimto pagrindo prievartai - nes jos dabartinė priemonių sistema neveikia (~2K/d susirgimų lyginant su pavasario 50-100/d). O kai nėra rimto pagrindo prievartai, tada tauta (1) ignoruoja prievartą arba (2) priešinasi prievartai (maištas). Jeigu valdžia didina prievartą, tada kelia tautos emocijas, kurios tikrai gali nuvesti į maištą, nukreiptą prieš valdžią (o tada automatiškai pandemija bus nevaldoma arba valdoma sunkiau). Ir komentaras Algio pozicijai: ši situacija neturi nieko bendro su žemesniais socialiniais sluoksniais ir/ar mažesniu išsilavinimu, kurių atstovai yra neatsakingi. Taip, jie mažiau atsakingi ir mažiau kantrūs, tačiau tik laiko klausimas, kada tokį "priemonių bereikalingumo" vertinimą perimtų visa visuomenė. Remiantis mano informaciniu burbulu (ne tyrimais), didžiausia problema yra darželiai ir mokyklos - šimtai tūkstančių vaikų nuo ~3 metų iki ~15 metų kasdien eina ir bendrauja. Ir jie, būdami vaikai (ir mažiau atsakingi :) :) ) pažeidžia visas valdžios normos, t.y. (1) nesilaiko 2 metrų atstumo, (2) neplauna rankų, (3) nedėvi kaukių. Jie yra taip vadinami "connectors", per kuriuos visa visuomenė yra apkrečiama. O minimi židiniai ligoninėse ir t.t. yra tik pasekmė. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad viešojoje erdvėje, kaip ir, beje, šioje laidoje, kalbama apie kaukes, apie rankų plovimą, prekybos centrus, t.y. apie suaugusiųjų pasaulį, kuris pagal nutylėjimą ir taip yra atsakingesnis ir labiau saugus. (Beje, svarbus papildymas: pavasarį darželiai ir mokyklos buvo uždarytos).
2020-11-30 12:53:46 +0000 UTC
Konservatoriai, panašu, leisdavo sudraskyti net neprasikaltusį saviškį, net piršto nepajudindavo apginti, kai socdemai iš paskutiniųjų jėgų gelbėdavo prasikaltusį saviškį. Ir ne tik saviškį. A. Butkevičius geras pavizdys.
2020-11-30 12:51:48 +0000 UTC
Darau viską kad laida išeitų sekmd. jau nuo ryto. Prašau daryti spaudimą Audriui :)
R
2020-11-30 12:50:19 +0000 UTC
Ką bl? Lietuviai nemėgo rankų plaut? Kas čia per sapalionės . Jau ant tiek pusgalvizmo viršūnė kad na.. juraičio lygio sapalionės
2020-11-30 12:29:56 +0000 UTC
Kinijoje prievartinės priemonės suveikė. Dabar jie juokiasi iš liberalios Europos
2020-11-30 12:13:14 +0000 UTC
Gal trūksta žinių ir normalios komunikacijos kam reikalingos ribojimo priemonės - o gi ne tam, kad apsisaugot pačiam ar kitus nuo mirties, o tam kad apsaugot MEDICINOS sistemą. Jei visi puls užkrėtinėt vieni kitus ir žmonės pateks į ligonines, medicinos sistema tiesiog neatlaikys krūvio ir sugriūs, kitos medicinos paslaugos taip pat taps neprieinamos ir žmonės pradės mirti nuo paprastų dalykų. Kas per kliedesiai apie lavonus besimėtančius gatvėse?? O čia visiems, kurie aiškina, kad nereikia lockdowno, kuris neva naikina ekonomiką, tas pats jūsų nemėgstamas Kuodis vienoje laidoje labai gerai įrodė, kad ne karantinas naikina ekonomiką. Ekonomiką naikina VIRUSAS, nes po griežto, trumpo lockdown'o ekonomika ir lūkesčiai greitai atsistato (kaip pas mus gegužę, kai visa Europa dar buvo sukaustyta, todėl mes taip gerai ekonomiškai atsilaikėm pavasarį), negu kad esant siautėjančiam virusui, kai žmonės tampa atsargūs išlaidavimu ir pramogavimu.. Ir po to jūs prikišit jam, kad jis leftistas, ekofašistas, vatnikas ar dar kas... Lietuva puiki šalis, bet geru išsilavinimu ir bendru išprusimu mes deja neblizgam.. Reikia biški matyt kas vyksta aplinkui, o ne žiūrėt vien savo kiemą.
