Kodėl Šimonytė tai šių dienų Prunskienė, arba ko nespausdina DELFI
Added 2021-08-22 11:06:17 +0000 UTCLabą sekmadienį. Kaip nujaučiau ir aš pats, ir DELFI žurnalistė, mano komentaras advokwto Vėgėlės kalbos fone pasirodė visai nereikalingas. Tai ta proga jį ir įdedu, o po savaitės išplėtosiu, ką duoda politikui peštynės mokykloje :)
Bene didžiausia šios Vyriausybės bėda - joje sėdi iš biurokratų kilę buhalteriai - ekonomistai ir mokykloje nesipešę mamų sūneliai.
Vieni nežino, ką reiškia gauti į nosį, tad raunasi ant kelių dičkių vienu metų, kitos ir kiti mato tik skaičius ekselio lentelėse, bet ne žmonių likimus už tų skaičių. Visi kartu jie nežino, kas tai yra politinė atsakomybė ir kas nutinka politikams, kai juos iš postų šluoja įsiutusių rinkėjų minia. Nes ši karti patirtis tekdavo jų politiniams viršininkams, o jie, karjeros biurokratai, arba likdavo savo postuose, arba sukeisdavo vieną gerą kėdę į kitą gerą kėdę.
Šimonytė, Landsbergis, Dulkys - jie visi užaugo ir susiformavo bejausmėje, įstatymais nuo žmonių pykčio apsaugotoje valstybės tarnyboje, tad šiandien ramiai gali karantino įsiutintoje, Partnerystės įstatymo ir Stambulo konvencijos suskaldytoje visuomenėje, vykstant hibridinam karui su Baltarusija, vienu metu ir dyzelinius automobilius apmokestinti, ir prievartinį skiepijimą įvedinėti, ir garsiai svarstyti, kad vertėtų dar ir €1000-2000 uždirbančius žmones papildomais mokesčiais apdėti.
Valstybė ties pilietinio karo riba, o premjerė Šimonytė ramiu veidu dvaro žurnalistams aiškina, kad nemato reikalo kalbėtis su protestuojančiais, nes tai ne visuomenė, o tik menka jos dalis.
Manęs nestebina, kad taip elgiasi Šimonytė ar Dulkys - visgi jie abu VU Ekonomikos fakulteto bendramoksliai ekonomistai - buhalteriai, jiems svarbu debetą su kreditu suvesti, o kas bus po to - tai politikų rūpestis. Tik politikai šiandien, deja, jau jie patys. Kita jų bendramokslė iš to paties VU Pramonės ekonomikos fakulteto, Kazimiera Danutė Prunskienė, būdama premjere, 1991 sausį, jau tvyrant praktiškai karo stoviui su Sovietų Sąjunga, staigiai padidino maisto prekių kainas ir įsiutino žmones, kurie, "Jedinstvos" vedami, sausio 8-ąją šturmavo Aukščiausiąją Tarybą.
Mane stebina Vytautas Landsbergis, lyginantis rugpjūčio 10 mitingą prie Seimo su "Jedinstvos" mitingu, bet pamirštantis 1991-ųjų sausį, kuomet jis pats politiniais motyvais kategoriškai priešinosi Prunskienės veksmams, kuriuos diktavo ekonominė logika ir gina Šimonytės veiksmus, nors jie nei kiek nesiskiria nuo to, ką anuomet darė Prunskienė.
Comments
Nepamirskite kad danute pries kainu kelima i maskva vaziavo.
2021-08-25 18:25:43 +0000 UTCTikrai geresnių Audriaus minčių teko skaityti. Aš suprantu kritiką vyriausybei, bet tie epitetai ir palyginimai neskanūs. Manau, kad tikrai galite rimčiau. Ir klausimas, ar tikrai šios vyriausybės atsistatydinimas būtų geriausias variantas šiame laikotarpyje?
2021-08-24 18:21:47 +0000 UTCIr kas tamstai iš to „lūdininko parodymo“ aišku? Ar ten girdėt, ką tas žmogus pasakė, ar Orlausko fantazijos? Klausimas „Kiek galima laukti?“ gali reikšti – ar ne laikas policijai tą bandą tvarkyti, arba kada atvyks policijos pastiprinimas. Ir kokiom dedukcijom tamstai kilo išvados apie kažkokius mokėjimus? Matėte kadre raudoną Stankūnaitės piniginę?
