SamSuka
baciulisirramanauskas
baciulisirramanauskas

patreon


B&R S05E02 20220116 Kazachstanas | Vakarų ir Rusijos derybos | Susipriešinimas po S13

Kazachstanas

Vakarų ir Rusijos derybos 00:12:45

Susipriešinimas po S13 00:46:10

B&R S05E02 20220116 Kazachstanas | Vakarų ir Rusijos derybos | Susipriešinimas po S13

Comments

Nepakenčiama, klausyt leftardinių vėmalų pabaigoj..

Algi, ❤!!! Tokiam angažuotam, faktų su pasekmėmis maišytam, iki dangaus hiperbolizuotam stūmimui atlaikyti, reikia neeilinių gabumų ir vienuolio kantrybės! "Jurga Lago - elitas" :) Aga, ir škurlius, ir zakarauskai su dambrauskiais, ir MOkytoja su paleckiais - visi jie Elitas! 😀 Laimėjęs 2024 m. rinkimus, shitas celofaninis elitas galės bandyti ieškoti "bendros kalbos" su manimi. Kadangi aš (ir kiti nebalsavę už šūdo krūvą) būsiu kitoj barikadų pusėj, ir ateisiu parėkaut (tik gal ne S13) kai paaiškės kokia nors eilinė pigi jų varkė.

Gaidžio ar Baltijos tyrimai, dar Lietuvos ryto ir Respublikos, klausyk Delfio ir LNK tai taip jau rytoj 4/5 nepatenkintų…. Gyvename geriausią laikotarpį, natūraliems neramumams pagrindo nėra….

Reitingus / apklausas pasižiūrėkit patenkintų ir nepatenkintų, tada nereiks nieko dauginti ir baigsis visi "briedai".

Gal aš klystu, bet šiuos nepatenkintus padauginti iki Lietuvos daugumos - “briedas”, norint sureikšminti savo nuomonę.

Nesupratot Bačiulio pozicijos. Yra žmonės, kurie jaučiasi nusivylę ir nuskriausti, ir klausimas, kas juos susirinks: Paleckis su Orlausku, Uspaskichas su Karbauskiu, Nausėda su Kandrotu – ar ką nors iš jų dar galėtų užkabinti Kasčiūnas su Ažubaliu.

Bačiulio argumentai pritempti, jo pozicija tai užprezidentinė ir priešingridinė, bet ne tai svarbu, svarbu kuo jis pats tiki, kokios politinės jo pažiūros, nors kas moka tokios ir jo pažiūros…

Jus manot, kad Baciulio tas pilstymas is tuscio i kiaura buvo argumentai ? Gydikites tautieciai :)) saunuolis Algi!

ką blogo Čimilytė padarė?

Nieko neaišku, kaip tik padugnė yra Paleckis, ir visa kita paskui pradedant nuo darbo partijos, tvarkos teisingumo , LŽV, tikriausiai ir būsimi “Vardan valdžios”, jos yra giminingos, nes krikštatėvis vienas…

Viskas aišku kaip dieną: žmonėms padugnė ne Paleckis, o Piš, Čmil ir ko

Gina nuomonę emocijomis, be argumentų, arba fake News faktais, svarbu sukelti neigiamą požiūrį į asmenį, nežinant net sprendimo motyvų, nevadinant tikraisiais vardais asmenų, poelgių, sprendimų, išvadų, pasakant 90% tiesos ir 10 % melo…. Tai ne visai tikslu troliai, tai daugiau nuomonės įtakotojai, kad skaitytojas tikėtų- visi jie tokie. Ne , taip nėra - ne visi politikai tokie. Nuo gudručių politikoje jau man nuo jų koktu.

Pagal komentarus tokių nelabai matau. Dauguma nuoširdžiai gina savo nuomonę ir ne visada pajėgia išgirsti ir suprasti kitokią. Aš pats gal kartais patrolinu.

Einu Makiavelio Valdovą skaityti...

Pagal komentarus , pats gali suprasti, susimokėti ne problema, esu nuo pirmųjų laidų, dar nėra tiek kiek veidaknygėje, bet tendencija didėja…patys atsiskleidžia…

Jei susimoki už tai, kad būtum trolis – ką bedarysi. Kitas klausimas – kurie čia troliai?

Sprendžiant iš komentarų priviso trolių. Darykit kažką….

NS šiuo metu atrodo kaip TSLKD išmetus visus TS sparno leftardinius durnius ir palikus tik LKD krikdemišką sparną, kaip Ažubalis, Kasčiūnas, Abramikienė ir kitų apie 10. Nors palyginus Sinicos jauną amžių ir pvz Ažubalį, tai Sinica savo amžiuje pagal įžvalgas atrodo aukščiau.

Reikės atsinešt. Paleckiuko-ragelskio fufaikių šutvelė prilėks ir pradės filmuot ir provokuot. eLeRTė makaraitytė eilinį kartą padarys tyrimą apie užsienio agentus iš rytų ir pasakys, kad protestas prorusiškas. O jei eLeRTė taip parodė tai vadinasi viskas tiesa.

Pasidarė smalsu – kokios sulauktum reakcijos atėjęs į tokį protestą su NATO vėliava.

Algis galėtų dažniau įsijungti ir išsakyti savo matymą. Dažnai jam pritariu. Ginče gimsta tiesa. Ačiū, puiki laida :)

Ačiū už laidą ir gausius komentarus. Algiui, visgi, kaip ir daugybė kitų patreonų, pastebėsiu, kad užsiciklinot su Paleckiu ir jo snukiu - lazdą perlenkėte. Taip pat, A. Ramonaitę skaityti derėtų, jei jau diskutuojate su Audriumi ir gilinatės į visuomenės žemumų elgseną. Pasikvieskite Ainę bent į ŽR, labai protinga moteris. O šiaip tai jaučiuosi politinis našlaitis. Visą gyvenimą nepraleidau nei 1 rinkimų ir visada balsavau už TS-LKD su žodžiais lūpose: "konservai blogi, bet visi kiti - dar blogesni". Man, dešiniajam, nenutolusiam toli nuo centro, balsuoti nebėra už ką. NS - per daug radikali, nors V. Sinica atrodo šaunus bičas. Tai, ką išdarinėja dab. vireusibė, yra košmaras. Ypač choleros metu. Ypač, kai JAV valdo daržovė, dėl kurios daržovumo, tiek Pu, tiek Xi pasijuto ereliais. Žiema ateina, kaip vienoj filmoj vis kartojo. Viskas vis labiau primena Romos Imperijos agoniją, barbarai jau šiapus vartų. Vidinis optimistas dar tiki, kad leftizmas visus užpis ir JAV ateis respublikonai, o su jais ir nauji vėjai. Tačiau matant, kaip yra leftizmu apkrėstas JAV jaunimas, visos mokslo įstaigos, o mes juos beždžioniaujame - viltis merdėja. Seniai karo nebuvo.

Tai kad NASAMS jau išskleista t.y. budinti sistema Lietuvoje, jei neklystu. Gal pirks papildomai?

Norint pasilinksminti- paziurekit jo pirmaja press konferencija per metus vakar- treciadieni.

Nu ka, Bidenas toliau pramušinėja dugną, spėju kitoj laidoj vėl apie jį bus kalbama. Jis man primena tą nukvakusį dieduką komendantą Lasardą iš Policijos Akademijos filmo. Žmogus visiškai nesigaudo aplinkoje ir jo komanda pastoviai jį turi gelbėti iš nepatogių situacijų.

Man geda prisipažinti, bet aš nežinojau kas tas Paleckis ir jei buciau toje minioje sausio 13 irgi bebūčiau jo už pakarpos išmetus.

Argumentų buvo apsčiai. Nei šaukiau, nei plūdausi. Įdėmiau prašom. R

Kaip graziai matosi, kad kai neturi argumentu, tada sauki ir plustiesi (Algis) ir Audrius ramiai susere Algiui argumentus. Net graudu Algio klausyti. Geriau Algi pasirink argumentu, o ne sukauk garsiai, uzknisa, ne uz tai moku pinigus, kas cia savo emocijas lietum neisigilines i tema. Zema ir neprofesionalu.

Kada bus S13 temos II dalis (užbaigimas)?

Vyrai- Lietuvoje 1.30 am- prastas laikas diskusijai.

būtent, jei ne A tai ponas B ir toliau lauktų, kol kas bonką padovanos.

Ir kiekvienai pusei kita atrodo keista.

Šiek tiek paskaitinėjau komentarus čia... nu ir keistą publiką pritraukia Bačiulis. ;-/

Kol kas smagiausia laida :) (komentarai taip pat)

Kažkaip niekas neskaito klasikos: https://www.delfi.lt/archive/jaunimo-partija.d?id=7945779

Oho, čia kaip Delfi komentaruose😀 chill out žmonės. Visi kas ant Algio varot gal prisiminkit nuo ko viskas prasidėjo, jei ne Žiniu radijo laida, kurioje Algis buvo pasikvietęs Audriu, šito patreono kanalo nebūtu😉 Ačiū kūrėjams už įdomias laidas ir super pašnekovus👍

O, išgirdau ir apie save, nusivylęs konservatorių rinkėjas. Gerbiau ir Vytautą Landsbergį, o dabar netinka man jo kalbos, reikia mokėti laiku atsitraukti, kad neapsijuokti, kaip kad sportininkai laiku baigia karjerą. Nepatinka ir tie, kurie loja ant jo ir jo partijos tam, kad tik loti už būtus ir nebūtus dalykus. Juk buvo ir gerų dalykų padaryta praeityje, ta pati kovo 11. Bet pats dabar ant savęs jaučiu, ir dalinuosi, kad kai ieškai "naujo vado", to lyderio, kuris išreikštų tavo lūkesčius politikoje, užpildytų vakumą širdyje, ir pakliūni į tuos soc. tinklų burbulus, tikrai pradedi radikalizuotis. Dar prieš metus ar daugiau, aš taip nesijuokiau iš valdžios, kaip dabar. Dar kažkiek, metai po metų, galiu žengti dar tolyn ir pavirsti tuo, kuriais bjaurėjausi tuos ištisus tikėjimo laisve, teisinga Lietuva metus. Bet nesu šiukšlė ar padugnė, nesu nežmogus. Tikiuosi atsilaikysiu ir nepavirsiu baubiku. Labai reiktų teisingos ir dabartinę valdžią atstovaujančios žiniasklaidos, nemeluojančios, kad būtų balansas, kuris neleistų kuo toliau tuo labiau kristi į tą liūną. Galiu ramiai skaityti ir Tapinus, ir Malinauskus, ir Orlauskus, Lago ir celofanus, ir palaikyti vieną ar kitą pusę pagal tai ką jie daro konkrečiai, o ne tik pliurpia. Ar ilgai... Ir tikiuosi kad tokie mano panašioj situacijoje esantys kolegos su panašiom mintimis ir tuštuma širdyje pasirinks protingai tikras alternatyvas, ką remti, už ką balsuoti, ras tą naują "meilę", kuri jų manymu ves mūsų tėvynę teisingu keliu. Bet išties gaila, kad dabar atsirandančius jaunus protingus politikus, kurie vis daugiau atsiranda tame susidariusiame vakuume, niekada niekas neišrinks suteikdami teisę valdyti valstybę, nes dauguma pasuks paskui Orlauskus, celofanus, Janutienes, ir neduok dieve dar paskui penktą koloną.

Manau verta pašnekėti apie dar vieną sąjungą, šiemet įsigaliojo RCEP sutartis, kur Kinija gros pirmu smuiku. JAV su Trampu pasitraukė iš tu derybų, kažin ar nebuvo klaida, kad JAV praranda įtaką regione, būtų nors šiokia tokia atsvara Kinijai.

Priešistorė: https://www.facebook.com/knygnesysgyvai/videos/305284141543936/

Du radikalai susitiko išsiaiškint kumščiais. Vilniaus užingridinis ELYTAZ su celofanu. Išsigandęs ELYTAZ buvo saugiai palydėtas iš pastato. Chebra, negeri dalykai vyksta: https://www.facebook.com/knygnesysgyvai/videos/174759784864937/

Šaltas dušas tavo "antrajai pusei": https://www.facebook.com/LRT.LT/videos/646755179699865/

Go, Algi!!!

LRT visiškai devalvavosi. Pūko TV lygis

Vokietija tegul aplamai putino BB išsitraukia iš burnos.

Siūlote fiziškai smurtauti ir gauti baudžiaką ir galiausiai susiknist karjerą, nes jei negausi baudžiako būsi laikomas padugne?

Sutinku su Algiu, jeigu kartu stovi su Paleckiu ir neišpiri jo velniop, nusipelnai būti laikomas padugne.

Trumposios žinios: britai pateikė ukrainiečiams granatsvaidžių NLAW. Vokietija neleido siunčiamos partijos skraidinti per savo oro erdvę.

Išklausykime ir antrąją pusę: Delfi. Mantas Martišius. Daugiau tokių a la Taivano klaidų Lietuvoje https://www.delfi.lt/news/ringas/lit/mantas-martisius-daugiau-tokiu-a-la-taivano-klaidu-lietuvoje.d?id=89215773

Taigi aną kartą Audrius sakė, kad į Seimą neis – užknistų ten su durniais ginčytis.