2020-11-30 12:13:06 +0000 UTC
keletas pastabų viruso klausimu: paprastos kaukės jo nešiotojo nesaugo, jeigu reikia saugiančios reikia pirkti respiratorių.
Antra viruso problemą aiškiai sakė visi pavasarį: esmė yra neužkišti sveikatos sistemos. O Lietuvoje šiuo metu ji jau yra daugumoje užkišta, bėda ta, kad bijoma ir nėra viešinama reali situacija: realiai pas mus dabar yra pavasario Italija - medikų prašo nebeisizoliuoti, nes nėra kam dirbti, taip pat pagyvenę žmonės nebėra priimami guldymui, t.y. jie paliekami namie numirti, antakalnyje pagrindinėje ligoninėje guli pagrinde jauni žmonės, yra ir iki <30 gulinčių prijungtų prie aparatų. Žmonės dėjo B, nes išties virusu daug kas perserga lengvai, tačiau tai vistiek yra labai didelė dalis sergančių sunkiai arba labai sunkiai. Savo draugų tarpe pastebėjau, kad kai numirė apie ~50 iš pažiūros visiškai sveikas draugas/kolega/pažįstamas tik tada imama rimtai žiūrėti.
Trečia - mirčių skaičius neatspindi, kad viskas ok, daugelis prasirgę jaučia pasekmės, pvz. bėgioti nelabai išeina dar ilgai, o likęs gyvas nereiškia sveikas, nes po baisiausio aparato - EKMO pajungimo gali likti be rankos ar kojos, dėl užsikemšančių kraujagyslių, bet žiūrima realiai į mirčių skaičių ir niekas nesupranta galimų pasėkmių ir tolimesnio sveikatos sistemos apkrovimo dėl šalutinių problemų.
ir ketvirta - mėgstamiausias argumentas - "o tai nuo kitų ligų negido kai šita fake koronė viską užvaldžiusi". Taip negydo ir planinės operacijos nevyksta, nes įranga naudojama korona sergančiųjų gelbėjimui, o planiniai ligoniai "gali" palaukti, nes visada gelbėji tą kuris mirs šiandien, o ne kada nors rytoj.
2020-11-30 11:39:47 +0000 UTC
Kreivio dalis labai įdomi buvo, ačiū
2020-11-30 11:28:07 +0000 UTC
tai visgi kodėl nepavyksta laidos išleisti sekmadienio vakare? juk visa diena laisva gaminti laidą.
2020-11-30 10:50:44 +0000 UTC
Gera laida, dėkui. Bet dėl pirmos temos būtų malonu, jei arba būtų normaliai išsakyta Audriaus nuomonė, arba įvyktų padori argumentuota diskusija. Dabar gavosi jovalas. Nei Audrius galėjo pateikti argumentus savo nuomonei pagrįsti ir parodyti kodėl taip galvoja, nei Algis kažką priešpastatė.. o nudebilinimas vyksta iš abiejų pusių, nes niekas nebediskuruoja, tik tiki ar netiki. Deja, vedėjai tai tik patvirtino..
2020-11-30 10:36:32 +0000 UTC
Gal dar neskubėkite Trampo laidoti
2020-11-30 10:28:23 +0000 UTC
Iš kur ištraukėt tokį dalyką?
R
2020-11-30 09:59:10 +0000 UTC
Tiesiog nuostabus postas! Juraitis/Janutienė/Kiguolis, tik prigrūsta protingai skambančių pseudo-filosofinių kliedesių. Trumptardės kliedesiai ir tiek.
2020-11-30 09:42:51 +0000 UTC
Sveiki, bsk liudna buvo isgirst kad Trampas jau ruosiasi nueiti....