2021-08-24 16:59:29 +0000 UTCVisi kasamės apkasuose ties naujais politiniais-socialiniais plyšiais (cleavages), daromės vis labiau politiški, Hooray! Tik bėda, kad visi atsiranda naujų plyšių, neišeina patogiai įsitaisyt apkase, pvz., kaip prie SSSR-USA šaltojo karo. Griebsiu vynelio ir eisiu aiškintis, kur šiandei esu politinėj geografijoj pagal visus issues, case by case
2021-08-24 14:30:44 +0000 UTCTo Algis - Aš ne sprendžiu, o klausiu klausimą. Siūlau video paleisti per "editor" bei išgirsti tyrą aiškų kaukėtojo balsą. Beje kodėl šis asmuo nebuvo suimtas, kai dėvėti kaukes mitinge draudžia įstatymas, juk Vitoldą suimti sugebėjimų užteko?
2021-08-24 08:39:39 +0000 UTCVSD sumokėjo pinigus už dalyvavimą pikete? - Liūdininko parodymas - nuo 39.00 min. iki 43 min 30 sek. https://www.youtube.com/watch?v=xmbHnKso8GU Siūlau susipažinti: Pasamdytam provokatoriui atsibodo laukti? Nuo 5. min. 15 sek. iki 6 min. 30 sek. https://www.youtube.com/watch?v=azSvvAj2Ku8
2021-08-24 08:23:31 +0000 UTCIš ko sprendžiate kad čia pasamdytas provokatorius ir kad jam nusibodo laukti? R
2021-08-24 08:19:31 +0000 UTCAr atsimenat kai Patreone aš prieš kokius 3 mėn. rašiau jog ar tik Lietuva nepajudėjo link pilietinio karo, atsimenat kaip mano postą tuomet užpuolė leftistai - globalinės diktatūros įvedimo kariai? Kaip jūs šitą pakomentuosit šiuo metu? - "Valstybė ties pilietinio karo riba"
2021-08-24 06:51:48 +0000 UTCNu kodėl neapleidžia jausmas,kad Audrius tyčia neisisako sau ,kad didžiausias "Molis" iš visos kompanijos Nausėda?
2021-08-23 20:26:56 +0000 UTCGal kita karta ateik į mitinga ir pats viską filmuok ir pasižiūrėk kas tas riaušes organizuoja. Tik linkiu nesulaukti tikrų riaušių, nes niekam maža nepasirodys :D
2021-08-23 15:00:37 +0000 UTC1. Antivax judėjimai yra iš esmės visur, kur yra vakcinų ir yra politinė valia forsuoti skiepijimą. Čia ne Lietuvos problema - Prancūzijoje jau kelintą savaitgalį iš eilės renkasi protestai, Olandijoje daužė langus ir degino mašinas dėl karantino, kai skiepų dar nebuvo. 2. Stambulo konvencijos grėsmė yra išvis kažkoks Šeimų maršo išsigalvojimas - niekas nei planuoja jos svarstyti Seime. Partnerystę gal svarstys, bet tam nėra balsų, ką parodė ankstesnis balsavimas. Dabar visi vienmandatininkai dar labiau bijos balsuoti už. Tai nepraeis - miegokit ramiai. 3. Sutinku, kad auto mokesčių nereiktų svarstyti, nes tik pila žibalą į ugnį, o pats mokestis bus simbolinis ir nekeis įpročių. 4. Nepamirškim, kad yra ir kita pusė, palaikanti ribojimus. 15min apklausoj santykis berods 40/50 buvo. Tai, jei jau bus blogai, Tapinas ar koks Medikų sąjūdis sukvies ir juos prie Seimo. Ar tada aiškinsit Grinevičiui, Orlauskui ir Uspaskichui, kad turi eiti kalbėtis su medikais ir sėdmaišiais? 5. Jei PIŠ išeitų kalbėti su Šeimų maršu - ką tai pakeistų? Visi pasakytų - na štai, kaip gerai pakalbėjo, įtikino, dabar eisim skiepytis ir siųsimės apartheido pasą? Ne, apsauga ją vos išvestų, jei išvis išvestų. 6. Šiaip tiesa, kad valdžia per daug biurokratiška, o Skvernas ar Kasčiūnas buvo geresni praimai (nors politika būtų tokia pati), bet tai ne priežastis pamesti kompasą sunkiu metu.
2021-08-23 12:02:17 +0000 UTCKiekvienas kaimas turi savo durnių. Jau išdiskutavo ir iškomentavo visi kas tik gali kodėl tai nėra žmogaus teisių pažeidimai ir segregacija, bet jei net po tiek laiko nedašuto, tada niekaip kitaip nelieka vadinti tik durniumi. Lietuvoje terminas prorusiškas reiškia antivalstybinę, antidemokratinę veiklą. Kitose šalyse tai gali vadintis pvz. prokiniškas ar kitaip. Bet durniams tai per sudėtinga.