Partijos nereikia kurti. Užtenka kandidatuoti vienmandatėje Nacionalinio susivienijimo atstovu - daug debatų, išauga žinomumas, patreonų skaičius, o prieš rinkimus užsirašo paskutiniu numeriu, kad neišrinktų. Nauda Patreon verslui, įvaizdinė nauda Nacionaliniam susivienijimui, adrenalinas. Win win. :-)

Reikia kad Audrius kurtų savo partiją. Manau rinkimuose neblogai pasirodytų. Jis yra unikalus žmogus, senosios kartos atstovas

Adomai, kartu su Jumis noriu padekoti podcast kurejams uz sita ir daug kitu diskusiju, bet sita is tiesu buvo puiki, visi buvo isklaustyti, ir mes tikrai turim puiku Lietuvos skerspjuvi. Atrodo, kad sitas burbulas turi atstovus is kitu burbulu ir jie bus tie "messengers" - naujienu nesejai- i savo burbulus. P.S. Dar karta dziaugiuosi, kad jau daug metu zinau, jog visada idomiausia buti tenai, kur vyrai renkasi. Ju cia, atrodo, dauguma. Dekui, vyrai. Laukiam kitu laidu. *******Tiesa- Audriau ir Algi- kazkodel manes siandien paprase updatinti mano mokejimus bei pasirinkti nauja tier- as likau tenai, kur buvau- tik nezinau, kodel reikejo updatinti, nes mano CC prijungta prie menesiniu mokejimu.

Noriu be galo padėkoti Audriui ir Algiui už šį epizodą. Čia tikriausiai yra vienintelis gyvas pokalbis Lietuvos viešoj erdvėje, kur skirtingos pozicijos įvykdė nors kokį dialogą. Kaip matėme, dialogas prastas ir puikiai atspindi visuomenėje susiklosčiusią situaciją, bet bent jau pamatėme nors kiek civilizuotą jo išvaidzą. Noriu padėkoti ir visiems komentuojantiems bei spaudžiantiems like. Čia tikriausiai yra aukščiausio lygio gyvos diskusijos šia tema, kurias mačiau visur, įskaitant feisbuke ir po straipsnių komentarais. Gyvenu ant įtampos realiai nuo paskutinių rinkimų, kai prasidėjo begalviški sprendimai, ir peržiūrėjus epizodą ir viską čia perskaičius atėjo nors mažas katarsis.

"Pamanyk, galimybių pasas". Gal baudžiavą ir panaikino, bet baudžiauninko mentalitetas žiūrėk ir po kelių šimtų metų dar pramuša. Graži auklėjimo tąsa. Nesijaučiat saugus, jei ponas neduoda leidimo kažko daryti? Turit pats ambicijų būt ponu, kad galėtumėt kitiems dalint ir atimt galimybes? Cituoju slušnį šiandien: "žmogus, kuris palaiko valstybės žingsnius, tam tikrus valstybės įpareigojimus, yra vertas, kad gautų daugiau galimybių nei kiti" Tai bent, suklaidinti žmonės, kas jiems prikalbėjo, kad jie gimė laisvi ir tarpusavyje lygus?

Gal ne viską įdėmiai perskaičiau, bet daugumoje sutinku su Tomas Asadauskas. Dauguma kažkaip labiausiai varo ant Čmilytės, dėl jos tėvo,bet jug yra dar Grybauskaitė. Ji tai jei neklystu per tuos visus sausio įvykius dėstytojavo aukštojoje partškoloje ir buvo Burokevičiaus partijos narė. Be to Donatas Ulvydas, kuris kūrė šlovinantį filmą apie Grybauskaitę, vaikiškai prasitarė Tapino pokalbių laidoje. Tiesiog perpasakojo Grybauskaitės žodžius-ką ten kalbėti apie ta KGB mokyklą, aš ten mokiausi... Ir tyla. Įsivaizduokite kas būtų dėjesi užingridų stovykloje, jei kažkas kitas, jiems netinkantis būtų pasakęs. Beja žiūrėjau Butkevičiaus pokalbį, kuris irgi yra šiuo metu pusiau marginalizuojamas. Mano nuomone, tai gudrusis lapinas ir dar neaišku, kaip ten būtų viskas pasibaigę, jeigu ne jis būtų reguliavęs ginybos reikalus ir neturėjęs pažinčių su aukštais rusų karininkais iš kurių gaudavo informaciją. Tai va jis pasakė, kad toje išrinktųjų palapinėje sėdėjo vienas, su juoda parlamento gynėjų uniforma, bet nei pats Butkevičius nei kiti bendražygiai neprisimena, kad toks savanoris būtų buvęs tada. Tai kiek ten toje palapinėje nevertų sėdėjo...

Jau trečia savaitė googlinu ir niekaip nerandu tokio įrankio. Baigiu išeit iš proto turėdamas feisbuke atskirai įrašinėt apie 15 vardų ir pavardžių kurias norėčiau sekti, bet ne bendrame sraute. Jūsų NetNewsWire užvedė ant teisingo kelio ir radau RSS-Bridge (kviečiu pagooglinti), kuris sukuria RSS feed'us facebook profiliams, kad galima būtų sukurti custom RSS feed'us tų žmonių kurių norisi pagal poreikį. Sprendimas reikalauja techninių žinių, bet šiais laikais jei žmonės ne programuoja, tai bent jau pažįsta programuotoją. Ačiū jums iš visos širdies!

Mąstantis žmogus klausimą "kodėl niekas nebliovė, kai..." turėtų užduoti ne retoriškai, o nuoširdžiai. Kodėl niekas nebliovė? Kodėl, Dariau, jūs nesuprantate tų žmonių, kurie tuomet "nebliovė", o dabar "bliauna"? Gal tai jūsų problema? Empatijos stoka? Audrius šitame epizode (ir jau ne pirmame) dėsto visas priežastis, o galiausiai tikrai ne vienintelis tai daro - klausykite.

Nesvarbu man kieno mintis, aš tik vertimo paslaugą suteikiau, tavo pavyzdys kontekste ir tiek. Nereikia priimt asmeniškai.

Tas pasirinkimas ir variantai ne mano jei ką, o Bačiulio ir dalies čia rašančių komentatorių. Jei nepagauni minties dar kartą peržiūrėk Bačiulio mintis laidoje.

Ne koordinacija. Tiesiog social-totalitarizmo įkvėpėjai yra tie patys paleckinkų ir valdančios vyriausybės. Absoliučiai iš ten pa.t

Classic false choice fallacy. Two completely disgusting choices are presented as valid alternatives.

Toks vaizdas , kad daug kam išdrįsimas svarstyti Stambulo konv enciją, LGBT partnerystę ir lengvųjų narkotikų dekriminalizavimą (kas beje buvo iki Karbauskio ) yra didesnis blogis nei visi Vatnikai su Paleckiu ir kitais priešakį... Ką, tuoj pasigirs lozungai, kad geriau su rusais eisim nei pripažinsim gėjų partnerystę. Atsikvošėkit ir neperlenkit lazdos.

Žiūrėkit, dabartinei valdžiai nepakliuvo sunkiausi laikai, o ji pati tokius susikūrė. "Geriau kažką daryt, nei nieko nedaryt" - Absoliuti netiesa. Geriau nieko nedaryt negu pridaryt, kaip jau pridarė anūkėlis su savo VERTIBINĖM politikom ir KRIZYTĖMIS. Amerikiečiai toliau investuoja milijardus į Kiniją, Muskas atidarinėja gamyklas ten. Vokiečiai kelia BMW gamybą į Kiniją. Nieks nuo ten atsiriboti net nežada. Prasidės karas, bet visi vakarai ten gamyklas atidarinėja? Kiek šalių pasekė mūsų pavyzdžiu dėl Kinijos? https://www.youtube.com/watch?v=K_gQG8SEGbo

Žiūrėkit. Dabartinei valdžiai pakliuvo turbūt sunkiausi laikai nuo nepriklausomybės pradžios, tai faktas, kad ji darys klaidų, čia neišvengiama. Visas pasaulis kenčia nuo pandemijos ir visi bando mažint protrūkį, tą daro ir mūsų valdžia su GP, ir kitais dalykais (eksperementuoja), normalu. Geriau kažką daryt, nei nieko nedaryt... Ir visiškai palaikau valdžia dėl taivano ir kinijos reikalų.. Taip, prarasim milijonus, gal net milijardus, bet tas neišvengiama ir taip, kai prasidės karas dėl Taivano, kai amerikiečiai stos jų gint. Tikrai nemanau, kad ES ir NATO galės toliau vykdyti prekyba su komunistais, remti jų karo pramone. ES turi jau dabar rimtai galvoti, kaip atsiriboti nuo prekybos su kinija.

Užingridų LRT talibanas apsiši** vietoje, bandydami eilinį kart suteršti Prezidentą. Kas per imbicilų kontora tas LRT tai padėk Dieve: https://www.delfi.lt/pilietis/naujienos/laidoje-isgirdusi-kas-snekama-apie-nauseda-ziurove-apstulbo-pati-ten-buvau-ir-tai-melas.d?id=89217445

Aš ir mano šeima vieni iš tokių. Mano žmona S13 gynėja. Aš pats iš kaimo. S12 buvau Vilniuje, S13 kaime nuo komisariato nuplėšėm žvaigždes. Nors tiek... Mes prieš segregaciją, prieš prievartą, prieš GP. Ir mus V.Landsbergis išvadino jedinstvo. Žmona verkė. Man tai senio kalbos jau dzin. Bet po šio už konservus nebebalsuosim. Įrašem į akmenis. Už ką? Nėra kol kas. Likę be partijos kuri mus atstovautų. Geriau nebalsuot ar sugadinti biuletenį (tai ir yra pilietiška) nei už TS, kurie tapo tuo prieš ką mes kovojom.

Beje, p.Audrius užsiminė dėl Prancūzijos kad su Macron nebekalba nes nueina jau. Prancūzija šiaip turės naują prezidentą jau šių metų balandžio gale! Labai greit. Inauguracija gegužės mėnesį.

Balsuodavau uz TS, bet per ateinancius rinkimus to tikrai nedarysiu. Anuko ir co padaryta zala Lietuvai yra siaubingai didele. S13 nusvilpimas yra tik pasekme blogu valdzios sprendimu. As bijau net pagalvoti kas bus padaryta per likusius metus iki rinkimu...

is kur tu zinai kas ka save kuo laike

būtent, plika akim matosi kas traumavo ir apie ką šneka, o ką nutyli. Seniai visi nuvažiavo ir gaudosi realioje situacijoje, nevynioja į vatą, vertina objektyviai ir visokius kremliaus projektus tiesiai įvardina, o šitas toliau vartosi. Nulis sąžinės prieš save patį, jokio garbės suvokimo, išvis - vien agresija ir piktdžiuga, kai kažkam, su kuo anksčiau save siejai, nesiseka. Tas viską užgniaužiantis noras pastoviai būt teisiu pranašu net akimirkai gailestį sukelia. Ir iš gailesčio yra kas dar tave pakenčia, kam padėkotum - čia jau net ne apie save kalbant, o kitus (pirštais nerodysiu). Bačiulis galvoja, kad mes visi ant tiek atsilupę, kad nesuprantame ir neskiriame kas yra šiaip naudingi idiotai, o kas dirba šiame projekte pilnu etatu.

Kaip džiaugėsi Orlauskas, kai Čmilytė su juo pasikalbėjo.

Pritariu Algiui. Neimanoma buti vienoje vietoje su Paleckiu ir tautos nesantaikos kurstytojais uz kuriu stovi rusija kaip ir kitu manipuliaciju per kurstytojus ir ju silpnaprocius pasekejus. Tai nera demokratijos smelio deze. Tokiem nera vietos LT. Cia nereikia ieskoti slieku ir vartyti, kad zmones labai labai nepatenkinti. Neimanoma ramiai reaguoti klausant tokius Baciulio kliedesius ir pritempinejimus bei Algio stabdymus bandant atsverti nuomone.

"ir padavėjų prašė išmesti klientą" - Pleet. Čia stipru :DDD

Jooo… reikia kalbėtis su celofaniniais, orlauskiniais ir kitais zekiniais. Jie net nenori dialogo, va čia ir esmė. 4/5 Lietuvos? Bačiuli, atsigauk tu, ta neapykanta konservams tave ėda iš vidaus ir tu tampi tiesiog marginalu. Baisu kur veda neapykanta… ir pirmiausia neapykanta sau pačiam

Algis hipokritas didžiausias. Pats atsimenu kai dirbdamas restorane nustebau kai Algis pradėjo skųstis, kad vienas iš restorano klientų su svastikos pakabuku sedėjo, ir padavėjų prašė išmesti klientą. Tuomet pasiūlėm padaryti tai pačiam. Taip ir nesugebėjo prieiti ir Pats pasakyti. Pačiam reikėjo eit ir spardyti tą paleckį, o ne šnekėt ką kam reikėjo daryti. Jeigu jau Elitas tai sugebėki suprasti liaudį, kaip Audrius ir sako.

Jei šitas anūko fiasko ištiesų būtų buvęs dėl pasirinkimo tarp ES ir USA tai anūkas bent jau būtų suderinęs tiek su verslu tiek su partneriais. Viskas dėl ko įvyko, tai kad anūkas mūsų visų sąskaita tikėjosi išgarsėti, šitas mūsų Dragon Slayer'is. Tačiau nepasiskaičiavo ir drėbėsi veidu į mėšlą. USA pati investuoja į Kiniją milijardais, Muskas atidarinėja gamyklas. Kodėl USA neatidarė Taiwano atstovybės. Tai, kad valtį skandina vyriausybė, o ne AiG. Visais būdais, kaip tik gali. Šarūnas Liekis užvakar sudėliojo visus taškus ant i. Tema labiau apie Vokietiją, Kinija, tačiau kalbama ir apie USA. https://www.youtube.com/watch?v=m8JKUSLdqXw

Baciuli, ka kalbetis su tais zmonem atejusiais S13? Kaip grazinti sovietu sajunga i LT? Tamstos argumentai yra nuodai. Pats apsimeti, kas sugebi vertinti nacionalines gresmes faktorius, bet nuo pat Seimos marsu pradzios net nebandai kalbet nacionalinio saugumo klausimais, apie kurstyma tokiu judejimu, kas uz to stovi. Tai arba tu anti nacionalines propagandos dalis arba bukai nekenti valdzios ir negali objektyviai vertinti to kas vyksta. Gal geriau butu kad ir nevertintum. Nes pacio subjektyvi trajektorija yra nuspejama.