2020-11-30 09:36:35 +0000 UTC
Audriau, su visa pagarba, tačiau Kasiulevičius turi didesnę kompetencija viruso klausimu, nei pats - žinoma, nėra taip, kad vienas būtų vien tik juodas, o kitas tik baltas, bet esmė yra švietimas ir pažindinimas su situacija. O čia labai vertas sekti profesorius ir jo postas apie karantino, apsaugos priemonių (ne)veikimą iš nature https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3527591420620145&id=100001079662728
Jei ir tai neįtikina, tai patikėk, baisu, kai didžiausia ligoninė Baltijos šalyse neturi kur kišti pacientų, nes visi sunkūs, o skyriai pilni, baisu, kai reikia rinktis "nu, kurį jungsim sekantį prie DPV?!".
Kai klausimas yra apie gerovę visiems, asmeniniai norai ir poreikiai yra niekiniai.
2020-11-30 09:35:49 +0000 UTC
Audriau, ačiū už Kreivio istoriją. Reikia atsišviežinti žinias apie būsimus ministrus. Ta pradinė kampanija tikrai neatrodo švariai, bet... Bet aš nemanau, kad VTEK ar teismas buvo neteisus, nes Kreivys pasirašė dokumentą, kuriuo naudą gavo mama (nepriklausomai nuo to, turi ji balso teisę, ar ne, bet pelną gauna pagal valdomą procentą). Apsižioplino? Greičiausiai, bet žioplumas ir didesnių bėdų žmonėm pridaro...
2020-11-30 09:32:21 +0000 UTC
dėl ko ? dėl to kad oponavo ?
2020-11-30 09:08:39 +0000 UTC
nuostabi laida, gerai apkalbėtos nūdienos aktualijos. Ačiū!
2020-11-30 09:06:44 +0000 UTC
Kaukės neveikia nusprendė Bačiulis. Kam jau kam, o jums tikrai jau reikėtų žinoti bent pradmenis virusulogijos ir epiodemiologijos.
2020-11-30 08:50:44 +0000 UTC
Tai, kad Ramanauskas nusipelnė šių epitetų, o aš greičiausiai, tam tikrais klausimais taip pat debilas, ką jau čia slėpti 🙂
2020-11-30 08:49:41 +0000 UTC
Algi, ačiū, kad šį kartą atstovėjai ir išvengėm vieno iš Audriaus "episodų". JAV rinkimai baigėsi, tai kažkur pasamonė turėjo prasiveržt matyt... "Matyt virusas mutavo ir kaukės nebepadeda, nes mano du draugai apsikrėtė". Jo.... "Viruso suvaldymo priemonės neveikia". O kas sakė, kad neveikia? Pandemijos plitimas ir valdymas neskaičiuojamas, kiek vienetų žmonių tam tikrą dieną užsikrėtė. Skaičiuojama, ar viruso plinta sparčiau, ar ne. O ką mes turim? Rugsėjo pradžioj apie 50 naujų atvejų buvo per dieną (ilgą laiką tiek buvo). Tada šovė iki 2000 naujų atvejų. Įvedėm karantiną ir dabar tiek turim. Kas čia neveikia? Manot 0 iš kart turėtų būti? Inkubacinis vien 2 savaitės (retais atvejais iki 3).
2020-11-30 08:48:29 +0000 UTC
Sutinku primokėti eurą, jei bus prie laidos parašyta, nuo kurios minutės baigsis beprasmiškas ginčas ir prasisės laida. Būkit geri, išsakykit savo nuomones, o ne ginčykitės.
2020-11-30 08:43:41 +0000 UTC
Ei, Rakuciui jau negalit moket pinigu, tai perkelkit jo laidas i zemesni tier'a. Uz ka mes dabar daugiau mokam jei pasnekovas dirba neatlygintinai?
2020-11-30 08:27:29 +0000 UTC
55:38 yra epic :)
2020-11-30 08:00:24 +0000 UTC
"Suprantu, kad jie yra debilai ir jie irgi yra visuomenes dalis, su jais reik sneketi"
Sekmes susisneketi su zmogum, pries tai ji debilu isvadinus
2020-11-30 07:52:01 +0000 UTC
tu teisus!