2021-08-23 09:38:20 +0000 UTCJums kelia nuostabą “fenomenas” kaip elgiatės pats. Kai keli klausimus, tai norėk išgirsti ir suprasti kontrargumentu.
2021-08-23 08:07:38 +0000 UTCKvailių užtenka visame pasaulyje, gerai , kad jie nedauguma. Kita ir yra kita nuomonė, o ne riaušės…
2021-08-23 06:48:30 +0000 UTCAha, visame pasaulyje vykstantis mitingai ir protestai prieš žmogaus teisiu pažeidimus ir segregacija yra prorusiški.
2021-08-23 06:32:40 +0000 UTCMan tai dar vienas fenomenas kelia nuostaba - jei tu nepritari savo neklystanciai valdziai, tai iskart esi priskiriamas kremliaus propagandistam. Tiesiog pist epitetas ant kaktos, kuris net nera niekuo paremtas. Cia kaip kokia legenda, kuria kaip papugajai kartoja uzsigave del kitos nuomones. Uzmusantis palyginimas, kai keliantys klausimus del skiepu paverciami putino troliais ir jiem pajabat, kad ruskyne dar didesnes represijos skiepytis. Pavadinciau tai jau kazkokiu kompleksu ir sutrikimu.
2021-08-23 06:18:26 +0000 UTCunfolow, nebereikės drabstytis, jei nesugebate toleruoti kitokios nuomonės.
2021-08-23 05:27:47 +0000 UTCDarosi panašu į maskolių propagandistus. Ir Lietuvoje, ir vakarų pasaulyje matomas vien negatyvas. Jau hiperbolizacija nepavadinsi.
2021-08-23 04:52:07 +0000 UTCBačiulio pezalai atitinka ruskyno propagandą vos ne pažodžiui. Pilietinis karas, Stambulo konvencija, gėjai, bejausmė valdžia... Neveltui bačiulis nemato problemos, kai jo adoruojama minia klausosi paleckiuko ir kitų vatnikų. Idėjos iš esmės sutampa. Dūsauja dėl Lietuvos, o pats kala tokią pačią propagandą. Šiaip tai kokybiška propaganda, krūvos avinų linksi galvom, pasiryžę sugriauti demokratiją. FSB kaip minimum Bačiuliui skolinga medalį.
2021-08-23 00:01:28 +0000 UTCJeigu remti Nostradamusu, tai tuoj planeta suskils.
2021-08-22 23:44:27 +0000 UTCKeista, kad maaršistai prie seimo triukšmauja, bet juk turi savo atstovus seime-Gražulis, Gedvilas, Puidokas, Ąžuolas, bei jų atstovaujamos partijos “Darbo”,”Valstiečių” - tai tegul pristato protestuotojų norus seime , kaip priklauso pagal esamą tvarką, ir tegul diskutuoja teisiškai, o tai vis tie patys argumentai - “nesikalba”, kaip nubalsuos seimas taip ir turėsim gyventi - tai normalus demokratinis pokalbis. Gerb. Maršistai …O ne langus daužyti.,..nes, reikia vaizdo ir triukšmo, bet koks dialogas pasmerktas…, O demonstracijos pažeidžiant viešąją tvarką yra jau nusikaltimas, kuris baudžiamas. Kuriam čia Lietuvoje neaišku….ir niežti …
2021-08-22 21:27:49 +0000 UTCPerskaičiau viską. Negrasinate nutraukti prenumeratos. Tai vienintelis geras dalykas visame komentare.
2021-08-22 20:56:44 +0000 UTCTai, kad jie save vadina dešiniaisiais, dar nereiškia, kad jie tokie yra, ši vyriausybė tikrai ne dešinė.
2021-08-22 20:44:12 +0000 UTCNa, niekur nėra paliekama laisvai nuspręsti, kada ir kaip pirkti žmogui narkotikus.
