B&R S03E19 20210516 Didysis šeimų gynimo maršas | Bideno administracijos antisemitizmas 1 dalis
Added 2021-05-16 20:27:15 +0000 UTC
TEMOS:
Didysis šeimų gynimo maršas
Bideno administracijos antisemitizmas 1 dalis 00:44:02
Comments
Galvoju ko gi čia tas Bačiulis tą maršą taip gina vis?
2021-05-21 19:31:26 +0000 UTC
Norėčiau paantrinti Audriui apie Airijoje įteisinta vienalyte santuoką. Taip, kaip ir Audrius minėjo, buvo didžiulė propaganda ir smegenų plovimas. https://www.google.com/amp/s/www.ncregister.com/news/follow-the-money-american-entity-funded-irish-same-sex-marriage-campaign%3famp
Tačiau yra dar vienas svarbus aspektas. Atsižvelgiant į tai, kad katalikų bažnyčia Airijoje padarė didžiulę žalą su savo ilgamete pedofilija, mother and baby homes ir panašiais dalykais, tai airiu pasipriešinimas bažnyčios įtakai prasiveržė būtent maištaujant antikatalikybe. Iš mano pažįstamų airiu girdėjau prieš referendumą - ‘reikia susrinkit kuo didesni procentą, kad suduot jiems (kataliku bažnyčiai) kuo didesni smūgį’.
Toliau apie LGBTQ agresyvia poltiką. Vėl iš Airijos patirties pasakysiu, kad vien taip vadinama tolerancija jie neapsiriboja. Ir čia jau man (kaip Airijos gyventojai) tenka ginti savo teises. Dabar jau bandoma prakišti nuostatus pradinėse mokyklose, kad visose mokyklose butų uždrausta dėstyti vaikams, kad santuoka yra tarp vyro ir moters. Esmė tame, kad dauguma mokyklų Airijoje tra katalikiškos. Jos ir dėsto krikščioniškas / katalikiškas vertybes. Tačiau LGBTQ reikalauja, kad tokia santuokos samprata nebegalėtų būti dėstoma net ir katalikiškose mokyklose. Štai čia yra pažeidžiamos mano teises. Kodel aš kaip mokesčių moketoja neturiu teises leisti savo vaikų į mokykla, kuri atitinka mano moralines vertybes? Man nepaliekama jokio pasirinkimo? Tai reiškia, kad belieka vienas variantas: privati krikščioniška mokykla, kurioje mokslas bus mokamas ir brangiai. O ir mažesniuose miestuose tokiu mokyklų nėra. Ir aš manau šita agresyvi LGBTQ politika tuo neapsiribos..
https://gript.ie/blackmail-at-the-heart-of-government-policy-on-catholic-education/
2021-05-20 15:05:35 +0000 UTC
Prašymas taip pat peržvelgti, paanalizuoti pačių dalyvių komentarus, kurie parodo iš vidaus kas ten realiai vyko, panašiai kaip pvz čia (please tik nekiškit sistemos samdytų provokatorių ar trolių komentarų):
„Didžiojo šeimos gynimo maršo dalyvius ir tradicines šeimas palaikančius
prisiskaitėme visko- kokie beraščiai, buduliai, bambaliniai, kaimiečiai, padugnės visi susirinks.
Rėkė apie tai visi, kurie tik netingėjo, toks jausmas, lyg kas būtų
jiems už tai sumokėjęs...BET. Vienas momentas- ką sako faktas, kad po renginio policininkai
dėkoja už puikų organizavimą ir stebisi tuo, kad Vingio parke nei
saldainio popierėlio ant žemės nenumesta?“
„Prisiminiau Sąjūdžio mitingus, kai Maskvos generolas ragino suimti
bent girtus! Iš Vilniaus raportavo, kad...girtų nėra! Vėliau "Vremia" žurnalistai
pabandė kreiptis į proletariatą: paprašė, kad vienas darbininkas (su šalmu ir kt.)
praeitų šalia mitingo, o žurnalistai nufilmuos, kad darbininkams mitingai nerūpi!....“
2021-05-20 12:07:13 +0000 UTC
Bačiulį, dar vienas prašymas, gal galima padaryti taip pat Šeimų maršui antrą dalį bei galutinai esminiai jį išanalizuot, kadangi ar tu tik nebuvai pertrauktas bei užtildytas, nes neseniai organizatoriai išplatino galutinius Šeimų maršo dalyvių skaičius suvedus visus koordinatorių duomenis. Teigiama, kad visame renginyje t.y kolonose, kurių dalyviai ne visi Vilniuje mitinge dalyvavo, išlydėjime, visame pačiame mitinge, kuriame žmonės kai kurie dėl laiko stokos judėjo in and out, pasitikime ant tiltų bei pan. – dalyvavo daugiau nei 52,000 asmenų, o transliaciją užfiksuota, kad stebėjo daugiau nei 500,000.
https://www.youtube.com/watch?v=iS-SIghEYVA
Bei ar Šeimų maršo grandiozinė sėkmė paskatino į Patreoną plūsti Leftistus atakuoti Bačiulį asmeniškai bei jo info pritariančiųjų išsakytas mintis, tam kad juos užtildyti?
2021-05-20 12:05:14 +0000 UTC
Smagu buvo išgirsti apie partnerystę civiliniame kodekse, gulėjo ramiai ten 20 metų tos normos, lydinčiųjų aktų nebuvo ir niekam apart teisininkų pernelyg nekliuvo, nes buvo realiai neveikiančios civilinio kodekso dalys (beje tos normos reguliuoja tik vyro ir moters partnerystę). Dabar kaip išgirdau tos pačios lyties partnerystės nereiktų leisti, nes galimai pretenduoja į šeimos ar tai santuokos sąvokas, kas galutiniame variante gresia Lietuvos mažėjimu. Galima suprasti, kad neleidus homoseksualiems asmenims registruoti partnerystės, grįš visi į tiesos kelią ir pradės vaikus gimdyti tradicinėse šeimose, naivoka.
Beje, pavartę civilinį kodeksą labiau rasite ir kitų normų, kurios turėtų išmušti saugiklius, pvz CK 2.27 Teisė pakeisti lytį. Irgi kaip ir įteisinta jau 20 metų, tačiau taip pat nėra lydinčių teisės aktų, todėl dabar bet kas, kas norėtų pasikeisti lytį ir to negali padaryti, remdamasis L prieš Lietuvą EŽTT sprendimu gali kreiptis į vietinį teismą dėl žalos atlyginimo. Gali patikti, gali ne, bet ta norma yra ten ir niekas nevertė jos ten įdėti.