2020-11-30 07:43:52 +0000 UTC
Ačiū kad pasidalinai, bent vienas racionalus komentaras
2020-11-30 07:42:43 +0000 UTC
Labiausiai kas erzina daznoje laidoje tai Ramanausko arogancija
2020-11-30 07:38:03 +0000 UTC
Nepasiruošęs Algis prieš pasiruošusį Audrių (pirma tema) :). Nugalėjo jėga (ne argumentais)
2020-11-30 07:21:02 +0000 UTC
Taikus protestuotojai nera debilai. Jie rodo, kad reikia keisti kažką. Mušti su bananais yra Lukašenko politika.
Algi paskaityk Rasos Baločkaitės postą apie Gritėno Covid krizės analizę, greičiau pezalus.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10223988143676501&id=1385261007
2020-11-30 07:18:17 +0000 UTC
Norėtusi pamatyti tikrą statistiką. Kiek praeitais ir šiais metais žmonių mirė nuo koronės , kiek nuo influenzos, gripo, vėžio , širdies ligų ir t.t.
2020-11-30 07:17:40 +0000 UTC
Algis parode savo neisprusima ir neturejima kritinio ir analitinio mastymo. Audrius pasake tai, ka protingai mastantys zmones jau seniai suvoke. Gaila, kad Algis to dar nesuvoke.
2020-11-30 07:17:29 +0000 UTC
Jeigu per pusę metų nesugeba dar žmonės suvokti kam tos kaukės reikalingos, tai ką su tokiais daugiau daryti jei ne į gardus.
2020-11-30 06:46:31 +0000 UTC
Sorry Algi, bet užneši biški i leftistus, kurie sako, kad visus reikia į gardus suvaryt ir tegul ramiai sėdi. Žmonės pavargo, praranda pajamas, verslus ir juos vadinti debilais?? Tie streikai yra suprantama desperacija, paremta psichologija. Audrius gerai pasakė: geriau baisi pabaiga, negu baisumas be pabaigos. Man tik labai įdomu, tie, kurie pasisako už visiškus lockdown'us už ką jie mokės savo lizingus po trijų mėnesių.
2020-11-30 06:33:04 +0000 UTC
Kaip įdomu. Mano nuomone rimto karantino apskritai nėra. Mokyklos ir darželiai dirba, prekybcentriai dirba koks čia karantinas? Mano supratimu užsikrėtumai yra adekvatūs priemonėms.
2020-11-30 06:22:06 +0000 UTC
Margarita, jūs esat puikus "po manęs nors ir tvanas" piliečio pavyzdys. Nėra ko didžiuotis.
2020-11-30 05:23:38 +0000 UTC
Esu viena iš Algio vadinamų "debiliu".Neneigiu viruso egzistavimo , bet tikiu į seiką nuovoką ir imunitetą.Todėl netikiu į lock downs.Sergi sėdėk namie ,kol paveiksi , o sveikiems duokit gyventi ! Nori nešiot kaukę ,nešiok , o aš nenoriu ir nenešiosiu.O dusti su kauke parke ar miške ,visiškas idijotizmas .
2020-11-30 05:15:54 +0000 UTC
Nuo gripo per visą sezoną Lietuvoje mirdavo panašiai tiek, kiek nuo koronos dabar miršta per dieną-dvi. Korona - ne maras, kaip kai kurie infliuenceriai bando gąsdinti, bet už gripą žymiai pavojingiau.
2020-11-30 05:10:58 +0000 UTC
Algis 100 proc teisus, Bačiulis generalizuoja way too much.
2020-11-30 05:08:01 +0000 UTC
Algi, šį kartą žmonėms nepatinka kaip lojat tarpusavyje. Ne mažuma jau nesisaugo, o dauguma. Kai buvo pirmas lockdown, iš 20 vaikų einančių į darželi teliko 2 ~3, tėvai neleido bijodami coronos. Dabar kai tūkstančiai užsikrėtusių, visi iš 20 vaikų lanko. Kalbant su tėvais, niekas jau nebijo kaip bijojo pirmojo lockdown metu. Audrius, tai ir norėjo pasakyti, o Algis pertraukinėdamas tiesiog sugadino gera temą.
Laidoje reikėtu mygtuko, koks buvo per Trump/Biden antrus debatus :D
2020-11-30 04:41:02 +0000 UTC
Siandien Algis buvo Bidenas.
2020-11-30 02:29:58 +0000 UTC
Prašau parodyt, kur aš nurašau VISUS debilais.
