B&R S03E02 20210110 Ar Amerikoje prasidėjo bolševikinis perversmas?
Added 2021-01-10 22:01:45 +0000 UTC
Sveiki, ačiū kad remiat!
Comments
Audriau, duok Algiui verst ir skaityt. Jis ta labai gražiai daro.
2021-01-24 19:22:55 +0000 UTC
Sorry, priskridau. O prie ko čia Trumpo geri/blogi darbai ir kapitolijaus šturmas, 'bolševikinė' revoliucija?
2021-01-16 20:48:59 +0000 UTC
Ok, pamėginsiu su savaitės prekybos problemom? Kur kaip? Nar ir tas "Šimkus" idiotas - kas ten blogai su Section 230
2021-01-16 14:49:44 +0000 UTC
oi pridedu "The statue in Secion 230(c)(2) further provides "goog samaritan" <- cia pildoma info. protection from civil liability foi operators of interactive computer services in the removal or moderation of third-party material they deem obsecene or offencive, even of constututionally protected speechm as long as it is done on good faith... "TAI KAS KAM NEAISKU " ???
2021-01-16 01:44:03 +0000 UTC
Turiu patarima: pasiimkite 2 tuščius popieriaus lapus ir pradėkite rašyti. I pirma, ką Trampas padarė JAV ekonomikai, tarptautiniai politikai, kovai su terorizmu ir t. t. O į antrą, kuo jis nusikalto JAV valstybėms ir tarptautiniai politikai ir t. t. Išvadas turėkite galvoje.
2021-01-15 09:24:18 +0000 UTC
Karlsonai, skrisk ant stogo ir daugiau neatskrisk
2021-01-15 09:11:49 +0000 UTC
kuriam mano argumente yra CNN panaudota?
2021-01-14 19:57:00 +0000 UTC
ka Karlsonai rukei? Ar tau kaip ir kokiam vatnikui cnn isplove smegenis
2021-01-14 19:21:10 +0000 UTC
3 punkte pamiršote patikslinti – „neomarksistų užvaldytų socialinių mokslų“.
2021-01-14 19:03:17 +0000 UTC
Ne tik BLM, bet ir ANTIFA
2021-01-14 16:45:47 +0000 UTC
Turint omeny, kad ~40% respublikonų remėjų palaiko veiksmus prie Kapitolijaus, tai rodo kelis dalykus:
1) Didelės dalies respublikonų galvos buvo išplautos per paskutinius penkis metus. Deja, nėr ko stebėtis - didžioji dalis remėjų gyvena 'rural areas', su žemesniuoju išsilavinimu. Gyvena demografiniam ir informaciniam burbule su neišvystytu kritiniu mąstymu.
2) Niekas US nesibaigia. Trumpas palikęs ofisą nepaliks politikos ir mūsų laukia dar linksmesni kalneliai. Būtų buvę dar OK, jei respublikonai būtų paėmę senatą - tuomet Trumpas nebūtų turėjęs galimybės kritikuoti priimtų sprendimų, nes jie būtų tik hipotetiniai. Dabar gi, sprendimai bus priimti, nes spaudimą kurs demokratų rinkėjai ir Trumpas turės daug medžiagos kritikai ir gąsdinimams.
3) Dar įdomiau tai, kad per šiuos penkis metus ypatingai pasikeitė respublikonų požiūris į aušktąjį mokslą - svarstyklės tiesiog apsivertė tų, kurie neigiamai vertina mokslo įtaką US raidai, naudai (nuo 39 detractor'ių išaugo iki 58%). Čia, sakyčiau, labai reikšminga ir ignoruoti negalima.
4) Twitterio sprendimas baninti reikš dar didesnę visuomenės poliarizaciją. Tam, kad Trumpas suburtų savo rinkėjus alternatyvioje platformoje, jis turės naudoti aršesnę retoriką. Tai leis ir tai, kad ban'as negrės - Trump pasirinks tokią, kuri nereguliuos turinio (jei banins apple ir google - lieka web naršyklės). Tikėtina, ten rinksis ir radikalesni remėjai, kurie taip pat galės skelbti savo turinį nevaržomai. Ir tada jau vapšė amen.
2021-01-14 12:20:47 +0000 UTC
O BBC OSINT'as veikia čia?
2021-01-14 07:25:35 +0000 UTC
BLM yra konkretus zombinimo irankis.
2021-01-14 07:09:04 +0000 UTC
Manau laiko klausimas, kol QAnon bus deklaruotas kaip terorizmas ar Internetinis/Cyber terorizmas, kažkas panašaus. Turės būti įvesti nauji apibrėžimai tam klasifikuoti. Nes tai konkretus zombinimo įrankis, kuris turi labai liūdnas pasekmes. Ar bus vėl verkiama, kad tai riboja žodžio laisvę?? Tuomet ir ISIS su Islamistų radikalų verbavimo grupių nereikėtų cenzūruoti, nes juk irgi "taip ribojama žodžio laisvė" ir "KITOKE NOMONIA"
2021-01-13 23:48:14 +0000 UTC
Įdomi laida, privertė pakrutinti smegenis. Ačiū.
2021-01-13 21:58:39 +0000 UTC
OK, jūsų tai tikrai paklausysiu, ponia Rag.
2021-01-13 21:53:16 +0000 UTC
Asadauskai, nustokit spaminti vienąkart.
2021-01-13 21:28:15 +0000 UTC
"bei vistiek Trumpas laimėjo rinkimus." - QAnone perskaitėt? O su Univerais tai jooo, ten didžiulė problema ir leftizmas įsišaknijęs, kurie net savo vėliavas degina. Neįsivaizduoju kaip jie tą spręs.
2021-01-13 21:11:15 +0000 UTC
Beveik visa pagrindinė žiniasklaida varė ant Trumpo. Mokyklos bei Universitetai plovė smegenis.
Buvo suorganizuotos riaušės, virusas, ūkio nuosmūkis......bei vistiek Trumpas laimėjo rinkimus.
Žinoma demokratams kinkos sudrebėjo.
2021-01-13 20:00:11 +0000 UTC
Tau visą laidą aiškino, bet tu vis tiek nesuvoki nichuja. Negana to,kad žuvo būtent rėmėjai Trump.
2021-01-13 19:03:52 +0000 UTC
Labai geri buvo protestuotojai prie Kapitolijaus- nekalti kaip ančiukai, tik žuvo 5 žmonės, Trampas ragino savo remėjus vykti prie Kapitolijaus ir KAUTIS. Trumpą pašalino iš socialinių tinklų, kad iš desperacijos nesugalvotų vėl suorganizuoti neramums. Ne be reikalo generolai kreipėsi į armiją, kad laikytusi neutraliai. Nemėgstu leftistų, bet ir Trumpo, kaip neprognozuojamo populisto.
2021-01-13 18:22:03 +0000 UTC
senei taip įdomiai beklausiau
2021-01-13 16:26:36 +0000 UTC
Problemos prasideda, kai pakankamai didelė rinkėjų dalis kategotiškai nepritaria tokiems pokyčiams.
Linas K
2021-01-13 16:22:43 +0000 UTC
„Forbes“ pareiškė, kad bendrovės, priimsiančios buvusius Trumpo administracijos darbuotojus, bus laikomos pateikiančiomis nepatikimą informaciją.
2021-01-13 15:39:46 +0000 UTC
Apie kairiųjū liberalų pozicija, kodėl jie palaiko/nepalaiko Trumpo ir apie cenzūros įvedima 'vardan saugumo' https://www.youtube.com/watch?v=pKMvFF0RSHg
2021-01-13 12:12:49 +0000 UTC
Viso šito "bolševikinio perversmo" rezultatas bus toks, kad USA kokiais 5% taps panašesnė į Kanadą. O ten gi TAAAAAAIP baisus, visiškas komunistinis pragaras ten, ane? :D
2021-01-13 09:48:50 +0000 UTC
Papostinkit agresyvių veiksmų suvestines.
2021-01-13 09:11:38 +0000 UTC
Sunkiai šėlt seksis tiems "gravy seals", jei tai bus nors kiek realesnis konfliktas.