2021-05-19 20:16:40 +0000 UTC
Aš maniau, kad čia logikos ir sveiko proto kanalas. O čia, pasirodo, "dešiniųjų". "Teisus" ir "dešinysis" sinonimai tik anglų kalboje ;)
2021-05-19 12:32:07 +0000 UTC
kas įdomiausia kad ši ideologija be gyvybės palaikymo aparato (fondų pinigų) būtų niekam nereikalinga. Užsuktų pinigų kraniukus ir šiems leftistams teks eiti mokytis kaip kiaulę paskersti ir metalą virinti :)
2021-05-19 09:21:16 +0000 UTC
Antivalstybiniai asmenys? Jeigu žmogus nepritaria valdžios veiksmams, tai jis jau antivalstybininkas? Nu jo...
2021-05-19 08:02:25 +0000 UTC
Cia 2 min. googlinimo, turint laiko pasidarytu dar idomiau - kiek zinau bent del poros projektu lesu panaudojimo LGL yra auditai uzsukti.
2021-05-19 07:53:38 +0000 UTC
Cia biski del saskaitu fakturu jeigu kam idomu: https://eeagrants.org/archive/2009-2014/projects/LT04-0002 Cia EEA projektukas. O cia jau EU komisija https://oikeusministerio.fi/en/rainbow-rights-project paciam LGL puslapy yra dar daugiau.
2021-05-19 07:51:28 +0000 UTC
O man tas jų tikras ar tariamas "konfliktas" kaip tik kartais prideda šarmo
2021-05-19 06:06:09 +0000 UTC
Pasaulinės pandemijos metu antivalstybiniai asmenys organizavo tokį bezpridelą ir net šitoj bendruomenėj yra tokių, kurie visą tai palaiko. Aš apakęs.
Daktaras Gedis
2021-05-19 04:58:52 +0000 UTC
paklausysi laisvės TV ir grįši čia. O Mes, dešinieji, priimsim Tave atgal nes pas mus egzistuoja atleidimo vertybės :D
2021-05-18 19:47:06 +0000 UTC
Esu tikrai dešinysis ir konservatyvių pažiūrų. Bet Audriaus Bačiulio klausyti darosi vis sunkiau. Jis turi savo nuomonę ir visas jo darbas per savaitėlę pririnkti visokių citatų, citatėlių ir nuotraukėlių, kad viską pritemptų prie tos savo išankstinės nuomonės. Čia ne analizė ir ne politologija. Pikto vaiko lygis. Atsisveikinu.
2021-05-18 18:59:36 +0000 UTC
Svarbu ne tik tai, kokias temas paliečia, bet ir kaip.
Gerb Algirdai, nuo kada įmonių vadovai kuria šalies BVP ir kaip nuo jų pačių priklauso kompanijos skėmė ? Jei esate girdėjęs apie Aureolės efektą(angl. Halo Effect) žinosite kad kompanijos sėkmė nuo vadovo priklauso 0.3 koreliacijos koeficiento (įrodyta moksliniais tyrimais; knygoje "Mąsymas, Greitas ir Lėtas apie tai išdėstyta 271-273 psl; Sutapo taip kad neseniai skaičiau :D). Tad įmonės vadovo pasirodymas/nepasirodymas mažai koreliuoja su indėliu į ekonomiką. Pagal naujausias apklausas 58 procentai žmonių nepritaria partnerystės įstatymui, o tai yra esminis skaičius. Nors konkrečios apklausos ir nebuvo padaryta bet nebūtų netikėta jei panašus % palaikytų ir šeimų maršą. (Primenu, kad Nausėda rinkimus laimėjo 66%, o jis maršo dalyvius pasveikino). Tendencija yra aiški, šito nepaneigsi.
Dėl Biotech ir panašių kompanijų irgi nebūčiau tikras - turiu nemažai draugų (tame tarpe ir vyresni žmonės), daug kas maršo idėją tyliai palaiko, neafišuoja, bet pačiame renginyje nedalyvavo (taip pat ir aš) nes bijo patyčių, pajuokos ar susigadinti reputaciją. (Šis mano argumentas gali būti silpnas, biased nes padariau išvadas iš savo draugų rato apklausos, kur dominuoja išimtinai dešiniųjų pažiūrų žmonės)
Nenoriu ginčytis kuri įmonė vertingesnė valstybei - ar ta kuri gamina maistą ar kremą, tokia polemika neturi prasmės. Nors aš pats be mėsos neišgyvenčiau, ir mano automobilis be atsarginių dalių nevažiuotų. Įmonės teikia paslaugą kurios reikia rinkai ir pati įmonė be darbuotojų (kad ir profesinio išsilavinimo) neegzistuotų ir produkto nerealizuotų.
2021-05-18 16:40:06 +0000 UTC
Herkus Mantas ir Audriau su Algiu. Nesuprantu kaip jūs tiek iš mano mažos citatos priskaitėte. Ir kodėl apie IT sektorių, kodėl ne hitech? Realiai aš rašydamas galvojau apie pramonę ir bendrai šiuolaikiškų įmonių (įskaitant ir IT) savininkus ir vadovus, aukštos pridėtinės vertės profesionalus ir specialistus tada gimnazistus ir studentus, kurių absoliuti dauguma nedalyvavo šiame marše. Didžiumos ir jūsų minėtų sektoriaus įmonių vadovai irgi nedalyvavo manau. Ir įmonės atliko paslaugas, o ne žmonės. Tad tikrai nesutinku, kad maršo dalyviai užtikrino valstybės gyvenimą, nes laidoje minėti smulkieji verslininkai visi kartu sugeneruoja tikrai mažiau BVP nei paminėti skaičiai apie IT. Ir absoliutinti, kad jie atstovauja kitiems - irgi nereiktų. Dar kartą peržvelkite dalyvius na tikrai ten nerasite top100 (o gal net top 1000) įmonių vadovų. Tad kas ten tą Lietuvos ekonomiką kuria? Kažkaip Biotech (kurioje dirba daug vilniečių) manau svarbesnė įmonė valstybei, nei rajone veikianti IĮ "Du draugai" teikianti naudotų detalių prekybos paslaugą.
2021-05-18 15:36:25 +0000 UTC
Per karantiną valstybė išsilaikė, o planktonas "daryti didžiumą BVP" galėjo tik todėl, kad maršo dalyviai užtikrino transportą, žaliavų, prekių ir maisto pristatymą, prekybos centrų darbą, etc. Tikraisiais karantino didvyriais yra ne medikai, kurie tik darė savo (tegu sunkų ir garbingą) darbą, bet vairuotojai, ekspeditoriai, kurjeriai, elektrikai, remontininkai, pardavėjos ir visi kiti tie, kurie tęsė savpo kasdienį darbą pandemijos ir didžiulio psichologinio spaudimo sąlygomis.