2021-08-22 20:42:10 +0000 UTCVat jūs man pasakyti į paprastą dalyką: Veryga uždraudė pirktį šnapsą. Tai yra absoliučiai ligoniška idėja ir veiksmas. Kaip gali suaugęs žmogus pats nensupręstii,kada ir ką jam pirkti. Čia iš proto gali išvaryti tokia nesąmonė, jei pagalvoji. Vat čia reikėjo eiti į gatves ir kelti maištus. nes čia yra pasityčiojimas iš žmogaus laisvos valios ir laisvės. Bet niekas nėjo. Nerūpėjo ta laisvė. Kodėl amerikonai niekaip nepriima ginklų prekybos kažkokių draudimų. Nes amerikonas žino,kad jis pats sprendžia, ką jam pirkti, jis save gerbia, jis gerbia žmogų savyje. Niekas nepajudina ten. O čia atėjo kažkoks idiotas ir uždraudė man pirkti alkoholį, kad aš noriu pirkti. Vat čia tai yra moralinis pederastas, supistas gaidys. Ir jam reikia snukį išmalti. Ir taip, šita vyriausybė neturi drąsos ir valio atšaukti šitų ribojimų. Faktas. Šita vyriausybė neturi tam kiaušų, bet j vis tiek milijoną kartų geresnė už kolchozą. Ir šitą vyriaysbę nori nuversti visi tie ten....nu tie...Dar, kalbant apie JAV, ar vyksta ten didžuliai maištai prieš vakcinas? Per žinas nerodo.Gal kažkur kažkas parėkauja, bet tikria ne taip kaip tie komunistai Italijoj, Prancūzijoj? Nes amerikonas supranta,kad čia ne laisvės atėmimas, o kaip tik bendrojo gėrio kūrimas. O bėndrojo gėrio kūrimas ir yra kažkuria prasme laisvės įprasminimas. Šitie maušiai nėjo protestuoti prieš Verygos sprendimus, kas buvo iš tiesų laisvės atėmimas, bet jie eina muštis kur yra bendrojo gėrio kūrimas, aikšindami,kad tai laisvės atėjimas. Čia yra visiškas kliedesys. Ne šitam momemente yra laisvė atimama. Ne šitam. Šitie mitingai dabartiniai yra ne Europos, ne Lietuvos kultūros. Čia yra ne mes. Čiia marksistų, komunistų ar kokio velnio kliedesiai. Tai yra kairiųjų. Kaip jūs galvojate, ką te veikia Vasiliauskaitė? Jūs galvojate ji ėmė ir tapo staiga radikali dešinė? :)))) Ne , šita boba sąmoningai a rpasąmoningai pajuto,kad čia yra kairės reikalas (kai sakau kairė,s turiu mintyse tą Lenino rusikiam primestą mėšlą, o ne normalią vakarietišką socialdemorkatiją) Todėl ji ten. Čia yra ne Europos ir ne JAV kultūra.
2021-08-22 20:12:04 +0000 UTCGalbūt tai tik lepūnėliai, kurie daro ką nori. Duokdie. Bet netikiu, kad be tam tikro užnugario jiems visai nerūpėtų reitingai, būtų dzin, kad atrodo kartais kaip deb... nelogiški... (ir išvis, iš kur išdygo šie keisti ministrai, šitie sakinio normaliai nesurezgantys kretinai? Kodėl?) Greičiausiai tai davoso psichopatų pirktiniai.
2021-08-22 19:56:53 +0000 UTCAtsiprašau, bet tai absoliutūs kliedesiai. Tiesą sakant, beveik niekuo nesiskiria nuo Lietuvos ryte ar Delfyje siautėjančių vatnikų, troliu ar koks jie ten velnias. Gal jau po savaitės šitos temos plėtoti nereikėtų, nes jau čia pasakyta pakankamai nesąmonių. Nežinau,kas vyksta su Bačiuliu, bet gal reiktų iš tiesų žmogui paiimti kokio mėnesio atostogų gerų, pabūti kur prie vandenyno, saulės, atsipalaiduoti. Tikrai kartais padeda. Jaučasi kažkoks išsekimas ir nuovargis. Lyginti Šimonyte su Prunckiene yra absoliutus nuprotėjimas. Ir Šimonytė nėra tik buhalterė. Ji daug daugiau. Smarkiai daugiau. Gal jūs buhalterių nematę :). Aš jums dar kartą sakau: dabar ne 20 amžiaus vidurys, kitokie laikai. Na, ne ginklais, ne durtuvais ir ne muštynėm sprendžiama. Žinoma, gali visad kilti situacijų, ai reikės gintis. Na, bet tokiom stiuacijom kaipm dabar. Nesprendžiami tokie mažmožiai nei ginklais, nei durtuvais, nei kumščiais. Beje,kad Šimonytė nemoka muštis, yra nesąmonių nesąmonė. Nenoriu čia plėstis, bet yra, kas žino iš senų laikų. :)) Iš aš nesuprantu,kaip