2021-01-13 08:58:56 +0000 UTC
O jeigu jau cherrypickinat hardcorinius agresyvių leftistų pasisakymus, gal galiu papostint hardcorinių trumptardų pasisakymų? Pilnas Parler, Gab ir TheDonald tokių. Su jais viskas gerai, ane?
2021-01-13 08:57:40 +0000 UTC
Nieko nėra juokingiau nei trumptardai, bandantys stumti ant kitų išvaizdos :D 130kg lašinių, su 20 metų nebestovinčiais ir nematytais mikro-bybiais, neužlipantys daugiau, nei 3 laiptų, praplikę nuo kokių 30 metų, vidutiniškai gyvenantys kokius 60 metų, bando varyt ant to, kaip kiti atrodo :D OK :D
2021-01-13 08:49:17 +0000 UTC
Tai kaip Oranžinis Šūdas turėjo teisę kreiptis į teismus (kur jį pasiuntė nx daugiau nei 60 kartų), taip ir "leftistai" turi teisę naudoti visas teisines priemones, kad išmėžti Oranžinį Šūdą visiems laikams. Jei Kongresas/Senatas/teismai nuspręs, kad Oranžinis nekaltas, tai reiškia bus nekaltas. Bet pradėt procesus prieš jį niekas nedraudžia.
2021-01-13 08:33:11 +0000 UTC
Žodžiu, fyrai, ateina pyzdaukas, nes Bačiulio baimės išsipildys, jog dešinieji tikrai bus išprovokuoti. Pasižiūrėkite, kaip galvojate, per 4 metus išlaikys visi kantrybę? O jie vargu ar sustos, o tik vis labiau šėls.
https://minfo.lt/pasaulis/straipsnis/ginkluota-antifa-grupuote-uzpuole-d-trump-salininkus-san-diego-mieste-gs
2021-01-13 07:51:30 +0000 UTC
Kuris komentaras? Šitas?
Karlsonas
„Paskutinės jūsų laidos apie Trumpą ir US yra kaip koks realybės šou. Pirma to šou dalis yra patys įvykiai US. Antra dalis yra tai, kaip Bačiulis sugebės kiekvienoje situacijoje pateisint Trumpą ir absoliučiai visą kaltę suversti demokratam. Kažkada čia vyrai kalbėjot apie Girnių ir jo naivumą (dėl ko 100% sutinku), tai pažiūrėjus paskutinius epizodus tokia mintis gimė, kad Girnius yra Yin, o Bačiulis yra Yang.
Ir kitas pastebėjimas - jei anksčiau (prieš metus) 1/5 laidų būdavo tokios, kur norėdavos praskipint, tai dabar 1/5 yra tokia, kurią noris žiūrėt. Čia, be jokios abejonės, yra mano nuomonė.“
2021-01-13 05:27:29 +0000 UTC
„ nemanau, kad demokratų interesas sutraiškyti dešiniuosius. Kas iš to? Kokia to nauda?“ – valdžios monopolija su visomis iš to išplaukiančiomis naudomis. Kaip manot, kodėl plinta šūkiai apie „Berufsverbot“, sąračų sudarymai ir pan.?
2021-01-13 05:21:14 +0000 UTC
https://m.youtube.com/watch?v=EDt7cJnCEKk
Sinica pranasas pasirodo, berods 2020 liepos laida.Netycia radau, bet klausesi kaip sia savaite irasyta butu
2021-01-12 23:53:48 +0000 UTC
O tu laikai save desiniuoju?
2021-01-12 21:34:38 +0000 UTC
Jei dešinysis tai būtinai turi būt už Trump? O jei ne už Trump tai leftistas?
2021-01-12 21:33:59 +0000 UTC
Cia desiniuju paziuru vieta. Nepatinka galit ziuret CNN.
2021-01-12 21:21:30 +0000 UTC
Nemanau, kad geriausia laida, nes geriausi epizodai, kai būna 2-3 temos aptariamos ir glaustumas padaro jas kiek gražesnes pvz. Vokietijos geopolitika+Lietuvos Kariuomenės nauji pirkiniai+Ramanausko bajeriai apie Jazzu klipą. Va čia yra tobula laida. Ši nebuvo pati geriausia ir labiausiai dominanti, bet ji buvo svarbiausia ir reikšmingiausia. Ir turėtų būti visiems prieinama su angliškais subtitrais.
2021-01-12 20:53:44 +0000 UTC
Kas yra centrizmas? Vat, sako, paimk užpakalį. Štai - dešinysis kumpis, štai - kairysis. Na, o ta skylė ir yra centras.
2021-01-12 20:24:14 +0000 UTC
Algi, kodėl "nepachallengini" dėl hipsteriukų? 😂
2021-01-12 19:41:58 +0000 UTC
Labai įdomu, bet man irgi trūksta objektyvumo. Visiškas šališkumas Trumpo, Nausėdos, valstiečių atžvilgiu.
2021-01-12 19:22:08 +0000 UTC
Apgailėtina. einam link to, kad jei komentaras išsako priešingą nuomonę - jį trinam?
2021-01-12 19:19:40 +0000 UTC
Vienas neidomiausiu podcast is jusu puses, Audrius varo i vienus vartus, o Algis visai nepachallengina
2021-01-12 18:51:25 +0000 UTC
Nėra gerai, bet manau reiktų truputį nuimti koją nuo gazo pedalo ir šiek tiek nusiraminti. Abi pusės čia vienodai kaltos ir jau tikrai nemanau, kad tas Trumpas yra pūkuotas ir vargšas avinėlis, kurį visi skriaudžia. Skaldė jis užtektinai ir sunku stovėti jo pusėje šioje situacijoje, kai tereikėjo tik pripažint pralaimėjus rinkimus ir pasakyt "I will be back, I promise". Be to tikrai nemanau, kad demokratų interesas sutraiškyti dešiniuosius. Kas iš to? Kokia to nauda?.. Tikiu, kad viskas nurims, jau ne pirmas kartas.. Manau, kas tikrai blogai, kad dabar visas Amerikos nekenčiantis euro-leftistynas turi puikią progą parėkauti apie "Amerika yra bananų respublika" ir "blogiausia COVID valdymo šalis pasaulyje". Šiaip juokingi tokie, kai toje pačioje "civilizaicjos kalvėje" EU-širdyje Belgijoje koronos mirtingumas vos ne 2x didesnis nei Amerikoje, o senelių namai paversti moderniomis įkalinimo įstaigomis, kur mirštama nuo vienatvės..
2021-01-12 17:49:03 +0000 UTC
Man atrodo, kai kas labai norėtų tokio neorganizuoto perversmo bandymo. Ir ne iš Trumpo pusės.
2021-01-12 17:44:21 +0000 UTC
Man si Kapitolijo istorija primena Garlevos ivikius, kai teisininke neteisetais budais bande is mamos vaika atimti. Kai viena savo tiklui pasiekti kaltino kitus vaiko tvirkinimu, tai kitas, kad issaugot prizidento posta kaltino kitus rinkimu klastojimu. O zmoniems vaiko laime ir sagmas tiek saziningi rinkimai yra brangu ir nelieciama. Tai ir isejo naviai apgauti, bet save atsakingai laikantys zmones i gatves susidariusios padieties taisyti. Ir surinko jie minias vinas kitam nenusileide, nei skaiciumi nei margumu. Vienai po visko isejo politine partija sukurt ir i sema papult, poto dar ir i Amerikos kaleima, o kaip bus su kitu dar neaisku.
2021-01-12 16:59:08 +0000 UTC
Trumpas puikiai žino kad palnuojamas ginkluotas perversmas. Svarbiau ar jis nori tą sustabdyti? Jei išiesų greitai įvyks planuojamas ginkluotas perversmas, jei tai taps kruvinom skerdynėm, manau Amerikiečiai tada galės atsisveikinti su savo ginklais. Ir kaip manot kas tada liks kaltas dėl to? Tie patys nuzombinti redneckai ir jų mesijas.