2021-05-18 13:30:28 +0000 UTC
Būtų malonu, kad grįžtumetė prie Geopolitikos, karinių reikalų ir pan. Ir diskutuoti tomis temomis, nes apie Lietuvos reikalus, kad ir kokie jie svarbūs, pilna komentatorių ir visi paliečia tas temas, kai tuo tarpu geopolitika yra tai, kodėl aš pradėjau ir norėčiau klausyti toliau. Jei ne, tuomet bent atskirkite tear'us, kad būtų galima pereit prie Rakucio ir trumpųjų žinių.
2021-05-18 10:54:49 +0000 UTC
Peršasi objektyvūs klausimai? Ką abiejų pusių marginalai turi bendro su daugiau nei 15,000 adekvačių žmonių, dailių šeimų bei pan., kurie ten pateko, nes įėjimas buvo laisvas?
Ar tiesa, kad kiekviename net sisteminiame mitinge iki 5 proc. dalyvių būna „kito išmatavimo“?
Sakai po 2000 eurų gauna? O kodėl statistikos dep. teigia, kad Lietuvos BVP pagrindą sudaro smulkus bei vidutinis verslas, kuris beje pagrinde koncentruotas provincijoje?
Kodėl gi buvo pasakyta, kad tūkstančiams žmonių išėjus po pasibaigusio mitingo, ant žolės nebuvo nė vienos šiukšlytės? Gal čia buvo kaip tik didžiausios kultūros renginys per 30 m.?
2021-05-18 07:54:34 +0000 UTC
Ne tau vienam. Aš galvoju gal jie galėtų padaryti tierą, kur būtų tik trumposios žinios ir Rakutis.
2021-05-18 07:29:55 +0000 UTC
MARSo gynėjai ne tą muziką pasirinko, turėjo leisti SSG: Vadas (https://youtu.be/uayqkTiP8z0). Ir sakyti, kad visi kiti yra planktonas yra stipru. Tie asmenys, kas kuria valstybę ir daro didžiumą BVP, neina į tokius maršus. Prove me wrong.
2021-05-18 06:36:21 +0000 UTC
Jūs palyginkite kokia leksika komentaruose viešojoje erdvėje bendrauja Audrius ir Algis - gal bus aiškiau, kuris tolerancijos daugiau turi.
2021-05-18 06:05:30 +0000 UTC
"Yra už ką Breivikui ateiti" - čia pas konservatorius ar pas ką?
2021-05-18 05:23:29 +0000 UTC
Dabar nuvažiuokit padirbèti į Izraelį ir po to mielai išklausysime jūsu palygimu.
2021-05-18 00:33:24 +0000 UTC
Čia man vienam dilema, kiek ilgai dar galima remt įdomias p. Bačiulio įžvalgas apie karybą ir geopolitiką ir tuo pačiu suprast, kad Audrius drąsiai stotų šalia penktos kolonos ant Vingio parko scenos pašnekėt kaip “pederastai” šeimas naikina?
2021-05-18 00:03:14 +0000 UTC
Kai vaiksciojau sestadieni popiete Vingio parke, niuniuodamas panosej "...ir pikti encefalopatai" pagalvojau kad Algio klasika butu visai aktuali ir sitam fone. Audrius advokatauja velniui arba nemate tiesiog ten susirinkusiu. Pirmose eilese organizatoriai kuriu spauda buvo dalinta i kaire i desine - Karstas Komentaras ir sudpopierius pavadinimu Siandien su dambrausko tralialiuska ant pirmo puslapio ir drasos kelio tu paciu veikeju chebros nusipezejimais isleistais vsi politika siandien. O ten tu paciu mundurus issiplovusiu Murziuku ar tevynes patriotu vyciais apsikarsciusiu saliutuojanciu tarpusavi naciuku laikymas adekvacia vos ne kertine visuomenes dalim... Nu atsiprasau, bet man, kaip patriotui Lietuvos, geda but salia tokiu aferistu maksimalieciu, vatniku "zemaiciu", patvoriniu isteriku sutves, tuo labiau viena veliava nest - bet kaikuriem nesmirdi, kodel gi ne. Tik kazkas nepavyko su "bajeriuku" apie Breivika ir kaip cia bus uz ka. Koks gali but uz ka, kai kalbam apie beginklius civilius? P.S. del "stebuklingos" logistikos - tas vilniui ofise sedintis ant sedmaisio su kolega per pertraukeles palosdami stalo futbola dviese sukoordinuotu jei ne uz "grazias akis" tuos 2000Eur/men gauna. Nu bet aisku "hands on" darbas ir alkoholinis idegis kur kas labiau tikriem patriotam tinka
2021-05-17 21:14:03 +0000 UTC
Patiko, pakartosiu:
„...Stebiuosi Bačiulio entuziazmu ir sumanumu pritempinėti bet ką prie bet ko...“
Papildau:
Kuo toliau tuo labiau esu įsitikinęs, kad Bačiulis visiškai „nedraugauja“ su faktais ar statistikom. Jis iš anksto susidaro savo nuomonę ir po to visus faktus tik pritempinėja prie savo išankstinės nuomonės.
Bet jau pirmoje laidos dalyje (apie šeimos maršą) Bačiulis totaliai nusišnekėjo.
2021-05-17 20:36:14 +0000 UTC
As kaip humanitarines organizacijos darbuotojas gyvenau ir dirbau Gazoje 15 men. Audrius tikrai idomiai pasakoja, taciau, mano nuomone, labai jau is vienos jam patogios puses. Taip Trumpas nukirpo finansavima, bet ne visai del Audriaus ivardintu priezasciu...o ir konfliktas turi daug daugiau sluoksniu...ir bombardavimas tikrai jau ne toks nekaltas., pats daug patyriau ir zinau kur ir kaip..noretusi isgirsti visapusiskesnio vertinimo...
2021-05-17 20:02:57 +0000 UTC
Gerbiamieji, žiūriu maršas skaldo ne tik visą Lietuvą, bet ir B&R patreonus. :) Dar neesu matęs, kad po epizodo taip greitai augtų komentarai ir būtų tiek kovos tarpusavyje, įdomiais laikais gyvename, visame kame.:)
2021-05-17 19:32:17 +0000 UTC
Juk Algis jau buvo minėjęs kad laidoms ruošiasi Audrius ir jis kur gali oponuoja jam. Šiaip keista būtų jei kiekvienas patreonietis aiškintų autoriams kaip reikia daryti. Jie daro - mes klausom. Prie kiekvieno neprisitaikysi :)
2021-05-17 19:14:08 +0000 UTC
Jei aš gerai prisimenu pirmąsias laidas tai ten vykdavo diskusija tarp Audriaus ir Algio. Pastaruoju metu Algis tik moderuoja laidą o visas eteris atiduodamas Audriui. Gal laidos būtų turiningesnės jei Algis ne tik replikuotų bet vyktų diskusija. Suprantu kad Algio pažiūros (spėju labai artimos mano) nesutampa su Audriaus, tai būtų tikrai diskusija laidoje. Nes dabar diskusija vyksta komentaruose. Man, pvz, jau labai sunku klausyti Audriaus profaniškų išvedžiojimų ir demagogijos kai niekas jam nepriešpastato kitos pusės argumentų.