Antanas Terleckas irgi buvo nušvilptas, kai aiškino, kad negalima balsuoti už LDDP, A.Juozaitį ir A.Brazauską. Ir išvadino protestuojančius žmones „Tamsi minia“.

Kažkada Bačiulis buvo pareiškęs, kad reikės pasirinkti Europa ar USA , tai man atrodo pasirinko USA, su visomis šio pasirinkimo pasekmėmis, tai ko čia būti nepatenkintu Gabrieliu, tai pasirinkimas kurį reikėjo ankščiau ar vėliau padaryti, Taivanis šio pasirinkimo raktas, nes Kinija tikriausiai vėliau daug kam atsirūgs, net Rusijai. Dabar reikia dirbti, pasirinkimas jau padarytas, sėkmės. Esančiai Vyriausybei. Tokie kaip AiG revoliucijų nedaro, tai su juo plauksi vienoje valtyje kol ji nuskęs…nes jis vietinės reikšmės statytinis, statytojai dirba ne su vyriausybe, tai AiG strateginis pasirinkimas, kuris Lietuvai nežada nieko gero… Tik saulę iš rytų.

Baciulis teisus del to, kad elitas nusisuko nuo eiliniu zmoniu. Algis to nesupranta ir nejaucia, nes ilga laika laike save elitu.

Fake profiliu/followeriu gausa - Algis turbut galetu papasakot daugiau apie ta auditorija padares nedideli tyrima

jis taip ir įsivaizduoja - visi, kas vogė iš kolūkio ir kito bendrojo gėrio buvo vidurinioji klasė, staiga visko netekusi :DD Ir tie, kas „dirbo“ su deficitais, blatais ir kitais socializmo vaisiais. Plius tie kas užsiiminėjo mezgimu, važinėjo po sąjungą, o tą darė visas kaunas, pakaunė ir ne tik, vos ne kas tik netingėjo.

Jau metai laiko aš nebesinaudoju fb, o Lago dar tada buvo pabodusi savo marginaliais išsišokimais. Kad ir kaip greitai bėgtu laikas mums pusamžiams baltiesiems vyrams, vistiek per ta laika ivykęs Lago sekėju prieaugis nedaro įspūdžio. Jis gali būti paaiškinamas tik augančia babyčiu su gėliu rėmeliais įsiliejimu į FB apimtimi, nes nebeliko kur dingti. Swedas uždarė savo skyrius rajonu centruose, o vaikai liepė nusipirkti Xaomi su Swedo appsu. Taip , žinoma tai užknisa ir kalčiausi dėl to - konservatoriai

paskutine tema-net jei tapciau politiku tokiam svolaciuj pis*iau snukin pritariu Algiuj. niekam tokiu šiukšliu musu mazoj lietuvelej nereikia.

Audrius kažkaip keistai įsivaizduoja sovietmečio viduriniaja klasę. Jei žmogus yra verslus sovietmečiu, tai jis sugebėjo ir prisitaikyti prie pasikeitusiu kapitalizmo salygu. Verslūs žmonės tikrai nenukentėjo. Vienintelė nukentėjusi klasė - korupcionieriai, kurie buvo pratę gerbūvį pirkti už kyšius reikiamiems činovnikams, bet staiga sistema pasikeitė ir viska gali gauti be kyšiu ir tavo įgūdžiai liko beprasmiai

Nuves į labai paprastą dalyką. Per kitus rinkimus išsirinks geruosius skvernelinius vagis, komunistus ar tomaševskininkus su karbauskiniais. Ir pasaulis taps puikus. Tiesiog pasaka...

Netik tapo, bet ir yra bent jau kuopos vadas. Pažiūrėkit kaip baubliai cituoja Bačiulį.

Nepergyvenkit taip, Bačiulio nenuskriaus.

Primityvokas montažas. Nors pripažįstu – ir be pripaišytų ženklų jie visai galėtų būti tokie, kaip prieš fašistinį režimą sukilę Donbaso grassroots.

jau primetu - žemaičiais save laikantys vėzdais ir kuokomis ginkluoti kolūkio vafliniai paveldo objektai kartu su šalčininkų narodnaja rispublika užpuls Vilnių ir LK batalionus... Bože, bože, Bačiuliui reiks nusiųst pasiūlymą savo videkuose įdėt kokį nors „the world of tanks“ promotion'ą, galės papasakot kaip kariauja su pelyte ir ruošiasi penkiamečiui planui.

https://i.imgur.com/VR8mKfh.png kas žinos tas supras

Fallacy

Aciu bačiulis teisus:) dar kokie 5 metai tokiais tempais ir bus pilietinis

Pirksim už Taivano žadamas investicijas? :D ČIa toks iš žiauresnių..

Antikunas

Seniai tokios emocinės trydos nesu girdėjęs. Gal kaip nors galima kiek kultūringiau.

Taigi visi susirinkusieji pašvilpauti turi rinkimu teisę, bet aš nenustebčiau, kad didžiojo dauguma ju bebalsavo, o nemaža dalis balsavo už Laisvės partija. Tačiau dabar yra baisiai nusivylę ju vykdoma politika.

Nusiraminkite. https://chill4you.lt/wp-content/uploads/2019/04/XXLAUDZA_2.jpg

Ne. Negalima kalbėtis. Reikia apsitvert tvoromis. Vadint juos toliau vatnikais, šiukšlėmis, marginalizuot. Juk turi suveikti.

Po šito rėkiančiųjų per Sausio 13-osios minėjimą, įtariu greičiau bus laida lėkštučiui, o ne Landsbergiui

Tai dabar švilpėt, nes vyskupas ir vienuolės neatsisakė priimti apdovanojimo iš šios vyriausybės?

Bliamba, Algi. Kuo labiau demonizuosim marginalus, tuo jų bus daugiau. Jei vadinsi juo šiukšlėmis, kitą kart į mitingą per šūdiną orą darbo dieną suvažiuos ne tūkstantis, o penki tūkstančiai. Ir visa laimė, kaip sakė Bačiulis, kad yra Gražulis seime, kuris už juos gali parėkaut. Nuleist už juos garą. (Nesakau, kad pritariu Gražuliui, jo nuomonei. Tikiuos, kad supratot, ką noriu pasakyt.) Nes jei tie marginalai galvos, kad seime niekas jų neatstovauja ir 'neperduoda' jų žinutės valdantiesiems - tada jau bus nebe penki tūkstančiai, o dešimt. Ir dešimt, galimai, piktų. Ir ką tada? Link ko visa tai nuves? Nori nenori - reik kalbėtis. Ir kuo mažiau įžeidinėjimų, davimų per galvą ar dar kokio brudo. Raminkimės biški :)

Kiek atsimenu Audrius žadėjo skirti laiką tokiam mistiniui reiškiniui, kaip V. Landsbergis..kada gi pagaliau?

Supratom. Daugiau nieks neisim į protestus, nes ten vėl gali būti vėl tie patys veidai.

teorijų medis, atmazų karalius.

Lygiai taip pat šaršalautojai išpučia burbulą iš LGBT paradų.

Kas tokie buvo S13 minėjime labai aiškiai matosi pačių vatnikų video. Nerekomenduoju, bet pasižiūrėkite tie kurie kliedite apie legitymų nušvilpimą, pseudo-didvyriai: https://youtu.be/0u3eD1BlVQk?t=308

Nieko sventesnio nera uz laisve ir sazine. Ir seima.

Kada ta kita diena buvo priminkit? Kurį kartą bobausybė neapsitvėrė tvoromis? Ar praeitą kartą, kai net leidimo prie Seimo protestuoti nedavė, kas paskui paiškėjo yra neteisėta.

Ir jeigu jau nieko švento nebėra, tai ko jūs stebitės kad jūsų žodžiais kgbistinės šiukšlės šneka per minėjimą?

Birute Butenas, o tai gal ir per artimųjų mirties minėjimą švilpiat ir rėkiat, santykius su giminėm aiškinatės? Ar vis tik palaukiat kitos dienos ir tada pasiaiškinat?

Ane? O tai kur tas pagarbos ieškojimas per rinkimus buvo?

Didžiausia nepargarba Sausio 13os aukoms yra KGBistinių šiukšlių ir jų atžalų užimami aukšti postai ir KGB asmenų įslaptinimas 75 metams.

😭 niekaip nesuprantu, kaip įmanoma teisinti švilpimą rėkimą ir panašiai Sausio 13 minėjime. Prieš tai Audrius šlykštysi cocolo ir vėlyvių kad tie į pamaldas ateina. Bet kai yra minimėjimas kritusių ir sužalotų visam gyvenimu ir ir ateina rėkautojai kurie nesuvokia dienos svarbos, tai jau gina rėkautojus. Nusivyliau. Realiai nusivyliau.

O gal kas apklausa rimta suorganizuotu, kiek ir kodel zmoniu nepatenkinti dabartines Vyriausybes darbu? Juk tiek mokslininku, tiek pinigu, tiek projektu- gal nors vienas butu sio to vertas ne pasedejimas prie vyno taures ar ekskursiju, kai i konferencijas isvaziuoja?

Aš irgi exTSLKD rinkėjas. Palaikau jus. Nušvilpti juos negana.

taip mes buvome konservatoriu remejai ir dalyvavom s13. o dabar sukilom pries susifeilinusia valdzia. Ir uzteks rekti del paleckio. kam cia neaisku, kad jis politinis lavonas

Nesvarbu su kuo (paleckiu ar putinu), svarbu pries valdzia. Labai liudna. Turit gal kas kokia apklausa ar statistika, kiek Lietuvos zmoniu palaiko protestuotojus?

Zuiki zuiki, visi kas nepritaria Gabrieliaus & co žygiams yra vatnikai, bl kokie jūs originalūs :D

Nepamenu, ar kasnors viešoje erdvėje taip atvirai ragino fiziškai susidoroti su kažkuo kas nepatinka. Paskutinį kartą Vaflinskas teigė, kad reikia Tomaševskį sušaudyt. Kad ir kaip vatūfkių galima nemėgt tačiau tau nesuteikia teisės kažką nužudyt ar fiziškai susidorot. Kodėl paleckis neuždarytas? Vyriausybei naudingas? Pagal užingridus atrodo, kad tu negali būt patriotu jei negausi baudžiako ir nepavaikščiosi į teismą, kas realiai tau gali sušikti karjerą. Klaipėdoje per Sausio 13-ą jau įvyko incidentas. Užingridas užpuolė ten kažką. Sako, kad lyg ir vata buvo. Nežinau. Ir aplamai kodėl užingridai taip linkę į smurtą? Kodėl užingridai taip stumia į pilietinį karą? Būtent užingridas ir yra pats didžiausias budulis. Jie jau tampa radikalais. O dar sako alt-right'as ir tolima dešinė kelia pavojų. Say no more. https://www.atviraklaipeda.lt/2022/01/12/pagerbiant-laisves-gynejus-incidentas/ Ir gerai, kad nušvilpė antivalstybinę vatnykų vyriausybę, kurios vykdoma politika baigia galutinai suskaldyt tautą. Ir užteks tų pigių užingrdinių manipuliacijų, kad neva žmonės susirinko nušvilpt disidentus ir aukas. Čia tik užinigridas taip sugeba išmąstyt. O jei aš pats ištiesų būčiau disidentas, labai stipriai suabejočiau ar norėčiau būt ant tos pačios scenos kartu su KGBistinės atmatos dukra, kuri ne šiaip sau kokia varguolė, o netgi Seimo pirmininkė ir yra atsakinga kas šiuo metu vyksta. Nemačiau, kas įteikė disidentams apdovanojimus. Pamenu kai Nausėda kažką apdovanojo tai kaikurie leftardai atsisakė priimti, nes matai Nausėda nepriima gėjaus įstatymo.

Taikliai į dešimtuką.

Audrius ir popiežiaus pašovimui pateisimą rastų. Talentas.