Dėl Nacių Vokietijos apsimesiu kad neišgirdau.
R
2020-11-30 01:36:36 +0000 UTC
Suprasčiau, jei buboninis maras būtų, bet bl.t nesikeikiant virusas, kuriuo sirgdami, kai kurie nežino ,kad serga..arba serga taip sunkiai, kaip ir užsikrėtę gripo virusu..ar dabar visą likusį gyvenimą turėsim nešiot tuos antsnukius?
2020-11-30 01:14:38 +0000 UTC
O gal galima visgi tą užpakaliuko nuotrauką? :D
2020-11-30 01:13:49 +0000 UTC
Aš nematau didelės problemos Bačiulio generalizavime, nes mes esame patreone ir mokame už tai, kad matytume šias laidas o ne kažkokį cenzuruotą šlamštą, kuris ir taip brukamas per visur žiniasklaidoj. Iš dalies manau dėl to, kad daug žmonių pavargo nuo "mainstream" medijos, kur daug faktų nurašoma, kaip "hate speech". Žmonės, kurie moka jums, supras niuansus ir esmę temos (Daugelis žmonių). Jei ne - tiesiog nebemokės.
O dėl debilų, tai Algi, statistiškai kalbant, nacių Vokietijoje jūs labiau tikėtina, kad būtumėt prisijungęs prie nacių o ne priešinęsis jiems, kas, dabar žinome, būtų morališkai teisingas sprendimas. Tai kai nurašot visus debilais labai pasilengvinat gyvenimą ir nesprendžiat problemos.
Žmonės, visi yra labiau panašūs nei skirtingi, tik kai kurie dėl įvairių priežaščių nusprendžia nešioti kaukes o kiti, ne. Tai reikėtų geriau surasti tas priežastis o ne sakyti, kad vieni yra vienoj grupėj o kiti kitoje.
P.S. Suprantu, kad kai sakot, tie kurie nenešioja kaukių yra debilai, taip pat generalizuojate ir norite pasakyti, kad kaukės nenešiojimas yra netaisingas sprendimas (taip ir yra) atsumiate ("alienating" žodis geriau tiktų) milžinišką dalį populiacijos, kas nepadeda.
2020-11-30 01:10:08 +0000 UTC
Užsidedi kauke, parodai pagarba visuomenei, parodai kad mes prieš šitą virusą esame kartu.
Ar verta rizikuoti, net jeigu ir netiki šiuo virusu?
2020-11-30 00:43:42 +0000 UTC
Dėl kaukių. Milijoną kartų sakyta (ir aišku savaime nuo tam tikro IQ): kaukė skirta ne tau apsisaugoti, nes tam ji iš esmės neveiksminga, o KITIEMS apsaugoti nuo TAVĘS. Be ne tai svarbiausia. Aiškinančių apie priemonių neveiksmingumą ir kažkokį mistinį viruso "pasikeitimą" (natūralu, kad jis mutuoja, bet gi ne tai turima omenyje) noriu paprašyti sau sąžiningai atsakyti į paprastą klausimą: ar situacija būtų geresnė BE KAUKIŲ?
2020-11-30 00:35:20 +0000 UTC
Taip, taip Katkus gąsdino apie lavonų krūvas būsimas. Tas tiesa. Varė per Katukus juodai. Pamenu. Ir jis gąsdino ne tik lavonų krūvom, bet ir absoliučiu ekonomikos kolapsu. gal net dabartinių valdymo struktūrų suirimų ir t.t.