2021-05-17 18:49:39 +0000 UTC
Algi ir Audriau jūs nesusipjaunat dėl savo kardinaliai skirtingų pažiūrų daugelį klausimų?🤔🙂
2021-05-17 18:31:36 +0000 UTC
https://www.lrt.lt/naujienos/lrt-tyrimai/5/1410733/lrt-tyrimas-uz-seimu-marso-rengeju-ir-remeju-antinato-mitingu-sleifas-pronacistines-organizacijos-ir-rysiai-su-vsd-ataskaitose-minimais-asmenimis
Gerai susistemino. Kai Bačiulis tarp šitų pradeda matyti draugus, tai liūdna.
Išėjus Uzkalnio laidai kur apie seimu marsa kalbama ir kiek vėliau Bačiulio ir Ramanausko, dėl savo fobijos (manau apie tokią Uzkalnis kalba savo laidoje, kurios neklausiau) pasirinkau klausyti šią laidą. Džiaugiuosi, kad jos abi pasirodė beveik tuo pačiu laiku, tad galėjau pasirinkti tesingą variantą. Gal kada nors susitvarkysiu su savo fobija ir paklausysiu Užkalni...
2021-05-17 16:23:58 +0000 UTC
Stebiuosi Bačiulio entuziazmu ir sumanumu pritempinėti bet ką prie bet ko.
2021-05-17 16:18:06 +0000 UTC
Pastebėjau, kad vienas labiausiai sukrėstų buvo Tapinas. :D Vienas postas po kito, priekabiai prie visiškų smulkmenų. Pagauta nuotrauka kur iš lėktuvo vietoj raudonų dūmų rūksta balti (tai buvo vos kelias sekundes, kol ėmė rūkti raudoni), kad fūros negerai sustatytos ir t.t. Atrodė žmogus labai sužeistas, tiek vargo tiek vargo, atėjo Orlauskas ir surinko tokią pat minią žmonių kaip jo piknikas. :D Nors bendrai paėmus esu už žmonių teises, o Orlauskas man simpatijos nė pro kur nekelia, bet kad Tapinas gavo per nosį tai yra vienas geresnių šių metų įvykių.
2021-05-17 15:43:13 +0000 UTC
Dėkui už antrą video dalį. Vyksta kas ir buvo prognozuojama, tik atėjus leftistam į valdžią vėl visos valstybės-kakos pradėjo putotis. 100 mln. parama teroristinei valstybei, kuri naudoja ligonines ir mokyklas kaip žmogiškąjį skydą atakoms. Kad vakaruose auga antisemitizmas tai nieko keisto.... Antiglobalistiniai "žydai valdo pasaulį" sąmokslo teoretikai ir leftistiniai bolševikai turi vieną bendrą dalyką kurio abu nemėgsta - Izraelį. O tokių tipų tenais daugėja.
2021-05-17 14:50:39 +0000 UTC
Iškentėjau iki 30 min., jau neįmanoma daugiau. Audrius bando dėstyt požiūrį, čia pat Algis jį nutraukia “aš taip nemanau” be jokiu argumentu. Toks darželio lygis gaunasi, neprofesionalu. Gal susitarkit prieš laida.
2021-05-17 12:42:19 +0000 UTC
Tikiuosi antrą dešimtį SANTUOKOS skaičiuojate, o ne savo amžiaus ;)
Aš su žmona šiemet švęsim sidabrines vestuves. Ir mano meilė trunka jau 27 metus. Aiškinančių apie kažkokias ribotas meilės trukmes norėčiau paklausti - kiek trunka jūsų meilė tėvams, broliams, seserims ir kitiems artimiesiems?
2021-05-17 12:33:55 +0000 UTC
Algis yra 100 metų progresyvesnio mastymo už Bačiulį, kuris už kadro, tikiu, pasako dalykų, kuriuos į eterį bent šioje laidoje paleisti būtų per smarku. Tačiau, kol kanalas vadinasi B&R, o ne AR, tenka kentėti. Man, pvz., kentėti darosi vis sunkiau, nors tikrai yra temų, kuriose Bačiulis yra profesionalus, įdomus ir vertas dėmesio. Deja, šių temų aptarimo pastaruoju metu pasitaiko vis mažiau...
2021-05-17 12:26:58 +0000 UTC
Ar pastebėjot, kad šiandien Leftistai sisteminėje žiniasklaidoje atrodo emociškai sužeisti iš vidaus bei sukrėsti? Ar tikrai juokas dėl maršo gali sukelti kvazi trauminę psichologinę būseną?
2021-05-17 12:07:38 +0000 UTC
Sveiki, labai LABAI LABAI tikrai labai norėčiau išgirsti apie Prancūzijos kariuomenės maištą. Man atrodo tai svarbus dalykas ir neslėpsiu - teikiantis vilties, jog Europa bent idėjiškai ir ryžtingumo prasme prisikels (suprantu,kad demografiškai tai ne). Nes mane jau zajibal visas šitas vafliškumas. Kas nutiko? Juk Europa prieš kiek daugiau nei šimtą metų buvo pasaulio karalienė, o dabar verkšlenantys tolerantiški nevykėliai, kurie tikisi, jog amerika apgins.
2021-05-17 11:11:20 +0000 UTC
Man regis, kad jeigu susirinkus 10k žmonių policija, kuri buvo mobilizuota tarsi laukiant dar vieno 911, sugebėjo fiksuoti tik vieną žmogų su daiktu panašiu į raciją (kuriam paskui jokių įspėjimų nepareiškė), o visa susitrigerinusi progresyvioji pusė sugebėjo tik papergyvent dėl covid, ir kelių nelabai intelektualių pasisakymų, tai nu ką aš žinau - gal tegul į save pasižiūri - Vilniaus g. vakare, m.a.m.a. vaikučiai, Armonaitė sporto varžybose, mužikiškos leksikos buvę mokytojos ir jokios loginės kontrolės neatlaikantys pasisakymai - "mano šeimos nepuola, neginkit" (plg- "manęs neišprievartavo, tai tu savo prievartautojo irgi neduok teisman")
2021-05-17 10:56:44 +0000 UTC
Klausimas Audriui: O dalis Trumpo sekmės konflikte nebuvo ir tai, kad jis sugebėjo laikyti ir Izraelį už trumpo (no pun intended - Algis gal lietuviškai parekomenduos kaip). T.y. Su visa pagarba jų sugebėjimams, juos tikrai neretai užneša ant posūkių - visokie palestiniečių kraustymai, kokio kvartaliuko sulyginimas su žeme atrodo buvo aprimę. Nesiruošiu kvestionuoti tų veiksmų teisėtumo - gali, nereiškia, kad privalai. Negyvenu ten ir izraelio spaudos neskaitau, gal čia gal man toks vaizdas tik iš info trūkumo susidarė, bet man toks vaizdas, kad Trump davė Izraeliui, ko jiem reikia, bet liepė į provokacijas jokiais būdais nereaguoti ar patiem jų nerengti (na, jeigu koks vadukas palestinoj nuo širdies smūgio numirtų, tai čia nesiskaito).