Visi kas nepritaria valdančiųjų buduliškai politikai- šiukšlės? Ties ta vieta unfollow AR. Suprantu, kad ištikimam Šimonytės rėmėjui, jos kabineto "žygdarbių" kritika ne itin skanu, bet viskam yra padorumo ribos. Šiame epizode puikiai atsiskleidė AR neapykanta kitaip manantiems nei jis, nebegirdėdamas AB argumentų visus į kairę ir į dešinę apdalino apitetais, tikrai labai brandu ir nebuduliška. PS labiau S13-ają žuvusius įžeidė ne tie baubentys, o dabartinė valdžia, vykdanti valstybei kenkiančią politiką. Už tai ir buvo nubaubti būtent S13 d.

kažkokios nuoskaudos, traumos, seni pletkai - kažkas tokio smarkiai sklinda ir jaučiasi tas angažuotumas, pozicionavimas ir buvimas „arčiau liaudies“.

ech, kaip man patinka Bačiulio fantazijos, kad S13 rėksniai yra ex-konservatorių rėmėjai, na bent dalis jų.. Tokių minčių tik pas Jus, tamsta, ir Ramonaitę, ar kas ten dar taip sugalvojo, kur ieškot? Tuo tarpu vatnikai youtube'uose siautėja turėdami penkiasdešimt kanalų, važiuoja į belarusijos kunigaikštystę saulės parvežti (vienas negali, nes biški turi sankciją, beje - ne iš rusijos, o iš mūsų pusės) ir vis aiškina, kaip ne už tokią Lietuvą jie kovojo, o visą šlovę „senis“ pasivogė, katras dabar Lietuvą paėmęs nepaleidžia jau 30 metų (geriausias pardadoksas čia, kad ne Brazausko komunistinė brigada išvogė viską, ką tik galėjo panešt). Nu gal dar pas Nausėdą yra šita mintis (penktoji kolona jo nekenčia, bet myli, nes anas ant Landzbergio drįsta šokt). Šiaip išgaruotų visos tos nesąmonės greit, jei kaip Algis sako darytumėt namų darbus ir biški tam vaflyne pasidairytumėt. Pradžioj užtektų lėkštučio video iš S13 pažiūrėtl, o jei visus j kanalus panaršytumėt - atrastumėte tam tikrus trendus, paraleles ir persidengimus. Visą kitą sužinosite nusiėmęs rožinius akinius, ar kas ten jums taip vaizdą iškreipia.

Greičiausiai kalta mokslinė žiniasklaida. Interneto laikais kaip ir bet kuri žiniasklaida, taip pat ir mokslinė - gyvena iš sensacijų. Niekas neclickins ant straipsnio su antrašte: "su 60% tikimybe dauguma pasaulio mokslininkų mano, kad iki 2100 pasaulis vidutiniškai sušils 2C. Jeigu sėsite į elektromobilius, o Kinija kategoriškai persitvarkys - sušils tik iki 1C ar 1,5C". - Niekam tai bus neįdomu. Žymiai geriau skamba: "Jei rytoj nenusikirpsi elektros kabelio ir negrįši gyventi į olą, po metų ateis pasaulio pabaiga! Spauskite, kad sužinotumėte kas dėl to kaltas!" Man kyla įtarimas, kad panašiomis temomis egzistuoja ne 'mokslininkų konsensusas', o 'žiniasklaidos konsensusas apie mokslininkų nuomonę' ir, bet kas - net ir žinomas mokslininkas - tam konsensusui paprieštaravęs gali labai greitai tapti 'antivakseriu', 'tamsuoliu' ir daug kitų epitetų susilaukti tam, kad nebūtų kvestionavimo egzisuojančiai 'fact checkerių "tiesai" '. Gana Orveliška situacija, tiesą pasakius...

Kad cia nuo vakar komentaruose kariaujama ta tema, tai tik irodymas, kad visuomiene isties susipriesinus. Visos tos pavardes ir tose ir tose pusese yra parastes, kaip Audrius ir sako. Kuo toliau tuo daugiau tu zmoniu ir nueina i parastes per savo susipriesinusius socialinius burbulus. Ir tie ir tie autobusuose vienas prie kito sedi, parduotuvese eilese stovi. Nesipykit Broliai ir Seses!

Turiu klausimą dėl VGT. Skelbiama, kad greitinamas salvinės artilerijos sistemos prikimas, tačiau kariuomenės vadas paminėjo per spaudos konferenciją, kad greitinamas ir NASAMs įsigijimas. Kažkaip nesupratau ar čia nesusikalbėjimas ar abi sistemos perkamos?

Audrius dar gyvenime nebuvo taip slyksciai uzsispyrusiai neteisus kaip sendien del paleckio. Net netikiu kad is tikro taip galvoja.

Bačiuliui. Nebereikia tų pasakėlių apie kadaise pranašautas pasaulio pabaigas. Joks save gerbiantis mokslininkas nieko tokio niekada nesakė ir sakyti negalėjo. Kas galėjo būti sakoma, tai apie IŠŽVALGYTŲ (t.y. TUO METU žinomų) telkinių pasibaigimą. Jeigu koks žurnalistpalaikis kažką ne taip surašė, tai čia kita kalba. Ir ozono skylė buvo visai reali, o užtrauktas ją padėjo ne maldos ir ne ignoravimai, o realūs veiksmai uždraudžiant CFC ir kitas medžiagas. Ir reikėtų susilaikyti nuo darželinukinių "pasamprotavimų" a la "mokslinkais nebetikiu" nes matot jie kažkada ne taip pasakė (greičiausiai nesakė, o tik buvo kažkieno pritempta). Ir taip, mokslas klysta nuolat. Bet savo klaidas pripažįsta ir taiso. Svarbiausia suvokti, kad NĖRA kitų objektyvių būdų pasauliui pažinti.

Aš manau, kad čia yra jų rinkimų programos dalis. Tikrai ne iš meilės Lietuvai jie taip draskosi. Na, celofanui dar būdas politikoje pasislėpti nuo atsakomybės už nusikaltimus, kaip tai sėkmingai padarė uspaskis

Aš tai jau pradedu įsivaizduoti, kad tarp paleckininkų ir valdančios daugumos yra kažkokia koordinacija. Gal tą koordinaciją vykdo trečia jėga, bet ji matosi. Jie tiesiog eina ta pačia linija, tik viena jėga mus nori prasukti per Maskvą, kita per Briuselį, bet galutinė stotelė ta pati.

Jūs neaiškinkit, ką platformos autoriams daryti, ir neterškit komentarų.

Man tai įdomu, kiek suklaidintų žmonių paseks paskui antivalstybines padugnes, kurie iš menkos problemos (pamanyk, galimybių pasas) bando sukelti bolševikų revoliuciją, ir balsuos už juos rinkimuose. Tik, kad įtariu, vėl čiulps morką su 1,5-2,5 procento balsų. Jei ne, tai mūsų tauta ne kažin ką skiriasi nuo tadžikų ar kazachų demokratijos

Rėžia ausis Algio komentarai bei diskusijos netoleravimas. Siūlyčiau kitose savo platformose naudotis eteriu ir neteršti bendro lizdo su Audrium.

Tamsta rimtai? Niekad negalvojau, kad dešiniųjų rinkėjai tiek durni, kad jiems būtų patrauklus AMBališkas "šarmas".

Jo, ir nušvilpė ugalovnikę disidentę vienuolę. Tokie ir žmonės. R

Jei "paprastas žmogus" koneveikia valdžia (kaip bendrinį vienetą) dėl neatstovaujamų vertybių/iškrypusios moralės/patriotiškumo trūkumo ir tuo pat metu "rankom susikibęs" kelia trispalve su Paleckiu ar (įterpti betkurio antivalstybinio vafliaus vardą) - tai teneįsižeidžia "paprastas žmogus"/"liaudis" bet jo vertybes ir pažiūros nulio vertos. Tik parėkaut apie tai ko nesupranti ar suprast nenori neužtenka, kad staiga patriotu ir disidentu galėtum jaustis

Algis: jei pamatyčiau ugalovniką scenoje - švilpčiau. Tą patį padarė žmonės pamatę Šimonytę ant scenos. :D Matyt valdžia daknisus tiek, kad Paleckis jau mažai kam bekliūna.

Algio pats svarbiausias (labai silpnas) argumentas, kad nesumušė paleckių ir kitų, kurių vardų neprisimenu. Paprastas žmogus net nekreipia dėmesio į tokias kirmeles ar kokios jų pažiūros yra. Vertinti grupę žmonių pagal kažkokį savo moralinį, baltojo riterio standartą, tai čia vien cherry picking, nieko daugiau.

Juokinga klausyti, kai yra kalbama, jog "didžioji tautos dalis" pritaria arba nebyliai palaiko tuos S13 ubliudkus. Tai ok, tegul ta "didžioji tautos dalis" įkuria celofano politinę partiją ir per rinkimus nušluoja konservus su liberalais ir pasiima absoliučią Seimo daugumą bei daro ką nori su šita valstybe. Kame problemos? Problemytė ta pati, kaip buvo su violetiniais patvoriniais. Tada irgi prieš 2012 Seimo rinkimus kalbėjo, kad va dabar tai tauta parodys ponams, violetinių partija ims tokią daugumą ,kokios niekas nėra turėjęs. Rezultatą visi puikiai žinom. Tai vat ir atsakymas, kad ta "didžioji tautos dalis" viso labo yra eilė feisbukuose rėkiančių marginalų ir keli veltėdžiai bydlo iš provincijos eilinę darbo dieną ateinantys parėkaut ir pamėtyt akmenis.

Praeita laida buvo labai stipri. Jau norėjau atsijungti nuo jūsų. Tai sau dėkojau, kad to nepadariau. Šita laida vėl....Taikau Algiui. Esu čia tik dėl Audriaus. Esu pas jį ir FB. Kadangi per tą laikotarpį nuo jūsų starto atsirado tikrai daug ir įvairaus dešiniojo ir sveiko proto kontento, tai būkite atsargūs. Nepraraskite įdirbio. Be to, jūsų dėka mes irgi augame ir mūsų reikalavimai jums didėja: informacijai, analitikai, požiūrių išdėstymui, bendravimo kultūrai. Iš Algio norėtūsi ne ginčo su Audriumi, bet leisti Audriui ušdėstyti mintis na ir gale temos galėtų jau išsilieti ir išsakyti savo požiūrį ir savo pastabas. Sėkmės.

Jo "ne žmones" suprantama... Aš ir turiu savo asmeninę nuomone apie Algį R., bet viešai jos nedeklaruoju. Todėl siulyčiau kitą kartą savo asmenines emocijas išsakyti vienu žodžiu ir neprovokuoti Audriaus. Už laidos kokybę gaunat babkes jeigu ką.

https://www.youtube.com/watch?v=RcMY4RDvt-c 13:50 "Pilietės ir piliečiai" Sinica apie naujakalbę kalbėjo

Tik mūsų liberūs nelabai supranta tikrojo amerikoniškojo marksizmo, kad Leninas viską sušiko, tad pabandom iš naujo! Pas mus tai interpretuojama-išoperuojama kitaip, turint istorinę atmintį, paliekant tik human rights and sustainability, o kad atkeliauja mums pažystama cancell culture, nesusimąstoma

Kam prof. Ramonaitės klausyt, geriau tikėkim mokslu: Tapinu, Užkalniu ir Rabinovičium:)

Išvyko konsultacijoms - siūlau nebepriimti atgal: https://jonaskovalskis.com/2022/01/14/liaudies-diplomatija-i-baltarusija-vyksta-lietuvos-pilieciai-kad-atkurtu-valdzios-sugriautus-santykius/

P.S. Ka tik baigiau Mark R. Levine knyga "American Marxism" . Rekomenduoju visiems, kuriems idomu apie leta demokratijos mirti ir slenkanti viska apimanti vadinami liberalu progresa, bet is tiesu- tipiska marksizma. Lietuvoje, is sono ziurint, jisai ateina milzino batais.

Nes tokiu aferistų/manipuliantų jokiu būdu negalima siet su "tauta", "liaudim" - tai patologinis melagis, recidyvistas kuriam rūpi tik jo nauda.

Tai darkart parodo, kokia yra situacija visuomenėje. Deja. Algis mėgsta paprovokuoti, ok, bet dažnai pramuša tikrosios vertybės :),ty Vilniaus burbulas

“iš biudžeto” prisižiūrėjai per daug filmų :D

Ko jau taip Algis piktas ant to celofano, kad vos Bačiuliui gerklės neperkando?

Keli klausimai. Kodėl neappealinate savo įrašo blokavimo FB? Ar yra bent menkiausia tikimybė, kad jorkšyro botai (reporteriai ir kiršintojai FB) yra finansuojami iš biudžeto?

Tai ir jūs piktinatės dėl skiepu, o paleckiai nieko tokio, tikrai nemaniau, kad ir jūs su jais.

Audrius vis kartoja, kad piliečiai atėjo pareikšti nepasitenkinimo valdžia. Tai aš tik priminsiu, kad čia buvo S13, diena skirta gedului pagerbiant ir prisimenant žuvusius. Nieks netrukdo baubti ant valdžios kiekvieną dieną, esam laisva šalis ir kiekvienas turi tam teisę, bet, kad ir kaip nemėgtum dabartinės valdžios (nėra tokios valdžios kurią visi mėgtų), gedulo dieną versti babumo diena gali tik jokio padorumo neturintys žmonės. Tai dar kartą įrodo, kad "užingridų" pusė visgi turi daugiau padorumo ir teisingumo.

Daug laiko laidoje skirta, kaip dabartinė valdančioji dauguma nesikalba su liaudimi( banda), pritempinėjant iki absurdo, atseit tai liaudies dauguma, tai nėra dauguma, Bačiulio palyginimai absurdiški 4/5. Liaudies sudaro “banda”, tai reikėjo 1990 sausio 08 d. Bačiuliui pasikalbėti su “jedinstva” juk tai tas pats, tik platforma kita - darbo partija, tvarka teisingumo, žaliųjų valstiečių partijos bei senas/naujas Paleckis. Kokie būtų protestuotojų mitingai, jei neremtų ankščiau išvardintos partijos su Puidokais , Puteikiais, Gražuliais, Ąžuolais, Arlauskais, Grinevičiais ir t.t bei atsitiktiniai sutapimai leisti mitinguoti prie seimo.. Tai nėra Lietuvos dauguma, nes nepatenkintų valdžia visada yra, kokia ji bebūtų, tai tik jais pasinaudoja nešvarūs politikai, ir juos remiančios priedangos partijos. Tikiu, kad Bačiulis netaps dar vienu trolių armijos dalyvių…nors labai stengiasi…

Nu kokie judu faini!

tuoj bus Vasario 16d, Kovo 11d

: D Kaip tik vakar žiūrėjau

Šiaip labai p. Audriui pritariu dėl dešros. Kodėl daugėja mitingų, idėjinių kovų ir t.t. - nes dar niekad taip gerai negyvenom (finansine prasme), kaip paskutinius metus. Net pandemiją įskaičiuojant.

