Well you guys chose the winner of this month, personally it was not my favorite preview but I liked the result, seeing how I have improved in the animation. Stay tuned for February's voting which will be in a few days 馃榿馃憣.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bueno ustedes eligieron al ganador de este mes, personalmente no fue mi previsualizaci贸n favorita pero me gust贸 el resultado, viendo como he mejorado en la animaci贸n. Estad atentos a las votaciones de febrero que ser谩n en unos d铆as 馃榿馃憣.