2021-01-12 16:44:43 +0000 UTC
Žinot kodėl nuvilia mūsų Audrius? Ne tiek dėl smarkiai liberalaus faktų vertinimo ir šaltinių vienpusiškumo. Todėl, kad stipriai ir vienareikšmiškai renkasi idiologinę stovyklą. Pažvelgus į viską iš platesnės perspektyvos vienintelė sąžininga nuostata manau yra centrizmas. Jis sudėtingas nes neatitinka natūralaus impulso kažką labiau mėgti ir palaikyti.
aš irgi pritarčiau anksčiau sakiusiems padaryti šį epizodą viešą. Manau vienas geriausių epizodų.
2021-01-12 11:06:22 +0000 UTC
Kaip kažkas pasakė - „Twitteris“ blokuoja Trumpą. Achmadinejado, Madūro ar Lavrovo kažkodėl neblokuoja.
2021-01-12 10:42:12 +0000 UTC
Buvau ir aš trampininku. Bet po to, kai tampa visiškai aišku, jog Trampą labiausiai palaiko Putinas su Žirinovskiu (apie ką Audrius sąmoningai nutyli), o Audrius taip aktyviai prastūminėja savo išankstinius įsitikinimus įvairiausiomis jam palankiomis citatomis iš interneto platybių ir kitų nuomonių nemato ir nenori matyti, trampininku jau nesu. Yra ir kitų nuomonių ir jos man pasirodo pakankamai įtikinamos. Pvz. https://www.youtube.com/watch?v=UAr0WEV9Thg
2021-01-12 09:19:18 +0000 UTC
Aš nesuprantu tų, kurie šaukia "išeinau"/"neberemsiu" ir pan. Jums ką, kad Bačiulis yra dešinė, tik šiandien dašuto?! Kad jis turi griežtą ir, galbūt, kartais radikalią nuomonę, kai kuriais klausimais? Aš išklausau, esu dėkingas BR už atliktą dešinės pusės analizę, agregaciją ir pateiktas išvadas. Leftistinio šūdo gaunu per visus kitus media kanalus ir galų gale pasidarau savo išvadas. Viskas OK su juo ginčytis dėl faktų ar interpretavimo, bet kai prasideda "man nepatinka girdėti ką tu sakai", va tai jau diagnozė...
2021-01-12 08:48:36 +0000 UTC
kas ten rodoma? imesk kitur, istrintas
2021-01-12 08:00:44 +0000 UTC
Ir 10 gerų Obamos. Senokai apie tai galvojau :) Nes kartais tik į vienus vartus atrodo, tik juoda ir balta :)
2021-01-12 06:56:19 +0000 UTC
Gal ir teisingai, tik klausimas, kur jūs kairę brėžiat? Kas ne už Trump 100%, tas jau leftistas?
2021-01-12 06:53:41 +0000 UTC
https://www.youtube.com/watch?v=5k44oQwh5ek Pažiūrėkit ir nuoširdžiai pasakykit, ar dar nesuprantat kas vyksta?
2021-01-12 03:28:22 +0000 UTC
Kaip akliems papčiulpiams išsirinkti papą? Ypač kaip pandemija ir dar skonis su uosle prapuole...? Bėda? Ir bėda po vieną nevaikšto. Bet kam rinktis, jei ka tik atsiriaugėjo sotūs. Praalks tada galvos. Kitaip nebus. Pribrido
2021-01-12 01:16:19 +0000 UTC
Komentaru skiltis kaip antra laida:) Irgi buvo idomu paskaityti:)
2021-01-12 00:50:32 +0000 UTC
BLM bent vienas aktyvistas ten irgi buvo: https://www.fox13now.com/news/local-news/utah-activist-claims-he-was-just-documenting-us-capitol-insurgence
2021-01-12 00:50:27 +0000 UTC
And we are going to the capitol:
https://youtu.be/L5hksM_R59M?t=59
Bet jau "inteligentiškų veidų" įvairovė... :))))
2021-01-12 00:34:38 +0000 UTC
https://www.youtube.com/watch?v=c-pTYLhitds
2021-01-11 23:17:46 +0000 UTC
Būtų įdomi laida "Bačiulis apie 10 Trumpo prastų sprendimų", objektyvumą išmatuoti
Remigijus
2021-01-11 22:56:18 +0000 UTC
Dažniausiai laidos geros, bet ši – išskirtinai superinė. Komentarų skaičius, ko gero, įrodo. Ne visiems patinka, bet juk B&R ne tam ir yra.
2021-01-11 21:38:51 +0000 UTC
Jeigu bano neužgaudys persireklamavę
2021-01-11 21:08:51 +0000 UTC
: D Koks? Noriu pamatyti
2021-01-11 21:05:57 +0000 UTC
Vienas iš Vilniaus burbulų jau spėjo apskelbti Bačiulį Raču numeris 2. Aš galvoju gal jie ten prisivalgė kažko.
2021-01-11 20:45:03 +0000 UTC
Vyrai, buvo laidų, kur so so, na bet ši 10 balų. Super laida. Super analizė. Realiai apšalęs nuo info gausos ir tarpusavio ryšių, leido situaciją pamatyti nusistačius kiek kitą zoom levelį... Dėkui
2021-01-11 20:33:14 +0000 UTC
Laida patiko, nebuvo pilstymo iš tuščio į kiaurą
2021-01-11 20:33:04 +0000 UTC
Tuo tarpu, kai kurie žymūs konservatoriai džiaugiasi, kad baigiasi Trampo laikas.
2021-01-11 20:29:44 +0000 UTC
Pažiūrėjau foto to Barret Brown: pamačiau tai, ką ir tikėjausi. Itin kūdą, depresinio veidelio , rūškaną, dirbtinai į depresiją sufokusuotą snukelį, besibjaurintį aplinkinių pasauliu. Kitaip: kone archetipinį komjaunuolį komunistuką. ir taip, tokie žudo, jei turi progą.
2021-01-11 20:20:57 +0000 UTC
Kurioje šalyje? ;) Jeigu kalbam apie JAV - jau pakankamai buvau "apleftistintas", kad norėtųsi kažką rašyti. O ir kas iš to - mano palaikomoms idėjoms pasaulis dar pernelyg per durnas. Kaip turėtų gyventi civilizacija žinojo dar senovės filosofai. Tai nieko nereiškia, kol kritinę masę sudaro nevispročių banda, besivadovaujanti religiniais kliedesiais ir nepamatuojamu egoizmu.
2021-01-11 19:34:16 +0000 UTC
Leftistai lietuvoje tai mazdaug iki 30 m. jaunimelis. Nesusipazines su sovietine tvarka todel komunistuojantis. Panasiai vakaruose visada buvo. Tik anie paseno ir liko komunistais. O sitie jau paaugo ir verziasi i politika.
2021-01-11 19:21:06 +0000 UTC
Gerai žodžiu, parašykit po šiuo komentaru kas turit idėjų kaip turėtų būti sprendžiama susidariusi padėtis šalyje ir būtų išvengta tolesnės eskalacijos link civilinio karo. Pasistenkit kuo trumpiau ir konkrečiau.
2021-01-11 19:20:46 +0000 UTC
Siūlyčiau šią laidą padaryti nemokamai prieinamą. Tai ne tik svarbu informacijos sklaidai, bet ir jums patiems atsipirktų...
2021-01-11 19:14:03 +0000 UTC
Ar ši laida pamušė rekordą komentarų skaičiumi?
2021-01-11 18:36:49 +0000 UTC
: D Užbaninam už plagiatą
2021-01-11 18:33:53 +0000 UTC
Gražu šiandien. Uvo klausytis Kojalos komentaro per LRT. Žodis į židį atkartota Bačiulio laida.
