SamSuka
hectormtz
hectormtz

patreon


¡Habemus Aniversario!

Les tengo la súper buena noticia que ayer por fin encontramos una sede para nuestro segundo aniversario NNG. Ahorita estamos trabajando en la convocatoria. ¿Qué opinan del evento y la invitación?


Super good news! Yesterday we were able to find a venue where we will celebrate our second anniversary NNG. We are currently working on the invitation. What do you guys think about the event and invitation?

¡Habemus Aniversario!

Comments

Me equivoque de año 🤦

Hector Martinez


More Creators