Nugi Bronius yra ir gavęs į veido sritį ir kibęs į atlapus panašia proga: https://youtu.be/3XLiwlYzP-c

Nuo 46 minutės yra tiesiog baisu klausyti. Mažiau gerk Bačiuli.

o gal kita karta nueik į tuos mitingus ir pasižiūrėk kas ten ištikrūjų vyksta. Tie kas nebuvo Tapinas su LRT parodo paleckius ir bomžus, kuriuos atsiveda žurnalistai. Ateik pats ir pasižiūrėk kas, kodėl ir dėl ko. Visiems, kas ten eina, yra nusišikt ant paleckių, leiksučių, celfanų ar kitų Tapino ir LRT išreklamuotų marginalų. Algio argumentas, kad visi viešoje vietoje turėti fiziškai mušti Paleckį yra mažų mažiausiai debiliškas, tegul pats ateina ir mušasi, ir tegul už tai būna tampomas teismuose. Ne tie marginalai iš daugumos žmonių atima gevenimus, bet komjaunuoliai ir jų vaikai sulindę į šiltus postus ir visaip smaugiantys žmones iki mėlynumo. Kai dauguma balsavo už konservus, tai tikrai nesitikėjo leftizmo, didesnių mokesčių, 'vertybinių' karų su Kinija, Baltarusija, Lenkija, Geležinkelių bankroto ir privatizavimo, jūrų uosto privatizavimo, GP, ligoninių uždarymo, nesikalbėjimo su 3/4 tautos - prieš rinkimus jie šnekėjo priešingai, tai dabar daro.

Kitą kartą pajuskit kad užstrigot diskusijoje ir judėkit toliau. Mums įdomu ne kas "teisus", o naujos perspektyvos

Audriaus argumentas - šiems žmonėms užkniso valdžia ir jie gali eiti su bet kuo prieš ją. Taip, būtent su bet kuo, kad ir su Paleckiu. Tai būtent ir įrodo, kad jiems nusispjauti. Jie apie valstybę negalvoja. Jie galvoja, tik kaip realizuoti save. Politikoje tokių žmonių galima rasti, bet jie nėra jokia tauta ir jos dalis. Tai yra kažkokia maršistinė partija, kur jeigu reikės kognityvinio disonanso galia "sausio 13" gynėjai didžiąsias vertybes ras ir Putine, tik kad galėtų pabrėžti savo argumentus. Jau seniai buvo galima matyti tokio plauko žmones.

Mano nuomone pradžia buvo Raskevičius "Aš atėjau į Seima šokiruoti, sukrėsti". Prasidėjo su Stambulo konvencija ir internetų karais, o toliau sekė GP, dujos 2x, GP, nacionaliniai stadionai, nepatinka galėsit nebalsuoti, atsistatydinsim NOT ir t.t. kaip Andrius Baranauskas minėjo - šios valdžios problema yra komunikacija!

Kad nebūtų tušti lozungai, gal galite paaiškinti išsamiau: Kas yra „KGB liekana“, kaip ji susijusi su KGB ir ką naudingo KGB yra nuveikusi? Kokie yra tie marksizmu paremti sprendimai?

1. Nuostabi Audriaus idėja išjungti FB, ką ir padariau. Pamazgų kiekiai ir leksika pilasi vienodam lygyje ir iš edukuotų. Graudu. 2. Pritariu Algiui jog net ir policija galėjo lygiai taip pačiai išmėžti Paleckiukus iš S13 kaip palydėjo antiLGBT "dalyvius" iš parado Kaune. Klausimas šį kartą to nebuvo. p.s. laidos galas kaip standup'as susižiūrėjo :DD

Tai ne jų simbolis. Jie jo nekenčia lygiai taip pat, kaip vatnikai, ar net dar aršiau. Ženkliukas „savas–svetimas“ – jiems čia „svetimų“ ženkliukas.

Idėja norintiems atsiribot nuo socialinės medijos, bet bijantiems prarast priėjimą prie informacijos. Susiorganizuokit RSS srautą ir skaityklę tam srautui sekti (pvz. NetNewsWire), yra įvarių skraperių susigeneruoti srautus iš socialinės medijos, bet procesas lengvai komplikuotas, bet jei kam iškiltų poreikis galėčiau papasakoti daugiau.

AUDRIUI apie tą taip vadinamą 4/5 Lietuvos atstovavimą, kur taip nesutikai su ALGIU, kad atmorozai yra atmorozai ir juos jėga reikia išmėžti.. video, kurį gal ne visi matėte.. atmorozas trypia simbolį.. Nuo 35 iki 36 min.. Šitas video galutinai užtikrino, kad BŪSIU VASARIO 16 ir šito operatoriaus dešinė koja gali ir nutirpti.. Tikiu ne tik man šis vaizdas tokių jausmų sukėlė.. https://youtu.be/snXck0ArrVI?t=2109

Audriau, tikrai negražu, kad šovus nesamonę, nesugebi pripažinti klaidos. Kaip kažkas komentaruose jau rašė, jei jau toks iškreiptas požiūris į marginalus.. tai kaip tuomet vertinti pateikiamą info apie geopolitiką.. tikrai wdf.. Algi - kad ir kartais per daug kimbi prie kolegos, tikrai kartais dėl visai nereikšmingų smulkmenų.. šiuo atveju esi 1000% teisus.. VERTYBINIS STUBURAS niekur nedings, po metų dviejų ar trijų.. jei vakar tokiam kur "savi šaudė į savus" galėjai duoti snukin, tai šiandiena jau stovėsi šalia smagiai susikibus rankelėmis, nes matai valdžia verčia skiepytis? Visiški pezalai.. Audrius prisišneka, patenka į paties "spąstus" ir po to vartosi ir čia jau ne pirmas kartas.. garantuotai visiems nutinka kalbant on the go.. tiesiog pripažysti klaidą ir judi toliau.. gerokai daugiau būtų pagarbos iš žiūrovų.. + Jei jau atmorozai kviečia/organizuoja rinktis ir bliauti gadinant VALSTYBINIUS minėjimus, kas čia blogo jei Tapinas pakviečia normalius žmones rinktis ir parodyti, kad esame.. Organizatoriai "atmorozai" tai čia 4/5 tautos su protesto balsu, o va Tapinas jau provokatorius.. kažkokią va tokią loginę mintį Audrius išdėliojo.. + visai nepaliesta mintis, kad tai kas vyksta šiuo metu yra totali informacinė ataka kuri puikiai susilieja su šių dienų geopolitika ir to pavadinti kitaip visai neišeina.. Audriau, kaip čia taip nutiko, kad per 30m niekas, niekada anksčiau neatakavo mums brangių SIMBOLIŲ - minėtinų datų.. o dabar, staiga susiaktyvavo visas atmorozų undergraundas..

Algis yra labai geras lakmuso popierėlis pasitikrint kiek sėkminga yra kremliaus investiciją ir durnelį Paleckį - iš kantrybės sugeba išvest vos tik atėjęs į renginį, o apie visuomenės problemas diskutuot civilizuotai pasidaro nebeįmanoma. Dirbčiau pas ruskius, sakyčiau kad win win.

Gal galite keleta pavyzdziu kas jusu nuomone yra elitas? Siaip smalsu. Dar pasakykit, kad Tapinas..?!

Lago ir Gorodeckis - elitas? LOL. Eilinis Bačiulio taukšt į purvą veidu. Darosi vis sunkiau atskirti Bačiulį nuo Budulio...

Kad ir kaip bandžiau suprasti, bet vistiek neaišku kokia visų tu maršistų pykčio priežastis ant valdžios. Toks analogas rusų propogandistų srutų ant vakarų. Krūva suhiperbolizuotų emocijų. Duok tokiem valdžią tai panašiai kaip su šustausku valdžioje - bliovė apie ubagus, kai išrinko į seimą baigėsi visi ubagų maršai, pasėdėjo, nieko nenuveikė ir dingo. Ir taip, realiai erzina ir darosi pikta dėl visų ragelskių, paleckių ir visų kitų jedinstvininkų. Nuo jų ten niekas oficialiai ir neatsiribojo. Todėl prieš baubdami apie Vilniaus burbulą ir piktą valdžia tegu neverkia kad neapykantos objektu jie patys ir tampa. Ir jeigu tai nesibaigs, labai tikėtina kad neapykantos išraiškas greitu metu pamatysime ir gatvėje.

Niekas to nesiekia sąmoningai – nebent pats Paleckis norėtų, bet irgi neturi tam priemonių. Tiesiog taip išeina (kaip ir su Kinija – ir kas galėjo pagalvoti?)

Algis radikalėja su kiekviena laida. Audrius irgi būna kategoriškas, bet šįkart daug empatiškiau išjautė situaciją mano nuomone. Problema ne tame, jog baikeris, kuris buvo S13 švilpiant kulkom neišmetė Paleckio iš minėjimo, o tame, kad baikeris tiek piktas ant valdžios, kad jam jau pajabat matant Palecki tam pačia minėjime. O dabar dar su juo ir sulygino.. Pasamonėje išmesti Paleckį jam jau yra lygu ginti šitą valdžią. Algis pasidavė emocijom ir to išgirsti nenorėjo. Susipriešinimas žiaurus net šeimose ir, manau, deja, kad tai jau negrįžtamas procesas. Nenoriu įsivaizduoti kas nutiks, kai šitam katilui nulėks dangtis. Jau kartais pagalvoju, kad valdžiukė to siekia sąmoningai.

Pašalino, nes skundikai padirbėjo, o ne už nuogybes. Pas jį ankstesnis postas yra su foto, kaip mokyklos kieme vaikai birką nupiešė iš sniego, ir nieko.

Antikunas

Įdomi laida, su emocijomis. Šį kartą Algis užsiciklino ant Paleckiuko ir kartojosi kaip sugadinta plokštelė. Pabandysiu prieiti iš kito kampo. Visi mes turime dalykų, asmenų ar reiškinių, kurie užtrigerina. Algį ir, tikėtina, didelę dalį Lietuvos žmonių užtrigerina Paleckiukas, jo dalyvavimas kokiame nors renginyje, automatiškai nurašant jį (kas yra gerai) ir renginį (kas nėra labai gerai) į paraštes. Nežinau, ar sąmoningai, ar netyčia gaunasi, bet Paleckiuko dalyvavimas kokiame nors protesto renginyje yra nuostabus dalykas tiems, prieš kuriuos yra protestuojama, nes tada nereikia nieko aiškintis ir teisintis, o tik rodyti pirštu į Paleckiuką kaip į markerį, sakant, kad visi protestuotojai yra tokie patys. Vienas profitas: rėmėjai tam pritaria iš karto, abejojantys irgi nenori būti susieti su tokiu marginalu kaip Paleckiukas. Vat ir viskas, visas protestas išteptas smirdančiu š... Kaip visa tai suveikia gyvas pavyzdys yra Algis, kuris, manau, nuoširdžiai, deda lygybės ženklą tarp protestuotojų ir Paleckiuko, toliau visiškai nesigilindamas. Ištepimo taktika suveikė.

Paėmėt S13 temą, patampėt, "apsidaužėte" kaip Mauzeris su Sūrskiu ir palikote neužbaigtą. Nesolidu. Siūlau, kad kažkada savaitės viduryje ją pilnai užbaigtumėte.

Kodėl niekas nebliovė, kai socdemai ir žlieji lengva ranka priėmė įstatymus, leidžiančius atleisti darbuotojus lengva ranka, atimtos išmokos už stažą atleidimo metu. Parūpo jiems skiepai ir gėjai, eiktu sau koks skausmas ir grėsmė laisvei. Durnius ir bažnyčioj muša.

su Paleckiu jam nepilnavertiškumo kompleksas. kam tokiam šūdo gabalui tiek laiko skirt? niekas jo nepakeis ir neprivers elgtis kitaip.

Audriui dar apie skiepus tetrūksta pakalbėti... Taip nusišnekėti. Algis elementariai ant paprastos logikos geriau supranta.

kodėl Algis mato tik Paleckį, bet nemato KGB liekanos, kuri užima Seimo pirmininkės poziciją? kodėl nemato konservų, priimančių marksizmo paremtomis idėjomis, sprendimų? šitie valstybei ir gyventojams padarė 100x daugiau žalos, nei Paleckis kada nors padarys.

Ar aš čia esu vienintelis, kuriam atrodo, kad šių metų Sausio 13d. renginys bei su tuo susijęs šaršalas yra labai overrated? Nors jau seniai nebestebina, kaip media sugeba išpūst burbulą iš nieko, bet atrodo, kad jau naujas lygis. Porą dienų nepaseki, ką rašo delfiai, social media ir bam jau apie pilietinius karus kalba eina. Nu nieko, pora gerų savaičių gal pakaks, kol visi pasisakys šiuo klausimu.