Netiki ne kai kurie, ne dauguma, o beveik visi. Netikėjimą sukūrė žiniasklaidinė isterija pavasarį ir tai,kad nebuvo nieko baisaus. (beje, čia žiniaklaidos bruožai išvis dabartinės, o ne tik dėl viruso, todėl yra toks kritęs pasitikėjimas žiniasklaidas, žiniakslaida žmones pati privertė ja netikėti dėl savo neatsakingumo ir melavimo).Žmonės netiki šita isterija. Jie nėra debilai. Tarp jų yra daugybė nepaprastai protingų žmonių. Būtų dar juokingiau reikalauti iš žmonių,kad jie tikėtų kaukėmis, kai jie dėvi šitas kaukas nuoširdžai ir kaip nurodyta, plauna rankas ir visa kita, bet sergančių skaičius didžiulis ir daugelis jų patys suserga, nors ir visko laikosi. Žinoma, būtina nepamiršti Švedijos, kur jokių kaukių nebuvo ir susirgimų rimtesnių šiuo metu iš esmės nėra. Kartoju, žmonės nebetiki. Ir nebetik jau kokių 80-90 procentų. Jei policija bandys bausti, prasidės maištai, žmonės priešinsis dar labiau. Aš gyvenime prieš nieką nemaištavau ir nėjau į gatves, bet jei dėl šito reikalo bent kažką palies jėga, eisiu pirma į gatves
Žmonės yra tautos valia. Ne valdžia, ne kariuomenė, ne policija. Ir jei tauta nuspręs, kad jei netinka šitas kelias (kaukių ir panašiai), tai valdžia privalės vykdyti tautos valią. Ir išvis as vald-iai patarčiau nebandyti žmonių kantrybės, nes, panašu,kad kai kurie veikėjai nė nenumano, koks procenas žmonių nebetiki.
Ir dar: delfyje ir lietrytyje uz karantino režimo stiprinimą loja etatiniai vatnikai ir homosovetikai. Būtent tie, kurie prie kitų tekstų keikia Landsbergius, NATO, Ameriką ir pan. Šitas atrodo dar keisčiau. Labai įdomus vatnikų kaip bandos posūkis.
Algiui: kai bus 200 000 i dieną, tai po 15 dienų bus visa Lietuva, o dar po dviejų savaičių bus visi sveiki (kai kurie mirę, deje)
19:08 laidos vinis. Kokia emocija.
2020-11-30 00:18:30 +0000 UTC
Po tokios audringos Jūsų diskusijos apie virusą nusprendžiau pasidalinti savo įžvalgomis. Šiuo metu gyvenu Islandijoje, bet daug domiuosi kokia situacija Lietuvoje su virusu. Susidaro įspūdis kad vasarą per stipriai atsipalaidavo tiek valdžia ir žmonės ir buvo žymiai vėluoja su priemonėmis. Pvz Islandijoje irgi po priemonių įvedimo nepradėjo iš kart mažėti susirgimų, priešingai tik didėjo (bet panašu, kad ant Kalėdų virusas turėtų būti suvaldytas) , todėl natūralu, kad ir Lietuvoj atvejų nemažėja. Ir iš įvairių nuotraukų ir video, skiriamų baudų kiekiu atrodo kad nemaža dalis žmonių nėra labai sąmoningi viruso atžvilgiu. Aišku ir Islandijoj nėra tokių griežtų ribojimų kaip Lietuvoje (kaukės neprivalomos lauke, restoranuose gali būti iki 10 žmonių ir tt.) bet kažkaip prekybos centruose ir kitose įstaigose gana griežtai skaičiuoja ir limituoja žmonių kiekį. Be to susidaro įspūdis, kad Lietuvos valdžia ir žiniasklaida kažkaip labai bauginančiai informuoja apie virusą. Ps. Ačiū už įdomų turinį ir būkit sveiki :)
2020-11-30 00:17:26 +0000 UTC
Gal galima ekstra leidinį apie masių valdymą, ką Bačiulis stengėsi pradžioje papasakoti? Labai gaila, kad Algis 15 minučių vis numušinėjo Bačiulį nuo temos ir Audrius nepabaigė to, ką buvo suplanavęs pasakyti :( Tikiuosi neištrinsite šito komentaro, kaip du prieš tai, kurie be keiksmažodžių ir neįžeidžiant pasisakė prieš Algį
2020-11-29 23:56:36 +0000 UTC
Aš ir visada už debilų lupimą, bet, deja, dažniausiai tai nepadeda, jeigu tai yra vidutinio išsilavinimo debilai kaip šiuo atveju, o ne visiško dugno debilai. Taip kad pritariu Bačiuliui.
: D Tarp kitko, jeigu jūs nesusimušite laidoje (nes atrodo, jog labai labai netoli to esate) tai surengsime muštynes tarp fanų Bačiulio ir fanų Ramanausko. Tik visi su kaukėmis būsime.