2021-01-11 18:29:11 +0000 UTC
https://twitter.com/KamalaHarris/status/1267555018128965643
Tiek ir pakanka žinot apie "demokratus"
2021-01-11 18:17:33 +0000 UTC
Saunusis pensininkas, net neizenges i Baltuosius rumus, imasi rasines ir lyciu “lygybes”: "Our priority will be Black, Latino, Asian, and Native American owned small businesses, women-owned businesses, and finally having equal access to resources needed to reopen and rebuild." — President-elect Biden
2021-01-11 18:05:56 +0000 UTC
Puiki laida, bet optimizmo nedaug.
2021-01-11 17:59:20 +0000 UTC
Vargu, kiek žinau jis vyko, nes savanoriai buvo ginkluoti nelegaliais ginklais ištrauktais iš rūsių, kurie buvo slepiami sovietmečiu, ir norėjo valdžia tuos ginklus surinkti - nes nelegalūs. Jie mielai būtų atidavę nelegalius ginklus mainais gaudami legalius. Bet niekas legalių neplanavo išduoti, o tik paimti nelegalius. Jie pabijojo, jog bus nuginkluoti ir nebus kuo ginti Lietuvos jeigu rusai puls, todėl sukėlė maištą. Manau čia kas kitkas. Visa situacija kitokia juo labiau, kad kapitolijaus šturmas vykdymas civilių, o čia - kariuomenės daliniai.
2021-01-11 17:50:53 +0000 UTC
: D niiiiiiiieko, parlėks atgal pasiklausyti apie Bačiulio nagrinėjamus mūšius JAV, kaip klausėsi Karabacho mūšių analizės
2021-01-11 17:44:34 +0000 UTC
Nu blet, sakyk tu ką nori, bet kaip paaiškinti vidosus, kur policija nesaugo kapitolijaus nichuja?
https://9gag.com/gag/a8ELPP6?fbclid=IwAR2WXE_tERv1_BkaQsHx1yRR43i2W2il-kQ5LNbp-_omf0FaUytQYruAj4U
Aš ir gi sunkiai patikėčiau, nes iš tiesų skamba kaip sąmokslo teorija ir netikiu aš jomis niekada, bet nu blet, paaiškink tu vidosą šitą. Nu paaiškink.
2021-01-11 17:39:03 +0000 UTC
Sveiki vis kanalio kanalo mėgėjai.Tai ką kalba Audrius, žymusis Gary Tabax kalba jau nuo pat pirmų Trumpo išrinkimo dienų.
2021-01-11 17:33:54 +0000 UTC
Komunistu partijos manifestas irgi buvo kairiuju partijos kliedesiai. Kol negavo valdzios. Visa kas rasome Palmer report, realiai yra igyvendinama realiame laike. Beje, ir Baciuli greitai Patreon ismes uz tai, kad nesusiprato pasmerkti pralaimejusiuju.
2021-01-11 17:23:36 +0000 UTC
Kad viskas fake news. Ir kaip atmušti šitą argumentą?
Viskas daroma, kad pažaboti tikrąjį laimėtoją.
Again grįžtam prie konspiracijos.
Įrodyk kad žemė apvali, parodai fizikos formulę. Įrodyk fizikos formulę, įrodai matematiškai fizikos formulę. Aj aš vistiek liksiu prie savo nuomonės, laisva šalis, ką noriu tą galvojų, Žemė apvali!
Nėra vaisto nuo neišsilavinimo :/
2021-01-11 17:15:55 +0000 UTC
Jau nebeveikia Parler.
2021-01-11 17:13:12 +0000 UTC
Kad suspenduoja tam tikrus asmenis iš Facebook ir kitų tinklų, ar ten kokį Parler ištrina iš Google Play tai čia pusė velnio būtų. Į mažiau populiarias platformas kaip Parler yra lengviau paleisti kibernetinę ataką nei į kokį Facebook. Jau dabar programišiai skundikai įsilaužinėja į Parler, kad būtų galima surinkt kuo daugiau informacijos apie eitynes ir perduot tą info įvairioms tarnyboms (bent jau nepavyko surinkti privatesnės informacijos kaip tel. nr. ir panašiai). Oi bus cirkas su tokiu visuomenės priešinimu, ir iš viso to išloš kinai.
2021-01-11 16:55:20 +0000 UTC
Leftisto pasakėlės durniukams.
2021-01-11 16:54:06 +0000 UTC
Jeigu kitose temose būdavo kokios nors tiesos paieškos, tai pastaruoju metu vienpusė propaganda, deja. Savo Patreonavimą baigiu
2021-01-11 16:53:46 +0000 UTC
Kas įvyko prie Kapitolijaus neturi nieko bendro su tuo, kas vyksta dabar. Anksčiau ar vėliau vis tiek būtų suradę arba suorganizavę atmazą pradėt visus šituos baninimus.
2021-01-11 16:50:36 +0000 UTC
pritariu ir pakartoju: Anot Bačiulio, jie atėjo, kaip ragino Trumpas, "tik pasisakyti". Apie KĄ ir KAM?? Rinkimai praėjo, balsai suskaičiuoti ir perskaičiuoti, kur abejota. Apeliacijos paduotos ir išnagrinėtos. Pažeidimų atvejai ištirti. Rinkikų kolegija pasisakė. Liko Kongreso formalumas. KĄ dar gali pasakyti toji trumpistinė minia??
2021-01-11 16:46:56 +0000 UTC
Šios dienos Bačiulio „apžvalgų“ apie JAV pagrindinis įspūdis(ypatingai blogas, išskyrus kelis labai nedidelius epizodus):
Neįmanoma diskutuoti (ginčytis) su žmogum (čia aš apie Bačiulį), kuris tiki į Dievą arba tiki sąmokslo teorijomis.
2021-01-11 16:43:01 +0000 UTC
Žinote kas privedė prie kapitolijaus šturmo? Nebuvo tiesioginio raginimo. Buvo nesibaigiantis, ciniškas melas apie pralaimėtus rinkimus. Sakau ciniškas, nes jie puikiai žinojo, kad rinkimų trūkumai esminės įtakos neturėjo. Buvo išpūsta absurdiška sąmokslo teorija, kurią išjuokė visa teisinė sistema, tačiau dešiniojo kulto nariai kažkuo turi tikėti. Galėčiau prikelti krūvą linkų tik iš dešiniosios medijos argumentuotai sugriaunančias sąmokslines prielaidas, tačiau giliausias man pasirodė T. Snyderio straipsnis:
https://www.nytimes.com/2021/01/09/magazine/trump-coup.html
2021-01-11 16:41:31 +0000 UTC
Pasak vietinio Vašingtono lietuvio, Kapitolijus buvo sąmoningai nesaugotas ir paaukotas diskredituoti Trumpui. Policija normaliai nesaugojo, nacionalinę gvardiją siekta iškviesti kuo vėliau, kad būtų padaryta kuo daugiau žalos. Visa tai buvo daroma su merės žinia.
2021-01-11 16:29:31 +0000 UTC
"Tomas Asadauskas tai tipinis šių laikų draugovininkas, kuris savo tėvą valdžiai įskųstų už kitą nuomonę" - tipinis trumpistinis kaltinimas nepažįstant žmogaus. Mat nįtiko trupistui mano nuomonė tai dabar reikia imtis įžeidinėjimų. Nieko nauja, QAnusai ant to ir gyvuoja :))))) "Pagal visas taisykles dabar seks komentaras, kad Trumpas dėl visko kaltas.. " - geriau sakyk, Pagal visas taisykles dabar Trump dėl nieko nekaltas kaip visada, APLINKA KALTA :DDDD
2021-01-11 16:28:47 +0000 UTC
Gyvenimas Kinijoje jau beveik tolygu kalėjimui :D
2021-01-11 15:48:46 +0000 UTC
Matote, su tokiais ieškojimais internete yra labai didelė problema: simptomus rašyti galite kokius norit (na kokius jaučiat tuo metu) - diagnozė vis tiek bus kokia nors mirtina liga.
2021-01-11 15:16:47 +0000 UTC
Kas gali paneigti - niekas. Čia ne argumentas ir gaila, kad pats gerb. Bačiulis užklįsta į šias lankas. Kas gali paneigti, kad aš Trumpas (Bidenas, jeigu norit)? Tviterį atjungė, tai rašinėju po visur. Jeigu argumentas prasideda "kas gali paneigti", reiškia nėr diskusijos - tik emocijos.