2021-05-17 10:53:37 +0000 UTC
Galite nuorodą atsiųsti? Neneigiu jūsų teiginio, vis gi labai kosminiais skaičiais skamba. Norisi pačiam pamatyti.
2021-05-17 10:38:52 +0000 UTC
Nebuvau ir nemačiau, kas ten vyko, tačiau nuotraukas peržvelgiau. Gražu matyti visur plėvesuojančias Lietuvos vėliavas.
2021-05-17 10:36:00 +0000 UTC
Apie konservatorių pasikietimus Vakaruose ir Lietuvoje. Konservatizmas neturi fiksuotos pasaulėžiūros ir vertybių. Konservatizmas turi tik principą, kad pokyčiai vyktų lėtai, atsižvelgiant į visuomenės pasirengimą pokyčiams, tačiau niekada nenubrėžia ribos iki kur galima keistis. Todėl JK ir kitose šalyse konservatoriams jau įprasta palaikyti homoseksualių asmenų šeimų įteisinimą.
Pažiūrų šiais klausimais nekeičia tradicionalistai, besiremiantys į krikščionišką antropologiją. Pavyzdžiui Nacionalinis susivienijimas.
2021-05-17 09:58:28 +0000 UTC
Akivaizdus faktas apie smegenų praplovimą LGBT propoganda: pagal JK vasario mėn publikuoto tyrimo rezultatus jau 50% jaunimo nuo 18 iki 24 metų yra pasirengę intymiems santykiams ne tik su priešingos bet ir su tos pačios lyties asmenimis.
2021-05-17 09:54:11 +0000 UTC
Algi, "mano atveju [meilė trunka] daugiau" yra aukštasis pilotažas. Pagarba iš jau antą dešimtį skaičiuojančio vedusio vyro.
2021-05-17 09:38:28 +0000 UTC
Ar ne per daug garbės tai budulių sueigai, Audriau?
2021-05-17 09:20:36 +0000 UTC
Ačiū, labai geras komentaras, norėjau pats kažka panašaus sudėlioti, bet kažin ar geriau įmanoma.
2021-05-17 09:05:10 +0000 UTC
Negali nesutikti.
2021-05-17 08:44:15 +0000 UTC
O kas čia keista? Internetinės intelektualios visuomenės bandymo susiorganizuoti palyginimas su ne tokios intelektualios neinternetinės. Rinkimų komisijos požiūriu jos yra lygiavertės.
2021-05-17 08:41:17 +0000 UTC
tie, kas sako, kad šeimų marše dalyvavo apšepę buduliai - stiprus teiginys. pasižiūrėjus, kas dalyvauja LGBT eisenose, dar ne tokių fruktų ištraukt galima, bet žiniasklaidos kameros į juos nebūna nukreiptos. neginu jokiais būdais šeimų maršo, bet į jį žiūriu absoliučiai ramiai kaip ir į lgbt eisenas - laisvoje visuomenėje gyvename. daug įdomiau stebėti valdžios reakciją. Nausėda tarė žodį. vyriausybė tyli. tarptautinės šeimos dienos proga nepirstelėjo. o šiandien driokstelėjo - tolerancijos diena, stop hate, etc. žinot, kai laisviečiai nemažą laiką trimitavo savo neišdiskutuotus įstatymų projektus, nemaža dalis žmonių (kurių didmiesčio gyventojai mano nesant) rado būdų kaip išreikšti savo nepasitenkinimą. ir jiem pofig, kas organizavo, mg maksimalietis, tomkaus šunauja ar dar koks nors imbicilas. jų tikslas buvo oponuoti ir priminti apie save, tą jie sėkmingai padarė. bendrauju su nemažai provincijos gyventojų ir nematau, kuo jie yra blogesni už laisvės tv subskraiberius, lgbt eitynių dalyvius, ar dar kokius nors kitus. prieš valdžią jie yra rinkėjai ir jie turi teisę pareikšti savo pritarimą arba nepritarimą. dėl formato, kaip ir dėl servetėlių spalvos ant ofiso stalo, galima diskutuoti, bet all in all, turim tą ką turim ir jeigu vyriausybės headquarteriai apsimes aklais, toliau tokios nepasitenkinimo išraiškos vyks vis dažniau, ir galbūt vis neskanesniais formatais, ir su vis didesniu ratu kiguolių ir maksimaliečių bei separų lekstučių užnugaryje.
2021-05-17 08:34:58 +0000 UTC
Bačiulis tą daro labai labai retai.
2021-05-17 08:24:35 +0000 UTC
bačiulis yra ekspertas šioj srity.
2021-05-17 08:24:00 +0000 UTC
ar man vienam atrodo keista lyginti pirmąjį laisvės pikniką su šeimų maršu?
2021-05-17 08:23:09 +0000 UTC
Maršas. Gyvenu užjūryje. Visi reportažai(ne MM) tik suteikia pasitenkinimo jausmą kad esu lietuvis. Visos kolonos, vėliavos ir kilnus tikslas 'uz šeimas'. Nesuprantu ko čia nepalaikyti.
Nesuprantu tų vartimosi ir ieškojimo krislų.
2021-05-17 08:20:29 +0000 UTC
Vyrai turiu prašymą. Gal galima nekalbėti apie marginalius elementus iš dviejų pusių apie 12 min.? kas yra ne esmė, nieko nelemia bei švaisto laidos brangų laiką? Algį, gal galima būtų paslėpti tavo išankstinį nusistatymą dėl maršo, kad galima būtų mėgautis šaltai racionalia objektyvia laida? Jei su ko nors nesutinki, gal galima tai daryti be užspaustos įtūžio emocijos bei emociniai kovingos kūno kalbos, o išdėstant racionalų argumentą?
Ar čia nusiteikimas objektyviai diskusijai?
https://jumpshare.com/v/4eZhBkkm3GEkeJSSbbQ1
Bačiulį, gal galėtum pradėti ieškotis naujo laidos co – vedėjo, nes kai tu turėjai laidą su Užkalniu, ji buvo sklandesnė bei galėjau netrukdant išgirsti tavo analizę?