galima nesuvokti,kad čia yra Jedinstvos mėginimas tęsinys. Na, kaip galoma nematyti tokių dalykų akivaizdžių. Čia yra viso šito brūdo sukilimas. Tai kiek riekia dar kažko baisaus, kad visi matytų. Nu bled man nedaeina. O tas Vėgėlė tai ten išvis nusivapėjo, ten gėda net klausyt. Ten baisu. Tragiška. Su tokiok idėjom kaip jo labai greitai galima valstybę prašikt, labai staigiai. Nejaugi jūsų tarpe nėra tų žmonių, ten Vilniuje. Kaip jūs nematot. Jiem būtų didžiausia laimė, jei Lietuva vėl netektų laisvės. Kaip jūs to nesuprantat. Beje, ten visos tos Stamulo konvencijos ir panašus šlamštas yra niekai. Reikėjo senųs eniausia priimti tas nesąmones. NIeko ten jose nėra. Ir tas santuokas tų gėjų įteisinti. Nieko tai neikeis. Jeigu jie taip nori, tegul jie gyvena. Ar jum šiknas dėl to griaužia. Kaip pas mus žmonės nemoka tiesiog būti laimingais. Jeigu pažiūrėti į paskutinius, tarkime, 15 metų, tai amžinai kažkokios baimės, kažkokie sąmokslai, kažkokie klanai, tai pedofilai, tai gėjai, narkotikai, tai vėl kas. Ir ta baimė tom naujesnėm idėjom. Gal čia tautos bruožas toks. Paskutiniai pasikrikštijo...gal ir dabar viską darysim paskutiniai. Čia yra didžiulis,didžiulis mūsų minusas, mūsų silpnybė ta baimė ir nepasitikėjimas naujom idėjom, naujom gyvenimo formom. Čia kaip yra Windows ir jie turi kažkokią spragą, per kurią hakeriai vagia informaciją. Ar virusą paleidžia kokį. Rytai leidžia virusus. Kokia mūsų visuomenė buvo iki kolchozo valdymo. Tai čia mes žemgėme didžiulį žingsnį atgal. Mūsų sąmonės yra absoliučiai užterštos juodos Maksvos propagandos nesąmonėm. Atsipeikėt vieną karta reikia. Ir aš dar kartą sakau: ne skiepuose čia bėdos, o troškime nuversti. valdžią dešiniųjų. Taia tas Vėgėlė tiesiai sako,kad būtina priimti visus musulmonus. Tai ko jūs norit? Tai kol jūs bled norit? Priima pabėgėlius, blogai , nepriima blogai. Sienos nestato, blogai. Sieną ruošiasi, blogai. Jeigu mes pasirinkome būti Europos dalimi, tai ir būkime Europos dalimi. ir elkimės atitinkamai. Siųsti naxui visą ta rytų mėšlą. Šitas judėjimas dabar yra absoliutus rusiškos sąmonės kūrinys. Absoliutus.
2021-08-22 19:56:38 +0000 UTCYra Teisybes Audriaus zodziuose ir situacija is tikruju labai rimta ir skauda dusia del to.
2021-08-22 18:59:03 +0000 UTCO pats Vėgėlė supranta ką nors plačiau, nei paragrafai, direktyvos ir konvencijos?
2021-08-22 18:53:31 +0000 UTCLygiai tą patį pagalvojau skaitydamas kai kurių, oponuojančių į I.Vegėlės kalbą teisininkų reakcijas. Kaip ir minėti buhalteriai, ekonomistai ir t.t., jie tiesiog nesupranta kitos kalbos apart profesinės. Kad ir kaip bebūtų keista, toks fenomenas egzistuoja ir tuo stebėtis nereikėtų.
2021-08-22 18:43:03 +0000 UTCTai yraaaa paskutine lemiamoooji kovaaa:)
2021-08-22 18:33:04 +0000 UTCČia rimtai Bačiulio mintys? Absoliutus š….. matyti Utiugovos sąsajų su Kremliumi, tai Gerb. Audriau jūsų protas suvokia, bet kažkodėl gretinimas su P.I.Š tai totalus grybavimas… nors jūsų protas taip pat suvokia-tai briedas, gal ta jūsų liga turi įtakos…. Bet tą jūs parašėte, bet koks tai jūsų tikslas - pažeminti P.I.Š , ? Prisidėti prie dabartinės trolių daugumos, dar kartą įspirti , ar tiesiog nepagarba aukštesnio intelekto moteriai, kuri savo protu ir darbu pasiekė dabarinės padėties. Nepriimti visai domėn , kad dešniūjų vyriausybė Lietuvoje, nepriimtina rytų kaimynams, to neanalizuoti tai kažkas ne taip jūsų mąstyme. Aš pasitikiu Premjere ir ta Lietuvos dalis didesnė už maršistus. Užtenka gudručių Lietuvos valdžioje, tiesiog reikia protingų ir sąžiningų, jų taip trūksta, įpatingai žurnalistikoje.