2021-01-11 15:11:55 +0000 UTC
Tai kada Amerikoje atsidarys konclageriai? Ai, pala, Amerikos kalejimai turi daugiau kaliniu, nei Kinijos! :-)
2021-01-11 15:07:14 +0000 UTC
Galvoju – ar Kapitolijaus šturmas nebuvo 1993-ųjų pakaunės savanorių analogas?
2021-01-11 15:01:28 +0000 UTC
Ir iš viso kas dėl raguoto Qanono šalininko neva Trumperio, tai kas gali paneigti kad tai eilinis provokatorius už kurio vaidmenis sumoka? Tokie provokatorių misija kaip tik sumenkinti Trumpo gerbejus ir žiniasklaidos dėka paversti marginalais...pvz istorijoje daug
2021-01-11 15:00:01 +0000 UTC
Mldc Bačiulis. Dėl to žiūriu ir seku, nes kalba taip kaip yra, o ne taip kaip norėtų progresyvieji left tapinistai..sutikčiau ir primokėt kad Bačiulį daugiau rodytų.
2021-01-11 14:53:58 +0000 UTC
Per google play store ir app store nepasiekiamas, iš web niekur nedingo
2021-01-11 14:44:50 +0000 UTC
same
2021-01-11 14:31:34 +0000 UTC
Pakankamai adekvatus, nebent adekvatumu vadinate Chamberlain' o politiką.
2021-01-11 14:29:02 +0000 UTC
Labai prašau sukurti Tierą iš trumpųjų žinių ir Rakučio. Jau nenoriu mokėti už Bačiulio turinį
2021-01-11 14:15:37 +0000 UTC
Na, šios laidos didžiausias privalumas tas, kad gerb. Bačiulis turėjo progą išsisakyt, paverkt ir pagąsdint. Dabar galėsim laukt gerų laidų įdomiom temom.
2021-01-11 13:37:52 +0000 UTC
Baisiausia, kad šis trendas atkeliauja ir į Lietuvą. Atrodo lietuviai, paragavę SSRS ir komunizmo turėjo įgyti imunitetą suvisam, bet pasikeitė vos viena karta ir vėl lipame ant tų pačių grėblių, tik šikart savo noru. Vėl girdisi šūkiai apie lygybę, turto padalijimą, žmonių išnaudojima ir t.t. Kaip tai įmanoma?
Dar baisiau, kad priviso "Pavlikų Marozovų", skundžiančius visus dėl bet kokios priežasties ir vadinančius tai "pilietiškumu". Ypač stebina Facebook'o burbulo metamorfozė: prieš rinkimus atrodė kaip laisvės gynėjai, šaipėsi iš Verygos raginimo skųsti kaimynus - dabar tas pats burbulas skundžia ir fotografuoja visus "po prakaitu", o Delfi tas nuotraukas dar ir į titulinį įmeta.
P. S. Kas netiki,atsiverskite Vikipedijos puslapį apiee komunizmą ir sulyginkite jo požymius su šiandieninių leftistų ideologija - bus beveik 100% match.
2021-01-11 13:27:25 +0000 UTC
Anot Bačiulio, jie atėjo, kaip ragino Trumpas, "tik pasisakyti". Apie KĄ ir KAM?? Rinkimai praėjo, balsai suskaičiuoti ir perskaičiuoti, kur abejota. Apeliacijos paduotos ir išnagrinėtos. Pažeidimų atvejai ištirti. Rinkikų kolegija pasisakė. Liko Kongreso formalumas. KĄ dar gali pasakyti toji trumpistinė minia??
2021-01-11 13:25:49 +0000 UTC
"Alternatyvų" pilnas jutūbas: ir plokščia žemė, ir driežažmogiai, ir 9/11 insidejobistai, ir homeopatai, ir visos kitos "alternatyvios" "žinios" visiems nupušimo laipsniams. Siekia netikėti NIEKUO, ką sako "mainstreamas" ir dėti širdin kiekvieną "alternatyvių žinių" skleidėjo paistalą yra jau tam tikra klinika. Jeigu nėra kritinio mąstymo, niekas nepadės...
2021-01-11 13:22:35 +0000 UTC
Pribloškė p. Bačiulio komentaras dėl Pelosi norėjimo atimti "branduolinį lagaminėlį" iš Trumpo: „ką ji tuo nori apginti: Iraną, Rusiją ar Kiniją?“ Negi p. Audrius RIMTAI mano, kad nuogąstauti dėl branduolinio pavojaus turėtų tik Iranas, Rusija ir Kinija?? Ir aš čia dabar ne apie tai, kiek adekvatus yra Trumpas ir kiek realus branduolinio karo pavojus. Aš apie mūsų laidos korifėjaus LOGIKĄ ir SUPRATIMĄ darant išvadas ir komentuojant vienus ar kitus pasisakymus.
2021-01-11 13:17:54 +0000 UTC
Berods gavo procentą ar tai tris ir ai, pyzdum, paprastesniu keliu nuėjo. : D net Hitleris gavo Reichstage daugumą sąžiningai, skirtingai nei (panašu?) Biden'as prezidento pareigas
2021-01-11 13:11:43 +0000 UTC
Įsiveržėliai į Kapitolijų atėjo daryti "iš esmės demokratinę procedūrą". Gerulis čia :D :D
2021-01-11 12:59:48 +0000 UTC
Sita laida padarykite nemokama, ir paskleiskite ant visos Lietuvos. Bet kuriam nors truputeli maciusiam marksizmo ir leninizmo aisku, kad ivyko komunistinis perversmas, taciau daugeliui Lietuvos zmoniu, neturintiems galimybes susipazinti su ivairiais informacijos saltiniais. Kai bolsevikai uzeme valdzia rusijoje, tai irgi vis mane kad tai truks kelis menesius. Jie net rinkimus laisvus prizadejo. Daug zmoniu puikiai zino, kuo viskas baigesi.
2021-01-11 12:58:30 +0000 UTC
Kontekste nereiktu pamirsti ir paskutinio Davoso su great reset.
2021-01-11 12:56:42 +0000 UTC
fantastika
2021-01-11 12:30:58 +0000 UTC
Tai jau pizė, viskas, pabandžiau surasti parler - nebepasiekiamas
2021-01-11 12:30:48 +0000 UTC
Gal reikėtų pradėti mąstyti apie alternatyvius žiniasklaidos ir susisiekimo šaltinius ir priemones? Tarp kitko, nemanau, kad amerikiečiams reikia mokytis marksizmo-leninizmo norint atpažinti perversmą. Užtenka snarglio nekrapštyti per smarkiai per istorijos pamokas ir nors 8 nurauti; čia kalbant ne ekspertiniu lygiu, o eilinio žmogaus. Tarp kitko, turiu klausimą Bačiuliui. Ramanauskas yra Nausėdos seniai žinių radijuje paklausęs nuoširdžiai paklausęs "Kaip planinės ekonomikos šalis galėjo paruošti normalius ekonomistus?", tai norėčiau Bačiulio paklausti, ar sovietų sąjunga galėjo paruošti normalius istorikus? Tai nėra kažkoks teiginys, kad negalėjo ir Jūsų diplomas gaidys, aš tikrai nežinau rengimo ir domiuosi, kiek kokybiškos tai buvo studijos?
