投票イベントにご参加頂き、ありがとうございました。
第12回の投票イベントの勝者は、ユウナとなります。
私はファイナルファンタジーの中ではFF10が一番好きなのですが、今回の投票結果からも、FF10をお好きな方は多いという事が分かります。
ちなみに、私はFF12までしかプレイしておらず、FF13以降は全くプレイしておりません。
最近発売されたFF7リバースが好評で、私も興味があるのですが、PS5を持っておりませんので、PC版が発売されたら購入してみるかもしれません。
それでは、また次回の投票イベントの開催をお楽しみにお待ちください。
----------
Thank you for participating in the voting event.
The winner of the 12th voting event will be Yuna.
I like FF10 the most out of Final Fantasy, and the results of this poll show that there are many people who like FF10.
By the way, I have only played up to FF12, and have not played at all after FF13.
The recently released FF7 Rebirth has been well received, and I'm interested in it, but I don't have a PS5, so I might buy the PC version when it's released.
Please look forward to the next voting event.