Les tengo la súper buena noticia que ayer por fin encontramos una sede para nuestro segundo aniversario NNG. Ahorita estamos trabajando en la convocatoria. ¿Qué opinan del evento y la invitación?
Super good news! Yesterday we were able to find a venue where we will celebrate our second anniversary NNG. We are currently working on the invitation. What do you guys think about the event and invitation?
Hector Martinez
2018-08-30 22:07:46 +0000 UTC