2021-01-11 11:26:49 +0000 UTC
Absoliučiai pritariu
2021-01-11 11:19:32 +0000 UTC
Audriau, Algi, ar kyšo putinistu ausys iš kai kurių komentaru? Ar negalima jų ispirdolinti iš chebros. Gal tai bus žodžio laisvės suvaržymas, gal finansiškai neapsimoka. Paskutiniu laiku tik ne linksmos žinios, net žiūrint futbolą reikia atsiklaupti pries negrus
2021-01-11 11:16:37 +0000 UTC
Geras straipsnis
2021-01-11 11:09:16 +0000 UTC
Žibalo pylė, bet tikrai nebuvo tiesioginio skatinimo, bent įrodymų niekas nepateikė, tik lieja savo įsivaizdavimą.. bet esminė priežastis tos minios desperacijos ir nusivylimo yra dešiniųjų niekinimas ir vertimas demonais, cancel’inimas ir t.t. Dabar ir šaudo fejerverkai, katalizuoti kažkiek ir Trumpo pasisakymų. To nematyti irgi neįmanoma. Niekam dešinėje tų įvykių nereikėjo, niekas jų nepateisina ir nesako, kad jie naudingi šaliai ar Trumpui. Kalba eina apie priežasčių analizę ir atsakomųjų veiksmų iš demokratų, medijų ir big tech komentavimas. Ten yra daug neproporcingo vertinimo ir neapykantos skatinimo. Ar irgi nesimato? Jei taip tęs, redneck’as tikrai neatlaikys ir nieko keisto.
2021-01-11 11:00:46 +0000 UTC
Leftistai sako, kad laimejo rinkimus sąžiningai nes nėra pakankamai įrodymu, kad buvo sukčiauta....Bet tuo pačiu metu jau kaltina Trumpą ginkluotų perversų kurstymu, nors irgi vėl tiesiogiai jis tokių dalykų neliepė daryti ir teisiškai to neįrodytų. Vajetaus "kartu mes esame stiprūs" čia jau reiškia puls redneckai Vašingtoną su automatais? :D
2021-01-11 10:46:49 +0000 UTC
Snyderis neblogas istorikas, bet per pastaruosius kelerius metus savo politinuio gyvenimo komentarais pasirodė esąs visišku niektauza ir Trumpo derangemento sindromu sergančiu ligoniu. Tikrai negaišiu laiko dar vienam jo opusui, kuriame, neabejotinai, Trumpas kaltinmas diktatūra, fašizmu, rasizmu, etc.
2021-01-11 10:34:00 +0000 UTC
Pagavau save skipinant (kaip kažkas jau rašė) 4/5 epizodų. Lieku tik dėl Rakučio + Trumpųjų žinių.
Jei pagrindiniai epizodai ir toliau nuvils, teks atsisakyti kanalo visai :/.
Tikrai vyrai labai gaila, kad man tenka čia tokius dalykus rašyt. Visiems draugams, nuo pirmos šito kanalo dienos, agitavau šitą kanalą, kad tikrai vertas turinys piniginio vieneto.
Esu turbūt vienas iš pirmųjų patreonu šitam kanale, bet tikrai sunku negirdėti tarp eilučiu supriešinimo. Objektyvumo lieka vis mažiau, kai kalba sukasi apie politiką.
Kariniai (ir susijusi politika) dalykai Jums sekasi daug geriau.
2021-01-11 10:33:39 +0000 UTC
Sveiki, ar jusu nuomone istorikas T. Snyder taip pat yra demokratu valdzios uzurpacijos dalis? Klausiu, nes parase gera straipsi i NYT. Pridedu nuoroda i straipsi, nors ir nesitikiu, kad skaitysite, nes juk Dieve apsaugok, leftistinis laikrastis https://www.nytimes.com/2021/01/09/magazine/trump-coup.html
2021-01-11 10:22:11 +0000 UTC
Apie Mike Pence tai verta atskiro paminėjimo. Pakišo, turbūt, artimiausią savo sąjungininką 'po autobusu'. Suverčiant kaltę už pralaimėjimą, nes ale nepasinaudojo galimybe atšaukt rezultatų. Įdomiausia tai, kaip Trumpo rėmėjų visatoj tu, kaip sakoma, from hero to zero per sekundę tampi. Rezultatas "Hang Mike Pence". https://www.youtube.com/watch?v=Fag0aC_M0_U
Čia viskas normaliai tikrai. Patriotiška
2021-01-11 10:20:46 +0000 UTC
"Palmer Report" yra kraštutinių radikalių hiperkairiųjų kliedesius skleidžiantis šaltinis, panašiai kaip ir "InfoWars" iš priešingos kraštutinių radikalų stovyklos.
2021-01-11 10:13:44 +0000 UTC
Gera laida. Kiek tenka sekti USA dešinės apžvalgininkus, Audriaus komentarai daugmaž atitinka. Audrius gal aštriau vysto galimą sąmokslo leisti užimti Kapitolijų temą, ar nesvarsto Trumpo klaidų. Kad ir kaip palaikyčiau Trumpo poziciją, reikia pripažinti, kad buvo desperacijos ir jo paskutiniuose veiksmuose, pvz Pence spaudimas ir vieši komentarai. Aišku, tai nieko nebekeičia, bet tiek Trumpo argumentai tam spaudimui, tiek forma buvo labai neskani..
Kitas klausimas kitam pasvarstymui, ką toliau darys Trumpas ir respublikonai?
2021-01-11 10:06:48 +0000 UTC
jo tikrai perima bažnyčios elgesio normas: rasizmą, diskriminaciją pagal lytį, homofobiškumą, sąmokslo teorijas.
2021-01-11 10:06:36 +0000 UTC
Tą patį rašyt norėjau. Paskutiniu metu turinys ritasi žemyn labai sparčiai, gal vyrukai išsisėmė... Algis klausytojas, kuris sėdi šalia ir šypsosi. Valanda su viršum apie savaitės senumo užknist spėjusius įvykius kažkur už atlanto. Viskas jau, Trumpas pralaimėjo rinkimus, bus Bidenas, visa kita tik nelabai įdomios detalės.
2021-01-11 10:05:54 +0000 UTC
Gal ir demokratai gali žengti kokį žingsnį, pvz nesudarinėti Trumpo rėmėjų, žurnalistų, apžvalgininkų sąrašų ir neskatinti sugandinti jų gyvenimų? Ar tik nui Trumpo viskas priklauso?
2021-01-11 09:58:15 +0000 UTC
Paskutinės jūsų laidos apie Trumpą ir US yra kaip koks realybės šou. Pirma to šou dalis yra patys įvykiai US. Antra dalis yra tai, kaip Bačiulis sugebės kiekvienoje situacijoje pateisint Trumpą ir absoliučiai visą kaltę suversti demokratam. Kažkada čia vyrai kalbėjot apie Girnių ir jo naivumą (dėl ko 100% sutinku), tai pažiūrėjus paskutinius epizodus tokia mintis gimė, kad Girnius yra Yin, o Bačiulis yra Yang.
Ir kitas pastebėjimas - jei anksčiau (prieš metus) 1/5 laidų būdavo tokios, kur norėdavos praskipint, tai dabar 1/5 yra tokia, kurią noris žiūrėt. Čia, be jokios abejonės, yra mano nuomonė.
2021-01-11 09:48:46 +0000 UTC
Viena geriausių laidų paskutiniu metu. 👍🏿
2021-01-11 09:22:23 +0000 UTC
Puiki laida. Ačiū.
2021-01-11 08:47:05 +0000 UTC
Taip, Dieviška tiesa tik telike ;)
2021-01-11 08:39:34 +0000 UTC
Tomas Asadauskas tai tipinis šių laikų draugovininkas, kuris savo tėvą valdžiai įskųstų už kitą nuomonę. Didžiausias liūdesys ir yra, kad žmonės susipriešinę jau ne tik amerikoj, bet visam pasauly ir pasiruošę žudyt kitaminčius. Tai ir yra vėl kylantis komunizmas ir fašizmas. Susidorojimas su kitaminčiais jau atvirai deklaruojamas ateinančiose valdžiose ir tik aklas to gali nematyti. Pagal visas taisykles dabar seks komentaras, kad Trumpas dėl visko kaltas..
2021-01-11 08:33:37 +0000 UTC
Puiki Aido Puklevičiaus nuoroda nurodanti, kad yra du lazdos galai: https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/american-crises-capitol-assault
2021-01-11 07:43:55 +0000 UTC
Privati kompanija “atima žodžio laisvę” ir po to lyginama su valstybiniu riežimu, įdomi perspektyva
2021-01-11 07:19:15 +0000 UTC
Kažkaip trūksta QAnon paminėjimo, gal čia tie Redneckai?