2021-08-22 18:28:31 +0000 UTCPatreone neramūs laikai, vyksta leftistų, planktono ir ateistų susivienijimas. Vyksta puolimas prieš Bačiulį :D
2021-08-22 18:27:57 +0000 UTCPlanktonas???O tu mažuti įsivaizduoji save ryklių?
2021-08-22 18:00:22 +0000 UTCBardakas po valstiečių liko dėl to, kad buvo rinkimai, o dabartiniai valdantieji iš visų jėgų stengėsi diskredituot Verygos sprendimus. Draudimus vadino nekonstitucijais, lygino su žydų segregacija, aiškino, kad Veryga draudimus įvedinėja "su pasimėgavimu". O po rinkimų patys tiesiog viską uždarė ir net nebandė sugalvot kažkokių mistinių kitokių būdų apie kuriuos nuolat kalbėjo prieš rinkimus. Taip pat nesugebėjo sugalvot ir nieko apart priverstinį skiepavimą. O tiek lozungų buvo apie pasitikėjimą žmonėmis, edukaciją, soc. inžineriją. Apie tai, kad nereikia botago, žmonės protingi ir supratingi. :D Šita vyriausybė yra turbūt blogiausia per visą nepriklausomybės laikotarpį. Pusės ministrų niekas net pavardžių neatsimena, jokios reformos ir darbai nevyksta apart leftistinius skandalus. Europos pinigus įsisavint nusprendė per "minkštasias technologijas", o ne per infrastruktūrą... Kitaip tariant per dalykus, kurių nepamatuosi. Sukris pinigėliai į tų minkštųjų technologijų kūrėjus ir įgyvendintojus. Kitaip tariant Tapinus, Jakilaičius ir t.t. :D Nu žodžiu, čia vardint ir vardint. Praėjusios kadencijos keliukai ir kotletai jau dabar atrodo kaip gėlytės, o dar tik kadencijos pradžia. Skvernelio vyriausybė, atmetus jareką, visa galva aukščiau buvo. O jei dabar susiburtų į krūvą Tomilinas, Skvernelis, Bakas ir visi kiti atskilę valstiečiai, atiduočiau balsą net nesvarstęs. Kad tik dingtų šitie infantilai iš akių ir daugiau negrįžtų.
2021-08-22 17:57:40 +0000 UTCTai prie Seimo irgi nebūtina pranešt, kad Vyriausybė nepatinka.
2021-08-22 17:45:46 +0000 UTCBiškeliuką šūdus rašote, Bačiulis.
2021-08-22 17:26:26 +0000 UTCČia kurie plėšotės maikes, kad unfollowinsit Bačiulį, tai žinokit čia ne koks oro uostas, apie išvykimą nebūtina pranešt.
2021-08-22 17:14:24 +0000 UTCPlanktonas sukilo komentaruose, širsta dėl Bačiulio nuomonės. Kada jūs suprasit kad jam prie nieko nereikia taikytis. Jis turi savo nuomonę ir ją reiškia. Visi tokie labai jautrūs... Tekse išdėstyta gryna tiesa, tik aklas to gali nepastebėti. Nors sutinku, teksto rašymo stilius nėra aristokratiškas.
2021-08-22 17:06:36 +0000 UTCGal dar kas jus priverstų apsigalvoti, koks nors kompromisas?
2021-08-22 17:05:41 +0000 UTCtie patys grasina unfollowinti jau kelis mėnesius :D tačiau tai eilinį kartą pasibaigia cypimu ir klykimu :D
2021-08-22 17:03:31 +0000 UTCLabai gerai, tokių tekstų miestų "elitas" ,su savo standartiniu 3-4 štukyčių atlyginimu nelabai mato, naturalu, kad piktinasi ir čia grasinasi unfollow'int😄
2021-08-22 16:54:12 +0000 UTCPritariu, jei vyktų šalyje kokie neramumai tai tie žmonės manau butu pirmose eilėse. O ar jis "kvailas" ar "protingas" vistiek turi dvi rankas ir kojas.