Algį jei vis dar norisi tau vestį šią laidą ateityje, gal tikrai gali realiai kreipti dėmesį į esmę, bei nepertraukinėti Bačiulio dėl smulkmenų, kas trukdo laidą?
Kiek reikia turėti rožinių akinių, kad nepastebėti stipraus Liberal Left angažuoto informacinio vajaus per sisteminę žiniasklaidą bei švietimą?
2021-05-17 08:19:54 +0000 UTC
Visą laidą Ramanauskas trolino ir išmušinėjo iš vėžių Bačiulį, kad žmogus net supluko :)) Dėl tokių temų, kaip šeimų maršas diskusijos visada juokingos, nes daug emocijų ir be whataboutizmo niekaip nesigaus.
2021-05-17 07:33:03 +0000 UTC
Fonograma incoming 🤣🤣🤣
2021-05-17 07:05:49 +0000 UTC
Šitaip pritempinėti faktus prie savo įsivaizdavimo reikia sugebėti.
2021-05-17 07:00:26 +0000 UTC
Sinajaus aukštumų niekada negrąžins Sirijai. Tai gal Golano visgi ?
2021-05-17 06:26:29 +0000 UTC
Primenu kaip Audrius dievagojosi, kad ten 300K parašų surinkti https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1408522/smugis-seimu-marso-organizatoriams-buvo-klastojami-parasai-del-raskeviciaus-atstatydinimo kartais reikėtų pripažinti klaidas
2021-05-17 06:26:14 +0000 UTC
Nu jo, Bačiulis negaliu sakyt ,kad atrodė objektyvus. Algis šį kartą tikrai vertė nervuotis Bačiulį.
2021-05-17 06:24:00 +0000 UTC
Norėjosi, kad daugiau pakalbėtumėt apie tai kas svarbu.. O liūdna yra tai kad Amerika ir Europa sistemiškai remia Palestiną, nors jos de jure nepripažįsta. Nors kai Europos visokios televizijos rodo interviu su tais žmonėm, isterišku tonu rėkia tik apie visišką Izraelio valstybės sunaikinimą.. Manau, kad tai yra gera pamoka tiems, kas sako, kad reikia pasitikėt NATO sąjungninkais. Izraelis, nors ir nėra baltas avinėlis, bet tik rodo, kad reikia spręsti reikalus kaip geriau Izraelio valstybei ir negalima pasitikėti niekuo.
2021-05-17 06:20:17 +0000 UTC
Nuostabi laida! Tikra atgaiva po intensyvaus baimes sejimo ziniasklaidoje ir fb
2021-05-17 05:55:39 +0000 UTC
8:50 :D "O paskui perėjo į tamsiąją pusę" kaip kokiuose žvaigždžių karuose.
2021-05-17 05:34:30 +0000 UTC
Jo reikšmė didesnė, nei atrodo dabar, nors iš esmės tai tėra tik paskutiniai Europos, kokią ją vis dar žinom, pasispardymai.
2021-05-17 05:26:35 +0000 UTC
Mane asmeniškai stebina Tapino ir Ko isteriška reakcija į Nausėdos sveikinimą.
Ir liudina, kad liberalai su konservatoriais įsijaute į teisuolio role, tapo tokias politikos diletantais. Ar 2020 m. rinkimai juos taip apakino ? Kad nesupranta, kad neradus tinkamo dialogo su „Antrąja Lietuva“ ju laukia eilinis pralaimėjimas per prezidento rinkimus. Ir jiems mažiausios blogybės Nausėdos VS Naujo/seno gelbėtojo kova per antra rinkimų tura ? O po kitų Seimi rinkimų vėl sedėti be valdžios 8 metus.
2021-05-17 04:07:36 +0000 UTC
2 komentarai Audriui:
1) aš nesu didelis ekspertas, bet labai dažnai lyginat kas vyksta LT su JAV ir iš to kiek aš seku situacija Lietuvoje labai labai toli nuo to kas ten. Komentaras dėl renginių: Lietuvoje net negirdejau kad kažkas prikaišiotų epr daug dėl kovido, tik kad saugotis reik kai Amerikoj šitas hipocricy ėjo pirmu smuiku ler CNN ir etc.
2) labai paniškai nekenti turtingų, išlepintų, vilniaus "burbulo" žmonių. Taip aš irgi jų nemėgstu bet jaučiu kad tas nekentimas skatina perspausti su argumentais kur jų nereikia.
2021-05-17 00:27:18 +0000 UTC
„Jiegu as vienas sutikciau juos gatveje vakare, man butu nejauku, nes greiciausaii mane uzpultu.“ – argi tai ne baimė?
Padėti taip, kaip suprantate – vargu, bet galima pabandyti nukreipti jų energiją ir balsus, kaip tai padarė Nausėda.
2021-05-16 23:18:22 +0000 UTC
Net įdomu pasidarė, kaip ten su gėjų teisėm Palestinoj. Kaip Čečėnijoj, ar kaip Izraely?
2021-05-16 23:10:09 +0000 UTC
Ai, ir dar ka norejau pasakyti. As nezinau, kodel Audrius nuolat kartoja zodi baime. Tipo, vilnieciai issigando situ :) Cia absurdas. As puse laiko Vilniuje gyvenu, puse (biski maziau) ne Vilniuje. Tagi mes savo miestelyje matome, kas organizavo, kas veze Taigi neveltuj sakau,kad banditai kriminaliniai. Taigi zmones zino, kas yra kas miesteliuose. Jiegu as vienas sutikciau juos gatveje vakare, man butu nejauku, nes greiciausaii mane uzpultu. Nes as nespjaudua siemku, ne su treningais ir pan. O tokie vaziavo. Bet siaip ju bijoti...mes ju nebijom, mum liudna, kad yra tokiu zmoniu ir juokinga graudu. Graudu, juokinga, liudna. Liudna,nes tu myli sita valstybe ir nori, kad visi zmones butu kuo protingesnis, sviesesni, geresni. Cia apie jokia baime nera ne kalbos. Cia jie delfio komentaruos loja,kad ju kazkas issigando. Mes nesisigandome. Mes pamaetme,kad jie totaliai beviltiski. Ju nebijoti reikia, o uzjausti ir meginti kazkokiu budu jiem padet ar ka daryt. Bet as nemanau,kad jūiem imanoma padeti. Meiles mutacijos :DDD Uz sita Audriui pliusas, prajuokino
Jūs tikite, kad Europos humanistinė civilizacija amžina, ar bent ilgalaikė?
2021-05-16 23:04:33 +0000 UTC
Fantastiška laida. Bačiulis niekad nenuvilia. Rusų vėliava tai nieko tokio, meilės nėra (gerai... max. 5 metai), visi konservatoriai už gėjus, Kubilius reikalauja smurto, visi atidirbinėja fondams ir t.t. Nuostabu. Gryna neapykanta ir pritempinėjimas realiu laiku nors Algis labai konkrečiai primena faktus.