As turbut subjektyvus, bet viena tema laidose - kur Audrius kalba apie Trumpa, na man niekaip nesiklauso. Ypac nuo tada kai rinkimai baigesi. Kad ir kaip megciau Audriu ir jo gilias izvalgas, panasu, kad ten, kur Trampas - man reikia praleist ;) Nuosirdziai bandziau isklausyt sita laida, bandyti suprasti, kas norima pasakyt, nu bet kazkaip man labai sita pritempta ir nutolta nuo objektyviu faktu. Sorry.
2021-01-11 05:29:19 +0000 UTC
parašiau daugiau nei 3 komentarus, čia greičiausiai apie mane?? :))) Tikriausiai neklystu, dar esu tikras sorošinis komunistas, norintis sukelti bolševikinį perversmą užimant kapitolijų. O čia tikriausiai turiu garbės bendrauti su QAnuso atstovu?? :))) Nes jei nepalaikai oranžinio narcizo tada esi leftistas :)))))
2021-01-11 03:39:37 +0000 UTC
Kodėl tamsta sprendžiat kad "iš Lietuvos" ? "Kaip gyvenanciam ir dirbanciam JAV, kiekviena diena bendraudamas su vietiniais" - kiti gyventi ir dirbti JAV čia komentuojantys negali kažkodėl??? "kiekviena diena bendraudamas su vietiniais, nesunku pastebeti didziuli nerima del ateinancios valdzios ir zinant ju ir savo asmeninius patyrimus" - kurgi čia nebus nerimo kai pastoviai gąsdianma demokratais, satanistais, pedofilais, čipavimu. Kolchozas juk irgi gąsdino konervatoriais ir baisiuoju Landsbergiu. Kaip jiems baigėsi visi žinom :)))) "Zmones bijo ir ginkluojasi (namu ukiai turi 5-6 ginklus ir dauguma laikosi licezijas ginklams concealed carry) , soviniu isigyti neimanoma" - jūs manot nesiginkluos kai taip suskaldyta tauta poaničio Trumpo pagalba??? Aš irgi ginkluočiausi, matant ką BLM ir ką MAGA fanatikai išdarinėja. BLM = MAGA tas pats š. Tauta suskaldyta. Jūs išvardinot problemas iš MAGA pusės tačiau neišvardinot iš BLM pusės. Kol abu poliai nesupras vieni kitų problemų tol krizė gilės iki karo. Nes atrodo kad tik MAGA yra užgauti kažkokie o BLM problemų neturi.
2021-01-11 02:31:21 +0000 UTC
Idomiausia (juokingiausia) yra skaityti zmoniu komentarus is Lietuvos, kurie bando pazeminti, sumenkinti, isjuokti Trumpa, kuris kaip be butu surinko 70 milijonu balsu. Kaip gyvenanciam ir dirbanciam JAV, kiekviena diena bendraudamas su vietiniais, nesunku pastebeti didziuli nerima del ateinancios valdzios ir zinant ju ir savo asmeninius patyrimus, kaip baltojo vaikino nepriimima i viena geriausiu valstijos universitetu surinkus vienus auksciausiu stojamuju balu vien del race diversity, o jo vieta atiduodama vietnamietei su zymiai mazesinu balu kiekiu (jie kartu mokesi, tai mokymosi lygis buvo aiskus), apie harasinamus ir mobinimus studentu bendrabuciuose vien del ju desiniu paziuriu, kai vaikams per Haloweena yra sakoma, neikite su tais draugais kartu, nes ju tevai Trumpa palaiko (kaimynai gerai mato, kas Trump'o veliava issikeles buvo/yra), kai atleisti juodaodi imones finansininka, atnesusi imonej dideliu piniginiu nuostoliu beveik neimanoma atleisti, nes busi apkaltintas rasistu, ir jam reikia suteikti galimybe pasitaisyti vel ir vel. Zmones bijo ir ginkluojasi (namu ukiai turi 5-6 ginklus ir dauguma laikosi licezijas ginklams concealed carry) , soviniu isigyti neimanoma, arba labai sunku tai padaryti. ginklai parduotuvese ispirkti. Po Obamos mokesciu suoliu (pirmi mokesciu padidinimai nuo 1990 m. dirbantiesiems) ir didziules nesekmes su Obamacare - Trumpo tax cut ir mokesciu credit padidinimai atrode kaip nerealus dalykas - tai atspindejo ir tarp bedarbiu sumazejimo iki rekordinio lygio ir ekonomikos augimo, o kur dar kuro kainos nuo 3.5 usd/gal Obama iki 1.89 usd/gal Trump siandien. Zmones patikejo Trump 2016 ir dar labiau tikejo juo 2020 - todel susipriesinimas JAV bus dar labai ilgai, kaip ir nesmagiai tai skamba
2021-01-11 02:00:06 +0000 UTC
Kokias "sąmokslo teorijas" skleidžia Trumpas (jau nekalbant apie tai, kad belenkuris piletis laisvoje šalyje turi teisę skleisti sąmokslo teorijas, ypač todėl, kad dalis jų vėliau pasitvirtina - Alex Jones teiginiai apie kunigų pedofiliją ilgą laiką irgi sąmokslo teorija vadinti.
2021-01-11 00:46:16 +0000 UTC
Jei tame naujajame layout'e rasiu kur.
P.S. Radau.
2021-01-11 00:41:27 +0000 UTC
O didžiausi pralaimėtojai būsim mes :)))
2021-01-11 00:38:00 +0000 UTC
Na, tūkstantis :) Tai kažką iš esmės keičia? O kad mudu ne matematikai, tai seniai žinoma.
2021-01-11 00:32:15 +0000 UTC
Ir kuris iš šitų žodžių skatina smurtą?
2021-01-11 00:32:09 +0000 UTC
Kartais paskaitinėju ką rašo Alexander Bard (dainininkas iš army of lovers) jau daugelį metų rašantis digital age tenomis. Jis jau prieš penkis metus rašė apie tai, kad mūsų naujoji religija jei dar nėra tai tuoj taps internetas. Jos iš bažnyčios perimonėja funkcijas, kurias būtent ji sergėjo, formavo pasaulėžiūrą, elgseną, bendruomeniškumo normas ir taisykles. Klausant paskutinės ŽR laidos Greiti Pietūs ir šios laidos paskutiniosios dalies, kaip bebūtų liūdna, dėliojasi to naujojo scenarijaus, eros, vaizdas.
2021-01-11 00:29:40 +0000 UTC
Bet jie nešturmavo ir neužėmė. Trumpo atsiųsta Nacionalinė Gvardija sutrukdė. O dabar Vašingtono merė jos atsisakė.
2021-01-11 00:29:04 +0000 UTC
Matematikos pamoka. Užduotis: kiek bus vienas dešimtadalis procento iš milijono. Audriukas: dešimt tūkstančių. Algutis: tai čia dešimtadalis - šimtas tūkstančių. Silpnai, berniukai, silpnai :)
2021-01-11 00:27:35 +0000 UTC
Tam ir įdėti originalai, kad nepriklausyti nuo vertimo.
2021-01-11 00:24:44 +0000 UTC
Pusantros savaitės ant saldinto vandens su druska.
2021-01-11 00:24:03 +0000 UTC
Bolševikinis perversmas skamba per stipriai kalbant apie žmogų, kuris skleidžia ir palaiko sąmokslo teorijas (Trump'as).
Buvo smagus metai, tačiau tenka svarstyti dėl rėmimo nutraukimo :/.