Bačiulis daro statistinę klaidą vertindamas, kad jei nepalaiko, tai yra prieš. Lietuvoje yra daug neapsisprendusių ir nebūtinai abejingų. Socialiniai tinklai yra svarbi media, bet FB ir InstaG skiriasi tiek dydžiu, tiek įsitraukimu. Kas tie 50K iš 2M (ar kad ir iš 1M (50% aktyvių)...): https://napoleoncat.com/stats/social-media-users-in-lithuania/2021/12/

Trumpai palietėt Facebook organizacines galimybes, bet po to (ypač Audrius) nusprendė ignoruot jas... Nes massive popular protest yra patogesnis naratyvas? Susirasti 1000 galinčių pakaukti norinčių budulių šiais FB laikas kur kas lengviau nei prie Pakso. Ir pakaukt norintiems nelabai svarbu kas šalia kaukia - Paleckis ar Celofanas, svarbu kaukia. O kaip ten iš tiesų yra su tuo mūsų susiskaldymu ir tautos nusivylimu - pamatysim per sekančius rinkimus

Audrius argumentuotai dėstydamas faktus uždavė esminį klausimą - elito atsakomybė. Algis, pasitelkęs emocijas, viską nusuko Paleckio ir snukių daužymo link. Konservatorių vertybinio/tunelinio mąstymo kvapelis. Aciū, Audriau, kad užsiminėte apie A. Ramonaitės knygas. Skaitysiu.

Nesuprantu kaip kitus tai stebina? Juk visada toks buvo.

Diskusija apie susipriešinimą po S13 neįvyko.

As po tokiu laidu nebesuprantu, ar galima tiketi Audriumi globaliomis temomis. Nes buna labai idomu, bet kai isgirsti poziuri i musu lokalius reikalus, tada galvoju - gal ir visa jo informacija tokia WTF ir iskreipta. Tokia laida, kur net neitiketina, kad Audrius taip gali kalbeti.

Atrodo , kad Algis taip mėgstantis žodį "demokratija" apskritai užmiršo jo reikšmę.

Eilinį kartą verčiant žiūrovus kentėti savo ginčus. Neskaičiavau kiek kartų Algis kartojo argumentą apie Paleckį gal 10, gal 20 kartų. Nu dievaži, kaip dvi bobos, tas pats per tą patį, gal 10min. Pasistatykit minutės smėlio laikrodį. Pradėjot ginčą - apvertėt. Smėlis išbėgo - keičiant temą. Neužstrikit ginčuose ties vienu klausimu, tikrai nėra nė vieno patreono, kuriam įdomu tas 10min. klausyti tą patį tekstą. Ačiū.

Jūs pats suvokiat ką paistot? Kada buvo nauji rinkimai? Ar jūs čia kažkokią laiko kilpą atvėrėt ir siūlot laiko mašina visiems nusikelt į praeitus rinkimus? Garbės žodis, jūsų visas komentaras yra užingridinė skysta tryda.

100% tiesa

Keistai skamba, kai Baciulis teisina marginalus klykiancius per Sausio 13-ta. Visi darom klaidu, ok.

Kad čia per blėniai laidoje: 1. Jei jau 5/4 nepatenkinti valdžia, kodėl neišsirinko savo krivicko 2. Pesretroikos laikais gerai gyveno tik tie, kurie vogė arba gamino kokį šūdą kurio niekam nereikia. Apskritai nebuvo ką pirkti, pirkdavai ką numesdavo. Prisimink savo batus ir striukę. 3. Ir, garbės žodis, pusę laidos iš bačiulio lūpų karbauskio tryda.

Siūlau pervadinti epizodą Kazachstanas | Vakarų ir Rusijos derybos |Paleckis

Algio logika vadovaujantis, tai valdžia pakvietė į mitingą, atėjo Paleckis, reiškia valdžia su Paleckiu, nes tik tokius prisikviečia. :)

Prof. Ramonaitė kitą tyrimą galėtų atlikti apie Vilniaus burbolo elektoratą, kurio vienas iš atstovų gale laidos arogantiškai draskesi taškydamasis įžeidinėjimais žmonių grupei, kurios nepažysta ir net nenori susipažinti. Tie isteriški vertinimai tik parodo, kad jie yra infantiliškai įpratę, kad visi aplink turi vykdyti ką jie pasakė ir liepė, o jei nevykdo, tai “nežmonės”. Vilniaus marijos antuanetai mato šią minią kaip paleckio klonus, nors man užtenka pabendrauti vien Bažnyčios bendruomenėje su kunigais, kitais išsilavinusiais ir protaujančiais žmonėmis, tai pasipiktinimas vykdoma politika yra didžiulis ir sutinku su Audriumi, į gera tai neatves, jei toliau Vilniaus burbulas elgsis Algio pavyzdžiu.

Dėl Lenkijos tankų. Kodėl lenkai nebegauna Leo2? Pagamint nespėja ar vokiečiai išsigando? Galim iš Lenkijos nupirkt Leo2 jei jie ruošiasi M1A2 griebt. Mes turėsim pajėgumą, o ir lenkams nebus toks košmaras su logistika.

Va, „ožiai“, „broileriai“, „tvartas“ skamba išdidžiai.

...nu ir zodynas bydlo, dugnas, siuksles, elitas, valdzios (Vilniaus) ponai....tokia savoka kaip pilieciai isgaravo. Matyt ne veltui patriote Ozelyte "dziugavo", kad Lietuvos nebus.

Galvoju, kaip dešiniesiems trūksta tokio veikėjo, kuris būtų demagogas, kaip Orlauskas, ir charizmatiškas, kaip Uspaskichas. Guoga buvo kažkas į tą pusę, bet ir tas pasirodė per skystas.

Jiems nereikia mokėti – jie patys lenda, kur mato, kad gali susilaukti dėmesio ir pamėginti pasirankioti „politinės karmos taškų“. O mitinguotojai per buki ir nesidomintys, kad susiprastų pasiųsti tokius veikėjus.

Bet blet kaip gerai visokie Paleckiai, Ragelskiai ir kita apsimyžus vata pasitarnauja protesto marginalizavimui. Jei būčiau bobausybės atstovas aš jiems solidžiai pamokėčiau, kad jie nepatingėtų ateit ir taip diskredituotų protestą, kuris man nepatinka. Jei kasnors pamatys proteste tuos veikėjus, visą protestą galima nurašyt nes pagal kaikuriuos ten visi tokie tada. Protesto dalyviai tampa situacijos įkaitais, kodėl jie neva nesudaužė galvos paleckiui viešoje vietoje kur pilna pareigūnų. Kas nutiktų jei paleckiui sukruvintų galvą kažkas? Policija susemtų smurtautoją, išvažiuotum su varanoku ir gautum baudžiaką. Istorija nuskambėtų plačiai, paleckis toliau dalyvautų protestuose ir kiti bijotų ką nors jam padaryti, nes žinotų kad irgi gaus baudžiaką bei atsidurs žiniasklaidos centre. Nebent galima susitart išanksto su paleckiu, kad jam sukruvinsi galvą ir tapsi didvyriu, o jis nerašys zajavo. Pvz koks užingridas galėtų taip padaryt ir paskui aiškint, kad va mes užingridai su vata taip elgemės, o jūs protestuotojai nieko nedarot tai jį palaikot, vadinasi esat patys vata.

Bet švilpikai labai norėtų matyti juos valdžioj – ir jei jiems pavyktų (4/5 tautos) tada oi kaip įdomu būtų, kokius sprendimus jie priimtų.

Dėl Paleckio susidaro vaizdas, kad nepatenkintieji valdžia mato jį kaip perdėtai puolamą netikrą atpirkimo ožį. Ta “bloga valdžia” jų juk nesupranta ir juos juk puola taip pat kaip ir jį.

Tikiuosi vasario 16 per vakaro žinias pamatyti kaip toks tomas babravičius duoda pliuchą paleckiui. Jei ne, tai esi eilinis pizdiožas.

Išmesti nereikia, bet kodėl nepašvilpti, pamačius ateinantį ar besiropščiantį ant bačkos?

Jo jo. Snukio daužyti, aišku, negalima. Bet nušvilpti Paleckį - - normalaus žmogaus pareiga. Jie (o juk čia ta pati publika) jo nenušvilpė, klausė tykiai, per tą mitingą, kuris baigėsi riaušėmis. "Labai tolerantiški žmonės", jie, tie patys, ir Celofanui ploja. Štai ir viskas. R

Iš kur tas mitas, kad buvo nušvilpti sausio 13 gynėjai? 12 val. buvo renginys skirtas įteikti laisvės apdovanojimus. Mirusiųjų pagerbimas vyko Antakalnio kapinėse, juk ten niekas nešpilpė ir nerėkė.

Taigi darbo diena buvo. Reikia dirbti, pinigą kalti, auksinių butelių ir kotedžukių paskolos pačios nesusimokės. Jiems valstybinė šventė anokia šventė jei tai darbo diena. Vertibibininkai mat.

O Jums ne vienam neiskilo klausimas, kad nesugrudo nosies todel, jog sitie buduliai., bydlos- labai tolerantiski zmones, suprantantys, kad demokratiskose ir teisinese valstybese, jei zmogus, nors ir buves teistas, bausme atbuves, kaltintas, bet nenuteistas yra toks pat pilietis kaip ir bet kuris kitas- tiktai turintis kita nuomone? Nes asmeniskai as, jei gyvenciau Lietuvoje, buciau buvusi su tais buduliais, bet nosiu niekam nedauzyciau del virsuje isvardintu priezasciu. Nosiu dauzymas- jaunuju marksistu darbas.

Norite pamatyti kur yra dauguma? Pažiūrėkite vyriausybės reitingus, kuri pasiekė dugną ir žmonių apklausas įvairiais klausimais. Paskutinę apklausą užsakė pati anūko valdoma URM, kur buvo aiškiai pasakyta, kaip žmonės palaiko užsienio politiką: 1 (vienas!) procentas atsakė, kad vertina „labai teigiamai“, 12 proc. pasirinko atsakymą „teigiamai“, 39 proc. įvardijo, kad vertina neigiamai, o 21 proc. nurodė vertinantys „labai neigiamai“. Tyrimo metu nuomonės neturėjo 27 proc. respondentų. Labai įdomiai gaunasi tas skirstymas su LGBT ir su Lietuviška simbolika. Tai taip gaunasi, kad su LGBT simbolika bus atstovaujama tikroji Lietuva, o Trispalvė ir Vytis atstovauja Rusiją? Galbūt tada Lietuvos vėliavą reikia pakeisti vaivorykštės vėliava, o Vytį prilyginti koloradkei ir uždrausti?

Dėl sovietinės vidurinės klasės - kooperatyvininkų irgi galima pritarti, bet ten yra vienas niuansas - tie kas prarado indėlius laikė tuos kooperatyvininkus konservatoriais, arba tais kuriuos nuo lenciūgo paleido konservatoriai ir kurie kaip skėriai supuolė viską grobt. Yra straipsnis delfyje - “tulpių gatvės berniukai” ar kažkaip panašiai. Ten aprašo 1990 panevėžį ir kaip kas iš ko ir kodėl ten buvo.

Aš čia neseniai supratau, ką reiškia, kad koncervatoriai ir Landzbergis nuvarė Lietuvą. Čia sena trauma ir ji susijus su “sovietine dešra”. Rubliniais indėliais. Paprasti darbininkai ar kolūkiečiai turėjo indėlių tokio dydžio, kad galėjo nusipirkti butus ar keletą butų Vilniuje (turėjo pinigų išskyrus paskyrą/leidimą tam butui pirkti). Viskas nuvertėjo iki tikrosios vertės, o trauma liko. Tai yra taip skaudu, kad jie netgi sau tą sunkiai pripažįsta.

P. S. Tai vėl užblokavo???

Apie Paleckį, Algi, esate neteisus. Kaip sako mano močiutė, neverta į šūdą kišt ir teptis rankų.

Bliat nx... Klausiau ir supykino. Kad palekciui nosies nesugrūdo - tai tik todėl kad krw mūsų tautą jau išdresiravo jobani politikieriai su teisėsauga. Tuoj kaip belarusai tapkes nusiiminėsime ant suoliukų lipdami. Audriui ačiū.

Bačiulis 10, Algis 1. Mažuma ir burbulas kuriame jis gyvena įsivaizduoja, kad atstovauja visą Lietuvą, nors neturi net menkiausio supratimo apie tai. Pasiimat iš mitingo keleta marginalų, priplinate etiketes visiems dalyviams, sutrypiate juos ir jų asmenybes (tarp jų irgi buvo laisvės kovotojų), titulus nes taip patogu, nes tada nebereikia klausyti ir girdėti ?Suprantu, kad dabartinei valdžiai tas labai patogu, bet klausimas ar tai teisinga? Neišklausyta, pažeminta nuomonė niekur nedingsta...Šita vyriausybė savo politika nudirbo labai naudingą darbą Rusijai. Šitaip ciniškai skaldyti tautą, tik dėl savo politinių interesų prisidenginėjant, garbingais žmonėmis ir vertybėmis, kurių vargu ar išlikę, tik kažokios tuščios deklaracijos...

Keista kaip Algis nesuvokia paprasto fakto: visi tie, kuriuos jis šiukšlėmis vadina nedaro ir neturi jokios galios priimti jokių sprendimų, kurie tiesiogiai įtakotų tų, kurie švilpė gyvenimus.

Tai gal daugiau paskaityk tų komantarų, nes atrodo, kad iš poros jų labai iškreiptą vaizdą susidarei.