2021-05-16 23:02:09 +0000 UTC
O šiaip man vis tik įdomu, nejau žmonės net šiais laikais tiki, kad šeimos institutas yra amžinas? Iš kur tas vaikiškas naivumas.
2021-05-16 22:46:12 +0000 UTC
Parašai prisipažinimą, kad gėdiniesi prieš 10 metų homofobinių komentarų rašymo ir ta proga inpisi visai “nehomofobinį” vertinimą žmonėms, kurių pažiūrų nesupranti - “gauja nesubrendusių budulių”. Tiesiog Džakilo ir Haido virsmas per vienos pastraipos parašymo laiką. :)
2021-05-16 22:40:08 +0000 UTC
Negerai yra tada, kai visiškai ignoruojama didelės tautos dalies nuomonė, kokia ji bebūtų. Ir šitas mitingas tai parodė. Taip įpykusiais ir "įsielektrinusiais" žmonėmis pasinaudojo marginalai, lygiai kaip leftistai naudojasi emocijomis ir pan. ;)) Tai didelis ir svarbus ženklas valdžiai, kad kad jie nėra valdovai, galintys jėga spręsti už visus. Kad turi būt bent šiokia tokia atskaitomybė ir pagarba.
2021-05-16 22:37:13 +0000 UTC
Būtent, Algis teisingai sako, kad žmonės subrendo. Savo gėdai turiu pripažinti, kad prieš kokį dešimtmetį pats rašinėjau homofobinius komentarus... Čia didžiulė laimė, kad į protą sugeba ateiti ir vyresni žmonės. O "Šeimų maršas" yra gauja nesubrendusių budulių ir tiek...
2021-05-16 22:32:25 +0000 UTC
Ten ne siaip neapykanta, ten skambejo nacistine ideologija.
2021-05-16 22:30:28 +0000 UTC
Tamsta esat neadeakvatas ir pats nacis, nes vadinate žmones mėšlu, kurie gali šaudyti žydus, nors tokiu pločiu paskleista neapykanta iš Tamstos rodo, kad jei kas šaudytų kitaminčius, tai pirmoje eilėje būtumėt Jūs ir tai akivaizdu iš tos paleistos trydos.
2021-05-16 22:29:22 +0000 UTC
Tik štai senojoje Europoje šeima žlugusi, gimstamumas kritęs žemiau nacijų išgyvenimo ribos, visuomenės sensta, nėra kas dirba ir išlaiko pensininkus.
2021-05-16 22:20:37 +0000 UTC
ai dar istrigo tas vokietis, kuris sake sveikinmo kalba. Nu bled jeigu ten ne nacis, tai as tada ne sios Zemes planetos gyventojas. Nacis nuo a iki ž. Tiesiog archetipinis nacis. Nauseda tiesiiog privalejo dar pries sita rengini pasmerkit visa sita busima rengini, pasakyti viska, ka ir priklauso pasakyti demokratines vasltybes prezidentui. Jis is to sudo tikrai neislips. Juodai iklimpo. Isvis tai yra vienas didziausiu Lietuvos politiku susimovimu, kuriuos as pamenu. Paimkiem Adamku, Grybauskaite, net ta supista komunista Brazauska, ar bent kuri is ju isivaziduojate sakant tkia kalba tokiem zmonem ? As neisivaizduoju net Brazausko. Net tas savo muziskiska mastysena butu kazkaip kazka pasakes,kad gal cia chebra kazkas negerai.
2021-05-16 22:20:17 +0000 UTC
Jis savo pareoną turi.
2021-05-16 22:18:58 +0000 UTC
Audriau, gal kada Sinicą pasikvieskit apie aktualijas pakalbėt.
2021-05-16 22:18:00 +0000 UTC
Maniau, kad bus pasmerkimas nacistinio maršo laidos pradžioje, o veliau bus kalbama apie izraelio konflikta. As buvau pakraupes nuo to, ka ten pamaciau. Nuo scenos skambejo absoliuciai nacistiniai sukiai ir tezes, ant jos spygavo kazkokie psichiniai ligoniai, pritvinke neapykantos. 100 proc pritariu Kubiliui. Tai totaline neapykanta. Cia yra ne kazkokiu isgalvotu dvieju lietuvu (ka, beje, isgalvoji tie patys sudai,kad supjudytu valstybe ir gautu balsu rinkimuose), kazkokiu ekonomiku klausimas, o elementaraus zmoniu svietimo ir lavinimo problema. Tik svietimo ir nieko daugiau. Tai buvo pats gedingiausias, slyksciausias renginys per 30 metu. Dar kazkas sugeba apie sajudzio idejas kalbeti. Cia buvo viso Sajudzio ideju ir prasmes paneigimo mitingas. Viskas, uz ka kovojo Sajudis, sitame mitinge buvo neigiama. Atveze kelis autobusus suvaikejusiu senuku ir tada kruva banditu, vagiu, marginalau ir panasaus slamsto. Ziurint i sita mesla, buvo aisku, kas saude zydus. Vat tokie ir saude. Tai labai primine Hitlerio spygavimus, bet gavosi kaip kazkokia absurdiska, liudna nacizmo parodija. Jokio ten testinumo nebus. Atskiro aptarimo vertas Celofanas. Bet tiek to. Tik klausimas, kaip ir kas juos pastato ten. Ir, zinoma, Nauseda. Apsisiko iki ausu, o gal ir daugiau. Nezinau, ar jis isdris iskisti nosi is namu, jei mate video, po to, kas ten vyko ir jo kalbos. Nors tiesa, kalbama,kad jie tik pasake,kad tai jo sveikinimas jiems, nors taip nebuvo. Siaip Nausedos politine karjera is esmes turbut baigta po jo kalbos sitame marse. Jei kazkas bent kiek nusvies Vakaruose, jis ten bus mires kaip politikas. Man dar dabar slysktu nuo to , ka maciau, nors prabego jau kokios 5 valandos. As niekada nenaudoju tu zodziu: nacizmas, fasizmas, nes juos dabar kisa visi kur papuola be reikalao, bet si karta tai buvo absoliutus nacizmas, nors ir groteskiskas ir apgailetinas. Rusai gales rodyti ir nemeluos. Tai grynas nacizmas.