2021-01-11 00:23:32 +0000 UTC
Jei dar galima išgelbėt Ameriką nuo pilietinio karo - tai padaryti gali tik Trump'as: Jei jis sugebės persvert savo ego, ir jei įvertins, kad jam JAV yra svarbiau negu jo noras likti valdžioje tuomet jis turi inauguracijos dieną be jokių žaidimų tarp eilučių tiesiai šviesiai pareikšt, kad pripažįsta pralaimėjimą, ir kad jokia pergalė nebuvo pavogta kaip teigia jo visi konspiraciniai šalininkai QAnusai. Reikia nuimt gazą, nes viskas JAU DABAR nuėjo per toli. Karštos galvos turi pailsėti. O gal net Trump'as nuoširdžiai tai pasakęs neįtikins QAnusų, nes jiems patiems knieti sukelt karą, kai sukelta tokia įtampa, gal jis jų nekontroliuoja?? Prie viso šito kas vyksta labai stipriai prisidėjo visi Zuckerbergai leidę įsišaknyti visiems sąmokslo teoretikams QAnusams, nes juk Zuckui labai svarbu clickai, o kas geriau generuoja clickus negu žmonių emocijos ir pyktis??? Žmonių emocijos ir pyktis buvo monetizuotos, daleidžiant situaciją iki tokio lygio.
2021-01-11 00:22:54 +0000 UTC
Ačiu, aš tas istorijas veikiausiai gerokai anksčiau paties perskaičiau. Viena karščiausių temų Perestroikos metais. Mane labiau domintų statistika.
1967 metų KGB raporte CK KPSS kalbama apie ~1800 psichiškai nesveikų asmenų, kurie maniakiškai lankė įvairias valstybines įstaigas.
Pagal Serbskio vardo Teismo psichiatrijos instituto ataskaitą 1972 - 1976 metais pagal politinius kaltinimus tirti 132 asmenys, 37 pripažinti sveikais.
Wiki vardija 55 "žinomesnius asmenis", kurie buvo represuoti kaip psichiškai nesveiki.
Soviet Psychiatric Abuse kalba apie maždaug 500 asmenų.
Freedom House kalba apie 215 asmenų.
1994/5 dirbusi Maskvos psichiatrų komisija mini maždaug 2000 asmenų per visą laiką.
Belenkaip imant, tai labai maži skaičiai 290 milijonų Sovietų Sąjungos gyventojų fone, apie ką aš ir kalbu.
O apie praktinę žodžio laisvę tarp keturių sienų sovietmečiu aš žinau iš asmeninės patirties.
2021-01-11 00:20:24 +0000 UTC
Panasu, kad kinai laimejo:(
2021-01-11 00:11:13 +0000 UTC
Pateikiu jums Trumpo citatą, kuria jis SKATINO riaušes: "iš mūsų pavogė pergalę".
2021-01-11 00:01:28 +0000 UTC
Citatu vertimas, tai buvo mazu maziausiai netikslus ir isimti tarpzodiniai emociniai uztaisai, kuriu gal sunku pilnai pagauti, jei nesneki American English. Tai tiek
2021-01-10 23:55:13 +0000 UTC
Bačiulis sublogęs :D Išduokite savo dietą - man irgi reikia.
Mantas Aus
2021-01-10 23:54:27 +0000 UTC
Lux laida.
Verta vien tai kad kažkoks leftistas čia jau neiskentes parašo savo tris komentarus(keista kad dar be caps :D )
2021-01-10 23:48:20 +0000 UTC
Puiki laida, Ačiū.
2021-01-10 23:38:34 +0000 UTC
Prašymas Audriui: galbūt galėtumėte atblokuoti mano Facebook paskyrą (vardas ir pavardė identiški kaip Patreono). Klaidą supratau, norėčiau toliau matyti jūsų postus.
2021-01-10 23:14:33 +0000 UTC
29:03 Man tik labai įdomu, ar Audrius irgi taip pat kalbėtų jei BLM būtų šturmavę ir užėmę Kapitolijų :)))
2021-01-10 23:08:50 +0000 UTC
Sovietmečiu buvo žodžio laisvė... Audriau... Ar jums atsiust laisvai kalbančių sovietų žmonių istorijų psichuskese?
2021-01-10 23:08:36 +0000 UTC
Pastarųjų 3 mėn. geriausia laida. Ačiū!
2021-01-10 23:08:05 +0000 UTC
Meluočiau, sakydamas, kad tai buvo įdomiausia laida. Tema aplaižyta jau visais kampais. Galima buvo skirti 15, max 20 min ir judėti tolyn.
Na bet gal kažkam ir labiau įdomu.
2021-01-10 22:58:33 +0000 UTC
Tai kažkas visgi skaito Lenino raštus.
2021-01-10 22:56:35 +0000 UTC
Tą mulkį su ragais Jake Angeli, jau bandė kaltint kad jis Antifa. Iš tiesų jis yra trumpistų QAnuso šamanas.
2021-01-10 22:53:48 +0000 UTC
Gera įžvalga ir sutampa tema, kad provokuoti antifa galėjo. https://seiikan.wordpress.com/2021/01/09/antifa/#more-12457
2021-01-10 22:48:38 +0000 UTC
Aplamai, šitas ir daugybė kitų Bačiulio netyčiukų daro sunkiai klausimus šituos podcastus. Ateinu pasiimti kitos nuomonės, kad susidaryčiau pilnesnį vaizdą apie esamą situaciją. Bet tokie dalykai, ypač kai dažnai kartojasi, diskredituoja visą kitą. Dėkui, internete ir taip pilna echo chambers, ar tikrai ir jums reik būt dar vienu. Bačiulis, bandydamas įrodyti savo argumentus, per daug liberaliai sako "faktus", kurių vėliau tikrai mažuma sutikrina. Liūdna
2021-01-10 22:44:10 +0000 UTC
Rush Limbaugh neatjungė. Jisai pats deaktyvavo. https://eurweb.com/2021/01/09/rush-limbaugh-deactivates-twitter-following-trump-sidney-powell-and-mike-flynn-bans/
2021-01-10 22:36:13 +0000 UTC
P.S. Kol nepradėjot vemt ir vadint sorošiniu komunistu, galiu pasakyt, kad Trump'ą galbūt ir nevisada bet palaikiau, tačiau pažiūrėjus kaip jis elgiasi dabar, sunku kažką gero parašyt. Taip pat nesu Bideno fanas. Aplamai mano nuomone geriausias JAV prezidentas šiuo metu būtų Nikki Haley
2021-01-10 22:30:38 +0000 UTC
Pakirsti pasitikėjimą savo šalies žiniasklaida. (check)
Pakirsti pasitikėjimą demokratija. (check)
Suskaldyti, supjudyti tautą poliarizuojant. Arba tu toks arba tu anoks. (check)
Sukelti civilinį karą (coming soon...)
Nežinau kiek tiesos yra, bet kažkur šiandien mačiau, jog buvo paskelbta jog po savaitės organizuojamas panašus šturmas, šįkart ginkluotas perversmas. Tiesiog nesismulkinant užimti kapitolijų jėga. Bravo. Kai taip suskaldyta tauta, dabar tiek viena tiek kita pusė mano jog užėmę valdžią - kita pusė kažkur stebuklingai pranyks, o jei nepranyks galbūt padarys, kad pranyktų??? Tol kol nei viena nei kita pusė nesugebės atsižvelgti į kitos pusės problemas, viskas eis tik vienu keliu - pilietinis karas. Kas nutiks tada su Rytų Europa mes visi juk puikiai žinome, ar ne?? :)))) O gal jau ir dolerius reikia keist?? Manau labai sveika šiuo metu būtų tiesiog atjungti socialinius tinklus bent mėnesiui kol atauš galvos ir emocijos tiek vieniems tiek kitiems. Nes tas dalykas kur anksčiau vadinosi soc. tinklais dabar pavirtęs į zombinimo tinklus.
MLDC Trump'as, nu tikras kovotojas jis. Šitaip supriešint sukiršint tautą net ir pats Putinas nebūtų sugebėjęs jo vietoj, tiek visko nuveikt per 4 metus :) Za pobeda Donalda Trampa :)))) Čia aišku vien Trump kaltint neteisinga būtų, tačiau šiuo metu jis yra už valstybės vairo, apart to kad vienytų, užsiima skaldymu dėl nepatenkinto savo ego. Trump'as kaip visada dėl nieko absoliučiai nekaltas, aplinka kalta :)))