Nemeluokit, niekada bydlu nevadinau visų kurie prieš valdžią. Negražu meluoti. O tie, kas bliovė kalbant disidentei - - taip, bydlo. R

R&B patreonai gąsdina 🙂 paspaudęs ant komentarų tikėjaus pamatyt kaip visi sutinka, kad Audrius kaip visada klasiškai populistiškai tai kas blogai su valdžia hiperbolizuoja, juos palaikančius vadina burbulu, o vat kalbėdamas apie maršiečius tai kas jam nepatogu ir neparodo jo pozicijos teisumo užsimerkia arba tai vadina nesvarbia mažuma/detale, pažiurėkime juk 4/5 Lietuvos taip galvoja! (nežinia iš kur tokia statistika, o jei ir sugebėtų kažką pateikt tai būtų duomenų interpretacija, o ne tiesioginė statistika) BET DEJA! Komentaruose skaitau "lopas tapinas", "uzingridininkai", "reikalavimai paprasti: valdzia lauk ir atsaukt gaidziu pasa" Ir juokinga ir liūdna.. gal labiau liūdna. Tikėkimės, kad kitaip manantys randa prasmingiau ką nuveikt nei rašyt komentarus, todėl jų čia ir nesimato :)

Visada protinga valdžia klauso tautos balso. Dievo balsas yra tautos balsas. Arba kas garsiau rėkia. Tokia praktika. Šį "balsą" perėmė mass media. Ir jos klauso valdžia nes media 'rėkia garsiausiai'. Deja media nebeatstovauja žmonių. Ir todėl žmonės išeina į gatves rėkti ir veja spaudą iš ten. Teisingai sako p.Audrius kad būtų gerai kad seime jie turėtų atstovų, nes media nebeatlieka katalizatoriaus. Einama labai labai blogu keliu. Ypač kai Landsbergis deda malkų vis daugiau ir daugiau

Jei jūs išgirdote iš manęs tokį kvietimą, tai aš jums jau niekuo padėt negaliu. R

Dar kas mane suzavejo- pagal konservatoriu aklus gerbejus per metus is desiniosios, visa gyvenima balsavusios uz juos- tapau vatnike bei budule. Tada gavau karstelio mokesti, nes nesutinku su privalomu vakcinavimu, kuri, beje, uzdraude JAV Aukščiausiasis Teismas, to your face, Brendon, jedinstvininke , o Algis uzdejo taska- dar esam ir bydlos bei kas tenai zino, kas. Musu seimos intelektualas siandien pasake- atrodo, konservatoriai labai greitai tampa marksistais, nors as ta tapima jau 2020 pastebejau. Audrius teisus ir labai toli bei giliai matantis politikos komentatorius. Nors, gal ir gerai, kad "su vidutinem" is Vilniaus sito nemato- labai tikiuosi, kad 2024 tikrai pamatys.

Bačiulis ne prieš valdžią, o prieš Landsbergį ir Šimonytę. Nausėda, uspaskis, gražulis, skvernelis, tomaševskis ir kitas politinis šrotas jam tinka.

Gaus kovo 11-ą (dėl vasario 16-os abejoju), jei ateis į įvykių sūkurį šūkauti. Kiaušinį kaip minimum. Nebent karantinas būtų, ir nelabai kas ateitų.

Jei galiu pasiteirauti: už ką tuomet ketinate balsuoti?

Akivaizdu, kad tie "patriotai" ir baubliai yra moraliniai sovietikai, kurie buvo patenkinti skverneliniais vagimis ir prietaisu.

Tikiuosi, ateinančiom progom susirinks gausiai abi pusės ir pagaliau pamatysim, kuri yra dauguma, o kuri tik garsiai rėkianti mažuma (nuoširdžiai, tikrai neįsivaizduoju). Ir viliuosi, kad "ramybė" nebus valdžios mėginama įnešti tuo "trumpu, bet griežtu" karantinu būtent tomis švenčių dienomis. Pilietinio karo tikrai nebus, bet kažkas jau siūlo rinktis su LGBTQ+ atributika, kad skirtųsi nuo tamsios liaudies su trispalvėm, tai gal iš drono matysis. Šįkart irgi matėsi - viena tvoros pusė mėlyna, kita trispalvė.

Jūsų diskusija įgarsino tai kas vyksta feisbukuose. Abu jūs savaip teisūs dėl to mitingo. Gerai, kad esat protingi ir susižaibavot pabaigoje. Man pagrindinis trigeris šitoje istorijoje S13 aukų ir jų artimujų negerbimas. Nenusipelnė jie to baubimo nors ir ne jems buvo skirta. Bet kurią kitą dieną galit rėkt bet tik ne šią. Visa kita nesvarbu.

Šiaip lietuviai ramūs, tad nemanau, kad per vasario 16-ą bus kažkoks "pilietinis karas". Gal, jei daugiau valdžios šalininkų, Tapino paraginti, susirinks, gaus Paleckis į snukį ar bent kažkoks visai marginalas bus nušvilptas pats. Bet kas įdomu. Jei už tvoros (su daugiau trispalvės nei buvo oficialiam mėlynam minėjime) susirinkę gana negausus būrys "padugnių" ir vatnikų, tai KUR, PO VELNIŲ, VISI NEVATNIKAI, NUOŠIRDŪS POLITIKOS PALAIKYTOJAI? KUR NEUŽMIRŠTUOLIŲ JŪRA, OPONUOJANTI JEDINSTVININKŲ ŠUTVĖS TRISPALVEI? Šalta? Neatėjo? Per TikTok'ą žiūrėjo ir gerbė?

Deja, tikro. Patingėjau skryną įkelti.

Mačiau įvairių kvietimu V16, bet tik per šią laidą pirmą kart išgirdau kvietimą tiesioginį "duot į snukį" , "už pakarpos išmesti" ir pan is p.Algio. Tai jei čia ne viešas reginimas susidoroti su konkrečiu žmogumi tada aš jau nežinau. Teisinguma vykdo teismai. Tai kodėl p.Algis pats neateina į minėjimą S13 ir pats neduoda į snukį Plaeckiui? Ir kitiems? Muštynės raginamos.

Kokie yra požymiai parodantys, kad tie baubliai nori dialogo? Per riaušes niekas nesikabėjo su išėjusiais seimūnais, keikėsi ir koliojosi.

Lygis yra gana mažas ir neadekvatus. Niekas į juos nekreips dėmesio, nieko jie neiškovos. Jei tai būtų normalūs žmonės, jie surengtų padorų mitingą, su daug žmonių, su aiškiais atstovais ir logiškais reikalavimais. Turi būti organizacija su kuria galėtų dėrėtis vyriausybė ar seimas. Va tada būtų galima sakyt, kad valdžia jų negirdi. O dabar nieko nėr ir tik atmatų banda.

Algis šneka apie išmetimą. Yra paprastas dalykas, Paleckis bus atsivedęs kelis budulius ruskius. Dabar tarkim kažkas sumano jį išmesti, tai tas žmogus bus sumuštas arba jei jis bus su keliais palaikytojais jis sukels muštynes. To pasekoje, policija baudžiakas ir pan. Ar to nori normalus žmogus? Tikrai ne. O, kad Audriaus neklauso, tai tikrai blogai, nes Audrius tikrai jaučia visuomenės nuotaikas ir aš kaip iki šiol balsavęs tik už konservus ir liberalus, daugiau už juos nebalsuosiu. Ir tai tikrai ne dėl vakcinacijos, o dėl vertybinių dalykų. Viskas prasidėjo nuo Šikašiaus žaidimu su lentele Noreikai.

Iš kur ištraukėt kad nesupratau? Puikiausiai supratau. R

Kokiu būdu užkardyt riaušes? Išvaikyt ar įkalbėt neiti? Kaip įkalbėtumėt tokius kaip paleckiukas?

Paleckį iš matymo pažįsta beveik visa Lietuva. R

Gyvenam demokratinėje šalyje. Dešniųjų partijas galima išsirinkti, jei blogos, galima sukurti geresnes. Kas neleidžia? Jei žmonės neišrinko, tai gal nereikia? Kažkaip tie baubliai nesipiktino skverneliniais vagimis ar prietaisu, tada jiems buvo gerai. Toli gražu ne dešniųjų jėgų jie nori. O kad aplinkinis pasaulis nusiristų iki jų lygio.

O kaip gali kauniečiai būti (labiau) susovietinti, kai jie, kaip suprantu, turėjo prieigą prie lenkiško, taigi laisvesnio, radijo, kurio Vilnius neturėjo?

Jūs neišgirdot Audriaus argumentų? Aš netrukdžiau jam kalbėti. Patronai kanale yra dėl Bačiulio, Ramanausko, Trumpųjų Žinių ir Valdo Rakučio. Jūs kiekvieną diskusiją vadinat kabinėjimusi? R

Bačiulis pasiūlė išjungt FB, ir FB jo post'ą panaikino už nuogybes. Nežinau, kaip veikia tas jų algoritmas, bet jei vien tekstinį post'ą, kurį dar ir išversti moka (bent jau iki tokio lygio, kad būtų aišku, jog jis nėra pornografinis), tai turbūt nelabai pagal paskirtį. Na, gal jis tik bukai žiūri į reportus. Reikėtų teikti apeliaciją. Būtų įdomu, jei jie parašytų, kad įrašas buvo peržiūrėtas gyvo žmogaus, ir nuspręsta ban'ą už nuogybes palikti.

Manau, kad net nereikėtų partijos lyderio, pradžiai užtektų Ministro Pirmininko. Gabriukas tegu lieka lyderiu iki kitų rinkimų. Jei jie būtų sąžiningi, vistiek prapiltų. Manau, kad reikia vyriausybės vadovo, kurio pažiūros atitiktų pažiūras, kurias deklaruoja jį delegavusi partija, ir kuris postą užimtų ne dėl pasenusių ir nebeaktualių pasiekimų (kaip matom gebėjimas spręsti ekonominę krizę nereiškia, kad bus gebama spręsti kitokias krizes), o dėl jo dabartinių pasiekimų. Asmeniškai, matau tik du kelius. Arba TS-LKD keičia ministrų kabinetą ir siūlo Kasčiūną kaip naują Vyriausybės vadovą, arba konservatyvūs rinkėjai masiškai pereina NS'ui ir kitoms, mažiau turinio, idėjų ir potencialo, bet garsiau rėkiančioms dešiniosioms partijoms.

Atrodo, kad Bačiulis pagavęs esmę - nesvarbu su kuo, svarbu prieš valdžią, kurios visi veiksmai rodo, kad jai ES svarbiau nei Lietuva. O kad ten visokių padleckių atsiranda, tai ką jau padarysi... Jie visur atsiras kur tik bus bent menkiausia proga "revoliucijai"

Lietuviai evoliucionavo į kitą lygį ir todėl net Paleckis gali vaikščioti sausio 13 nebijodamas fiziškai gauti į snukį.

Kažin ar yra koks nors legalus būdas iš viešo renginio išmesti nepatinkatini žmogų/žmones(nebūtinai šiuo konkrečiu atveju), daugiausia ką gali pasiekti manau, tai kartu išvažiuoti, kartu su policija.

Man pasirode labai idomi tema- Lietuvos 21-ojo amziaus elitas- nes manau, kad jei tu save pavadini elitu- tai juo tikrai netampi. Elitas supuvo Sibire, pabego i uzsieni arba buvo sumestas ant miesteliu grindinio. Jei sitie Facebook ir Vilniaus burbulu zmogeliukai yra Lietuvos elitas- tai vargas Tau, Jeruzale. Mano kaime kai kurie Smetonos laiku ukininku vaikai buvo kur kas didesnis elitas ne sitie su didesnem bei vidutinem.

Pastabėlė Algiui. Iš kur tas įsivaizdavimas, kad kiekvienas doras lietuvis pažįsta Celofaną, Paleckį, Juraitį ar dar ten kažką? Jei Algiui patinka daryti tyrimus ir stebėti visus tuos atmatas - jo teisė. Bet juk tai nereiškia, kad ir visi kiti nori tarp tų srutų murkdytis bei juos stebėti - pernelyg toksiška. Pavyzdys - aš asmeniškai nežinojau ir negirdėjau apie nė vieną iš jų. Tuo labiau net neįsivaizuoju kaip jie atrodo - ir tokių kaip aš, manau, dauguma. Apie Paleckį gal kažką skaičiau Delfi prieš daugelį metų (nors tų Paleckių n+ kiekis tai net nežinau ar apie tą). Apie Celofaną iš Tapino sužinojau ir tai ten kažkas su Baltarusijos numeriais. Kitus vardinamus aš tik girdėjęs čia nuolat minint. Ir ką? Dėl viso to aš turiu žinoti kaip jie atrodo? Pabandžiau įsivaizduoti save tų maršistų vietoje: na išėjo dar vienas kažkoks random žmogus, Paleckis šiuo atveju, šneka ten sau kažką ant scenos kaip ir kiti - nei aš žinau kas ten, nei man įdomu ką jis ten šneka (juk ne pagrindinis šnekėtojas buvo, ar ne?), nei aš jo biografiją atsimenu, tačiau, pagal gerb. Algį, turėčiau bėgti link scenos ir švilpdamas vyti jį lauk. Tiesiog nelogiška. Na, su visa pagarba Algi, Paleckis&Co. tai ne Nausėda, Šimonytė ar Landsbergis, kad iš matymo pažint ar tuo labiau "nuopelnus" atsimint - tai visuomenės atmatos, apie kuriuos dauguma lietuvių net nenutuokia. Tad, mano galva, tas pasyvumas/neišvarymas/nenušvilpimas yra gana paaiškinamas

Ir aš, ir aš esu labai blogas, tiesiog ne žmoga.

30:10 "estai galės apšaudyti Leningradą" (citata). Man patinka kai daiktai vadinami jų tiraisiais vardais.