2021-05-16 22:15:25 +0000 UTC
Apie konservatyvų požiūrį yra įdomiai kalbėjęs Vytautas Sinica. Kad tikri konservatoriai gina tradicines/įprastas visuomenei vertybes kol jos yra vyraujančios toje visuomenėje ir nebruka jai naujų nepriimtinų formų. Tačiau kai dauguma nusprendžia, kad reikalingi atitinkami pokyčiai konservatoriai privalo vykdyti visuomenės valią. Paimtas ir pavyzdys iš Didžiosios Britanijos būtent vienalyčių porų atžvilgiu, kai visuomenės dauguma nusprendė, kad nori tokio dalyko tuometinė konservatorių valdžia priėmė tokį dalyką, o D. Cameronas sakė: "Conservatives believe in the ties that bind us; that society is stronger when we make vows to each other and support each other. So I don't support gay marriage in spite of being a Conservative. I support gay marriage because I am a Conservative." Tačiau šiuo atveju reikia pasakyti, kad Lietuvoje visuomenė ryškiai nepritaria tokiems dalykams, o vadinamieji konservatoriai, kurie turėtų ginti šią poziciją kaip tik siekia auklėti ją nepriimtinu būdu.
Kol kas silpniausia laida iš visų, vien pritempimai ir išsigalvojimai - 'praplove smegenis' etc. Aš tik vieno nesuprantu, tarkim Bačiulis teisus ir teisiškai bus galima apeiti partnerystės įstatyma. Na ir? Kas tokio nutiks jei du žmonės oficialiai taps sutuoktiniai? Pasiims vaiką iš vaikų namų, kuris augo kaip koks gyvulys tvarte? Vaje kaip baisu! O politikai vakarų Europoje nemato nieko blogo oficialiuose homoseksualių žmonių santykiuose, nes elementariai ten nieko blogo nėra. Atvirkščiai, drausti dviem suaugusiems žmonėms teisiškai susieti santykius, kai jų toks sprendimas absoliučiai nė vieno pašalinio žmogaus neįtakoja, nėra jokios logikos, tai tiesiog davatkiška ir tikrai nevyriška.
2021-05-16 21:57:11 +0000 UTC
Pilnai pritariu Audriui. Atskirtis tarp dviejų Lietuvų tik didėja. Šeimų maršo idėją palaikau simetriškai kaip ir LGBT eiseną. Kiekviena pusė turi galėti reikšti savo įsitikinimus, jei tai daroma taikiai. Todėl labai liūdina visos tos patyčios, memai nukreipti prieš maršo dalyvius, prisipisinėjimas prie smulkmenų (leftizmo bruožas). Mano manymu visuomenė yra labai skaldoma, pateikiama kvazirealybė kad pederastai pakeis valstybės vertybinį kursą. Tikrai taip nėra, bet visos tos isterijos turi pagrindo ypač kai jos eskaluojamos medijų, LRT, tapinoidų, Laisvės partijos. Pažiūrėkite iš šono, įjunkite empatiją - ką paprastam žmogui galvoti apie parlamentą kai bene žinomiausias seimo narys Raskevicius asocijuojasi su "vyras su sijonu ir aukštakulniais, moteris su barzda" ir pan. Tai panašu į iškrypimą, degradavimą. Ar taip tinkamai reprezentuojamas parlamentas? Patiems LGBT būtų daug geriau jei jų interesus įstatymų leidyboje atstovautų autoritetingas žmogus. Man toks žmogus atrodo šviesaus atiminimo Rokas Žilinskas (prisiminkite kiek jis patyčių susilaukdavo, nors buvo nepaprastai taktiškas, rafinuotas žmogus).
2021-05-16 21:44:10 +0000 UTC
Dėl Izraelio.
Visa tai ką saket tiesa. Bet dar yra ir kita pusė. Galbūt viskas suvažiuoja į vieną vietą. Netanyahu. Podcast tėvas Adam Curry išsakė tokia nuomone kad jo neissilaikymas valdžioj skatina tokius konfliktus. Beje Adam tikrai neapkaltinsi leftizmu(palaikė Trump) . Btw- Jo laidos kaip Podcast pradininko tikrai įdomios.
2021-05-16 21:42:16 +0000 UTC
Apie Izraelį - žiauriai įdomu!
Klausimas iš pirmos dalies: ką reiškia ‘Karbauskio dešinioji ranka Andrius Mamontovas’? (20:03 min)
2021-05-16 21:40:23 +0000 UTC
Neapykantos nebuvo? 😄 Okay, gal Audrius tegul prisėda ir pažiūri kalbas nuo scenos.
2021-05-16 21:32:52 +0000 UTC
Vilniaus sėdmaišių planktono tulžis komentaruose :))
2021-05-16 21:30:20 +0000 UTC
Pažėk į savo komentarą. Pats pritvinkęs pykčio ir pagiežos, o bandai tuo kitus kaltint. :D
2021-05-16 21:29:02 +0000 UTC
Labai pritariu komentarui. Kunigai nemeluoja, leftistų sąmokslas, empatija diktatūroms ir sąmokslo teorijos.
2021-05-16 21:18:14 +0000 UTC
Audrius toliau savo burbule sėdi laukia antrojo tautininkų užgimimo, prašovė su pro patria, prašaus ir su maršais. Grižkit prie to nuo ko pradėjot - geopolitikos ir karinių konfliktų apžvalgos. Pakolkas subscriberius tik Rakutis palaiko.
2021-05-16 21:10:07 +0000 UTC
Pirmoji laidos dalis neįdomi - beveik pažodžiui numaniau, ką šį kartą pasakos Audrius. Advokatavimas ubagams ir pshichopatams, apsiperdėliams kaimams ir piktiems encefalopatams.
2021-05-16 21:02:43 +0000 UTC
Tapino video :D Radot tamsta kieno video žiūrėt :)))) Visi normalūs žmonės buvo, jokių incidentų. O taip tikėjosi, taip tikėjosi visos tapiniados, kad kils riaušės ir galės dar labiau su purvais maišyt. Nes jau tiek viduriuota dėl to maršo buvo, kad tapinoidai matyt jau vandeniu purškia ant klozeto sėdėdami :))
2021-05-16 20:56:09 +0000 UTC
Kiek jau galima apie ta marsa , vyksta konfliktas pasauli , o jus skiriat 40 min kazkokiam marsui . nuvylet stipriai
2021-05-16 20:49:43 +0000 UTC
Mes visada darom laidas ilgesnes nei mūsų įsipareigota. O įsipareigota ne mažiau kaip 45 minutės.
R
2021-05-16 20:45:29 +0000 UTC
Savaitgalio užbaigimui!
2021-05-16 20:40:51 +0000 UTC
Pažiūrėkit Tapino video ir pasimatys, kokia tautos šviesuomenė suvažiavo, bet šiaip viskas praėjo gražiai - niekas nieko nesumušė, per daug girtų irgi nebuvo - smagu, kad net ir "grassrootsai" išmoko atsakingai protestuot
2021-05-16 20:38:38 +0000 UTC
Tikėjausi nors truputį apie Izraelį ir Palestinos konfliktą, laidą trumpoka galėtumėte visada daryti bent 1h15min.