SamSuka
earthship
earthship

fanbox


WIP / Build-A-Bear + NEWS お知らせ

it'll only be my drawings here (but I draw a lot less and I draw very slowly, so don't expect too much). More info in another post. Thank you for reading! - ここでは私の絵だけになります(でも、絵を描くのがかなり遅くなってしまったので、あまり期待しないでください) お読みいただきありがとうございます!

WIP / Build-A-Bear + NEWS お知らせ WIP / Build-A-Bear + NEWS お知らせ

More Creators