2021-08-22 16:46:29 +0000 UTCVisiški pezalai. Daugybė buvo sakančių ką ir kaip reikai daryt. Paprasčiausi pavyzdžiai - Bačiulis, Sinica, jau seniai sakė kaip reikai reaguoti į nelegalų krizę. Tačiau bobausybė myžo į pampersą kol neatvažiavo teta iš briuselio ir davė mums leidimą ginti savo valstybę. Ai - tai tie kurie kritikuoja bobausybę tie Jedinstva? Ai nors jo - kas kritikuoja partiją tie kremliaus ranka. Čia jau klasika :D PARTIJOS KRITIKUOT NEGALIMA!!!!!!!
2021-08-22 16:22:44 +0000 UTCAš ne. Kritiškas požiūris reikalingas ir priverčia pažvelgti iš kitos pusės ir pamąstyti, net jei jam nepritari.
2021-08-22 16:16:54 +0000 UTCKažkodėl puolantys Vyriausybę šaukia, kad reikia daryti kitaip, bet nesako – ką ir kaip darytų geriau, ir kokias pasekmes tai turėtų kelių metų bėgyje. Tarkim, kalbėtis reikia, bet kokie rezultatai buvo iš Landsbergio pokalbio pro langą su „Jedinstva“ 1991 metais?
2021-08-22 16:13:24 +0000 UTCPradedu nusivilti Audriumi ,žvaigždės kartais krinta.
2021-08-22 16:11:29 +0000 UTCAlgi, rimtai, imk Renatą ir kurkit naują tierą, maždaug po savaitėlės Renatas grižtų į protą kaip "kažkada"
2021-08-22 15:56:04 +0000 UTCNereikia būti ten vietoj ir matyt situaciją iš vidaus. Užtenka 3 draugų, kurie gali įvertinti situaciją.
2021-08-22 15:38:47 +0000 UTCJokios krizės nėra, vyriausybė dirba puikiai, senelyzai :DDDDD
2021-08-22 15:28:39 +0000 UTCVisad bando juos neigiamai parodyti. Kai tuo tarpu apie marsa,uspaskich etc.. visada teigiamai stengiasi parodyti .
2021-08-22 15:08:57 +0000 UTCGerai, kad būtinai. Bet ar būtinai dabar?
2021-08-22 14:58:24 +0000 UTCTotali demagogija. Automobilių apmokestinimas yra valstiečių įvesto vadinamo ekologijos, o realiai registracijos mokesčio korekcija. Tą įstatymą būtinai reikėjo koreguoti arba atšaukti, nes jis buvo visiška nesąmonė. Papildomai apmokestinti vidurinę klasę tai Lietuvos Banko, o ne vyriausybės siūlymas.
2021-08-22 14:57:39 +0000 UTCPuikus ir skaudus straipsnis.
2021-08-22 14:57:08 +0000 UTCNemanau kad perspausta su pilietiniu karu - jeigu remtis knyga The Fourth Turning, tai mes kaip tik esame tame 4-ame pasisukime, kai viskas aplink griūna ir įtampa yra aukščiausiame taške, tad nieko nuostabaus jeigu iš tos įtampos įvyks didesnis konfliktas.
2021-08-22 14:40:17 +0000 UTCLandsbergiui buvo pavykę! O rimčiau – ji visada buvo taip susiskaldžius, tik dabar ana pusė, Gražulių, Celofanų ir Orlauskų pašaukta, išlindo į paviršių.
2021-08-22 14:35:15 +0000 UTCNeesu nei leftistas, nei kažkoks Vilniaus sėdmaišis. Tačiau šią vyriausybę palaikau. Manau, kad gerai suvaldė tiek po valstiečių paliktą bardaką su covidu (manau visi sveikesni žmonės, bent mano aplinkoje skiepais neabejoja), tiek migrantų krizę (gražu žiūrėt vokietijos leftistų verksmus per DW kaip lietuviai baisiai elgiasi su vargšais migrantais). Bet kas vakarietiškai mąstantis, ir nenorintis jokios diktatūros, sutiks, kad geresnės alternatyvos nei ši vyriausybė nėra. Bet esminis momentas, kad stipriai pajudinta oligarchėlių status-quo ir visokie nupirk-parduok versliukai, gariūnai, lošimo mafija gyvenanti šešėlyje. Todėl ir lenda visoks pusiau kriminalinis elementas, prisidengęs "šeimos maršo" pagridnu, išnaudojantis "runkelius" ir jų prastą išsilavinimą.