Peržiūrėkite abu šį video ir suprasite kas lietuvoje dabar vyksta. Abu išsilavinę, plačiai visumenę nušviečiate, tačiau vienas kito negirdite. Ir nebūtina būti buduliu, kad eitum į mitingą, jei nėra kito būdo pasisakyti. O protestas, yra viena iš formų pasisakyti - A riot,” King said, “is the language of the unheard.” Šiuo metu yra daugybė kanalų, kuriuose pasisakoma 180 laipsnių kampu, nei Tapino laidose. Jis pats ir užaugino konkurentus, savo selektyvumu ir pozicija.

Reikia suprasti, kad buvo minia ir Paleckis kt. Net nesimatė. Žmonių tikslas buvo išreikšti savo nepasipyktinimą. Labai liūdna, kad mes nenorime to pripažinti ir pastoviai gasdinames.

Gaila, kad Algis pačioje pabaigoje taip ir nesuprato Audriaus pagrindinės minties.

Kazka ne iki galo isgirdai arba nesupratai gal :/

O ta citata "kokie, blet, kitaminčiai? Dalbajobai paskutiniai" rimtai buvo tikro žmogaus parašyta o ne iš kokio Vyginto Varno ar Lino Hermano YouTube kanalo ištraukta? :D Būtų žiauriai juokinga, jeigu nebūtų taip liūdna.

Viskas OK, tegul Vilniaus sėdmaišiniai ir toliau nemato :) Ateina laikas, kai pamatyt privalės ir kažkoks blokavimas, apsitvėrimas tvora savo FB burbule jau nepadės :))))) Matyt taip reikia.

Prieš metus tokių protestų Lietuvoj nebudavo, na nebent 2009m., taip pat ir susiskaldymo tokio. Pirmas kartas kaip per S13 minėjimą kyla protestai. Taigi, ar nebūtų logiškas klausimas - kas per tuos metus Lietuvoje naujo atėjo? Atsakymas akivaizdus, ne? Manau čia pagrinde ir slypi viso susiskaldymo šaknys.

Fallacy

Sicilietiska Baciulio gynyba sovietinei “vidurinei klasei” namukuose prie Garliavos paliko ispudi, bet negaliu sutikt su perdetu idealizavimu. Tai buvo the worst of two worlds, socialistinio ir kapitalistinio - suke bizniukus machinacijomis, kysiais, turto slepimu ir tt. (zr, Gariunai). Dar tuo paciu vergo mentalitetas pries partija, kad tik ant pirstu neuzmint. Nekazkokia moraline kombinacija… Na bet viso konteksto nezinau, nes kai kuriu temu ignoravima fb praktikuoju jau gerokai pries maestro instrukcija🙂

Tai yra būtent tai ką aš galvoju jau kuris laikas. Kaip ir visokių aktorių atvedimas į protestus, aprengiant juos su VDV liemenėmis ir pastatant prieš kameras. Ir galbūt netiesiogiai partijos paliepimu tai vyksta, bet pvz per žiniasklaidos atstovus. Juk pats Mantas Bertulis iš Kitokių Pasikalbėjimų feisbuke rašė, kad iš TV3 sulaukė pasiūlymo padaryt provokaciją prieš Šeimų Maršą Gegužės mėn. Čia jo postas: https://www.facebook.com/BertulisMantas/posts/4086418081401609 Kodėl pvz, Paleckis neuždarytas jei buvo nuteistas? Gal gavo pasiūlymą kaip alternatyvą bausmės atlikimui? :))

Algis apie liaudies (masių) suvaldymu/sovokimu ar tai momentiniu (mitingai, renginiai) ar ilgalaikiu (politiniu judėjimu) yra nulis. Kalbos apie Paleckio išmetimą / davimą į dūdą, tai tipinis: Garsiai loja, bet nekanda. Juo labiau, protingesnis turėtų iškart suprast, jog tokį momentą iškart išnaudotų 'Gerbiama žiniasklaida'. O ir šiaip: Mano priešo priešas - mano draugas (svarbiausia, kad tik tam reikalui).

pritariu, Audriaus didžiausias "sugebėjimas" tai viską pritempinėti prie savo iš anksto susidarytos nuomonės...

Tai kad reikalavimai labai paprasti. 1) Atstatydinti vyriausybę, 2) atšaukti Gaidžio pasą. Pretty much viskas.

Algis rimtai supyko.:) Paleckį manau visi norėtų išmesti, bet visi ir puikiai supranta, kaip Audrius ir minėjo, kad jis tik ir laukia tokių provokacijų kad galėtų suvaidinti auką, ir tą ištransliuoti. Dėl protesto: kad ir kaip tarkim nepatiktų man valdžia, man mintis mitinge stovėti kartu su marginalais kaip Algis sako ir dar švilpti kartu, na niekaip nesueitų toks reikalas.:) Dėl knygų sovietmečiu rašytų apie JAV, manau reiktų pridėti ir Juozo Baltušio „Tėvų ir brolių takais“, teko pavartyti, nuotraukų ten ir gerų pridėta kaip tam laikmečiui, tėvas pasakojo, kad tą knygą pašalino iš knygynų ir bibliotekų bei buvo nurodymas grąžinti, kas jau turi (darbe net berods susirinkimas dėl to buvo), tai ta knyga savotiškas protestas tapo ir visi jos ieškojo ir dalinosi.:)

Algis neseniai labai teisingai įvardino kad kauniečiai sovietmečiu tapo mentaliai susovietinti, nepaisant jų povyzos. Čia gražiai Bačiulis atskleidė kad pats Algis mąsto taip, kaip būdinga posovietiniam - aukštesniojo sluoksnio - savo kartos žmogui.

Epizodo pabaiga konkrečiai sugadinta Algio užsikirtusia Paleckifobijos plokštele. B&R, jūs vienas kito neišgirstate, kaip gali susikalbėti tauta tarpusavyje ir su valdžia? Panašu, kad klausymo gebėjimą prarado visos pusės. Kartu ir noro susikalbėti.

Šiaip norėjosi be didelių emocijų ir pykčių išgirsti Audriaus argumentus..neišėjo...visgi patreonai kanale yra dėl Audriaus, todėl lb nekaip atrodo tas kabinėjimasi vien išgirdus nuomonę, kuri tau nepatinka...

Kažkaip Audriui jau visai blogai, tiek nusipezėjimu...... Bandė pritempti, kaip visada, iš savo genialiosios pusės, bet taip apsidirbo. Smirda

Abu pritempinėjat, bet Audrius 100 proc. teisus dėl paprastos Liaudies auditorijos dydžio. Jis milžiniškas. Janutienės kanalas jau seniai sulaukia daugiau peržiūrų nei visa Laisvės televizija su n darbuotojų ir prodiuserių ir bbz kokiu finansavimu. Kažkoks facebooko puslapis 'Nepatogi tiesa' prieš metus net neegzistavo, o dabar kiekvienas postas sulaukia šimtų, kartais tūkstančių pasidalinimų, o pasiekia auditorija milijoninę, daugiau nei tapinas su savo 10 metų followerių rinkimo istorija. Aš jau nekalbu apie kitas laidas ir podcastus, Lago, KitaipTv, Klivečkos laida - jų žiurimumas milžiniškas. Apie tuos visus lekstucius, referendumininkus net nekalbu, ten dar visai kita kategorija klausytoju. Jei Algis visus užbaninęs, tai nėra argumentas kad jie neegzistuoja. Jų balsas jau seniai labiau girdimas už visų tapinų ir jorkšyrų kartu sudėjus.

Manau problema didžia dalimi išsispręstų, jei TS-LKD išsirinktų lyderį-konservatorių. Ir būtinai žmogų su turiniu ir nuopelnais, o ne pavarde..

Mano manymu Algio perdėta reakcija į S13 mitinguotojus, jų vadinimas bydlo ir pan. labai gerai reprezentuoja "Vilniaus elito" nenorėjimą girdėti tos kitos pusės. Jie yra durniai - ir viso gero!

Kalbant apie S13. Bene pirmą kartą pritariu Audriui, nors kaip tai liūdna bebūtų. Tiek Algis ir jam pritariantys, tiek “konservatorių elitas-valdžia ” ( aš balsuoju už konservus), ignoruoja patį faktą- atėję baubti rodo visuomenės nervingumo ir nevilties lygį. Išvadų nedarant, tuo naudosis ne tik lekstuciai ir paleckiai, bet ir nedraugai už sienos. Kietaktiškumas bei stručio pozicija neturi nieko bendro nei su išsilavinimu nei partinėmis pažiūromis. Iš čia ir bėda, tai žmoniška, bet Čerčilio dešiniųjų pusėje nesimato.

būtent. Pasigauna žmonės šitą sąvoką ir naudoja be jokio supratimo. Gaila, bet tarp jų ir Algis

tavo tokia reakcija yra dėl to kad esi infantilus leftistas be empatijos. Matyt niekada ir nesuprasi iš kur kilo šeimų maršas, mitingas prie seimo, aukšti Nausėdos reitingai, žemi vyriausybės reitingai, visuomenės nusistatymas prieš LGBT pederastus ir panašiai. Kažkada ir aš buvau debilas tapinoidas, užingridas bet gyvenimas davė savo pamokų ir išminties. Leftizmas neveikia. Infantilizmas neveikia.

Gerai užnešė, neliūdna... Gražulis 4/5 lietuvių gelbėtojas ir gynėjas... Baubliai rėkiantys ant vienuolės iš mandagumo neliečia paleckiuko...

Kas yra marginalas? Tai jau užnuodytas žodis ir jį vartojame nemastydami kaip gyvūnai. O realiai tai nesusiję su politinėmis pažiūromis, o su atstovaujamos grupės dydžio proporcija lyginant su visa populiacija. Taip kad tie 1 proc kurie pilnai palaiko užsienio politiką oficialiai yra marginalai. Nes papuola už 2 sigma nuokrypio ribos, žiūrint į gauso pasiskirstymą.

iš karto labai atsiprašau už labai griežtą reakciją, bet apie "nušvilpimą" kalbėdamas Bačiulis absoliučiai nusikalbėjo, tiesiog visiškas absoliutaus durniaus nusikalbėjimas!!! dar kartą labai atsiprašau...

Prašoms: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/kriminalai/nusikaltimai/del-abutkeviciaus-ligos-teismas-gali-buti-atidetas-302662 R

Ar nera Celofanas + seimu marsas paciu koncervatoriu konstruktastam, kad marginalizuoti ju politikai nepritariancius? Manau stipraiai neivertinama, kiek yra esamos valdzios politika nusivylusiu issilavinusiu, aukstesnes pajamas uzdirbanciu zmoniu. Mitinguose jie nedalyvauja nenoredami tapatintis su tomis iniciatyvinemis grupemis ar asmenimis.

Bačiulio pagrindinė mintis buvo, vasario 16 bet kokiu atveju užkardyti riaušes. Bet šią mintį užgožė paleckiofobija.

Audrius sako "tie žmonės nori kad juos išgirstų". Man labai įdomu ką ta valdžia turi išgirsti, kokie tų žmonių reikalavimai, kas jų netenkina??? Kas nors gali tą normaliai iškomunikuoti, o ne vien tik baubti? Esant normaliai komunikacijai gal ir būtų išgirsti. Dabar tik vemia nerišlius nusiskundimus dėl GP ir skiepų. Kokie kiti jų reikalavimai?

Klausimas Algiui, kiek Paleckis ir co atvesdavo į mitingus bydlo iki šitos vyriausybės? Vat tokia jo ir reikšmė.

Nemanau, kad tiktokerinių mažvaikių vyriausybė ims kalbėtis su tais, kas nėra užingridai. Jų dialogas yra apsitvėrimas tvora. Dar koncertinos ritinį galėjo užkabint ant viršaus kaip vyšnaitę ant torto. O kita vertus, galbūt to ir siekiama? Bobausybei galbūt naudinga, kai piliečiai riejasi tarpusavyje. Juk tai jiems daug geriau negu vieninga tauta rietūsi su vyriausybe.

pritariu Audriui kad jei valdzia nesims kalbetis su tauta tai bijau kad po to lopo Tapino ir co kvietimu gali ivykti ir pilietinis karas, nes visi taip susipriesine kad baisu. o kas del paleckio Algis ir geras tipo turejo kaskas ta durneli dauzyt kad poto gautu baudziaka. teisingai padare nekiso nagu prie sudo gabalo.

kol kas paklausiau tik tą dalį apie susipriešinimą po S13. Mano manymu Audrius didele dalimi yra teisus, jo empatijos lygis yra labai aukštas, ir visuomenės nuotaikas jis puikiai jaučia. Esu ir aš nusivylęs konservatorių rinkėjas ir šiuo metu Paleckio klausimas man visiškai nerūpi. Būtų jis mitinge ar ne man neįdomu. Labiau rūpinti problema yra ta kad niekas neatstovuaja normalios dešinės, konservatoriškos ideologinės linijos seime. Todėl šiuo atžvilgiu mitinguotojus palaikau (švilpimo nepalaikau kaip dėl nepagarbos laisvės kovotojų gyvybėms). Labai liūdna bet socialiniai tinklai piešia liūdną visuomenės ateitį. Dėl algoritmų žmonės sugrupuojami į informacinius burbulus kur labai greitai ideologiškai poliarizuojasi. Kas iš to bus - neaišku; lieka vis mažiau instrumentų kas gali vienyti žmones. Pilietinio karo gal dar nebus, vis gi ne taip blogai kaip Amerikoj.


More Creators