2021-08-22 14:35:07 +0000 UTCTuriu itarimu Simonyte nedave kazkada, o su Vasiliauskaite dar turi vilties. Rimtai snekant, tikrai Baciulio pritempta beveik viskas is keliu kilometru ir tikrai perspausta, bet kad nera jo zodziuose dalies tiesos irgi negali sakyti. Prenumeruoju Baciuli ir Ramanauska ne del to kad jis pasakotu tai ka as noriu isgirsti, bet kad galeciau paziureti i viska ir kitu kampu.
2021-08-22 14:07:49 +0000 UTCDar jokiam putinui nebuvo pavykę taip suskaldyti tautą, kaip šitai apgailėtinai bobausybei.
2021-08-22 14:01:08 +0000 UTCJuokingiausia tai, kad iš visų patreonų, čia tų aktyvių leftistėlių, paleistų ant mėsos, galima ant rankos pirštų suskaičiuoti :) Ir visada tie patys :))))))
2021-08-22 13:55:32 +0000 UTCNebūka šališkas. Daug tiesos tame rašinyje
2021-08-22 13:50:46 +0000 UTCMigrantų krizė suvaldyta. Skiepai, dėl valdančiųjų retorikos (dėl kurios greičiausiai degino reitingus, bet konservai visad aukoja savo reitingus dėl bendro gėrio), auga nematytais tempais ir panašu kad covid krizė šį rudenį bus suvaldyta. Sakyčiau nepriekaištingas darbas, bet štai Bačiuliui tai yra tragedija, nes nėjo su kažkokiais buduliais kalbėt, kurie plojo recidyvistams ir antilietuvininkams ant scenos. Panašu, kad Bačiulis vis dar pyksta dėl partnerystės įstatymo, bet čia yra jo paties davatkiškumo problema.
2021-08-22 13:45:07 +0000 UTCNu blin p.Bačiuli, nerašykit prisigėręs, paskui pačiam bus gėda skaityti. Ir išsiaiškinkite, kuo nors ir šūdiniausias ekonomistas skiriasi nuo geriausio buhalterio (hint - išsilavinimu), bei kuo skiriasi prievartinis nuo privalomo. Gėda kažkokia, ne rašinys
2021-08-22 13:22:11 +0000 UTCIš kur jūs žinote? Gal apklausą atlikote? Gal, turbūt yra labai stiprūs argumentai. O jei teistas ir bedarbis tai jau nepilietis ir ne žmogus? Savo nuomonės kuri nesutampa su tamstos negali turėti?
2021-08-22 12:52:20 +0000 UTCSu pilietiniu karu smarkei perlenkta,suprantu kaip Bačiulis sako jo darbas viską užaštrinti kad sukeltų diskusiją.Bet Pilietinis karas Come on....
2021-08-22 12:46:30 +0000 UTCTai kodėl Bačiulis nepatarinėja valdžiai, jeigu jis žino visus teisingus atsakymus į klausimus, o sėdi ir pyksta?
2021-08-22 12:44:24 +0000 UTCTeisybė nervina? Geriau įkišti galvą į smėlį ir nematyti tai kas vyksta...?
2021-08-22 12:40:08 +0000 UTCKairė vėl širsta komentaruose :)
2021-08-22 12:38:29 +0000 UTCTeisingas postas. Į dešimtuką. Dėl to super ir yra Bačiulis kad jis sako taip kaip yra, o ne taip kaip pvz. Vilniaus sėdmaišynas norėtų...ir taip Man ši vyriausybė primena moksleivių parlamentą...nesuprantu kaip kiti nemato šios valdžios daromų klaidų...
2021-08-22 12:36:04 +0000 UTCJop Algį, nemažai yra norinčių atskiro tiero su Rakučiu. Bačiuliuko bezdalu jau per akis.
2021-08-22 12:33:28 +0000 UTCKaip suprantu prievartinis skiepas būtų jeigu pagautų, pririštų ir suleistų skiepą. Bet jeigu tau įremtų į galvą šautuvą ir sakytų rinkis - arba skiepijiesi ir gyveni, arba nesiskiepiji ir gauni kulką į kaktą, tai mes jau vadintume laisvu pasirinkimu, o ne priverstiniu skiepijimu, teisingai?
2021-08-22 12:29:43 +0000 UTCAtėjau kažkada į patronus, kaip pas korifieju, karybos ir politikos guru. Dabar matau, kad man su Algiu Ramanausku yra labiau pakeliui, nei su Bačiuliu. Audrius po truputi marginalizuojasi. Algi, ką darom? Naujas tieras už trumpąsias žinias ir Rakutį už 5-6 eurus?
2021-08-22 12:26:35 +0000 UTCTies pilietinio karo riba :DDDDD
Remigijus
2021-08-22 12:21:56 +0000 UTC