皆様、お世話になっております。
投票イベントにご参加頂き、ありがとうございます。
第1回の投票イベントの勝者ですが、錦木千束と薙切えりなの2名となります。
後日、両者の作品をたっぷり投稿させて頂きますので、楽しみにお待ちください。
今回の投票イベントを楽しんで頂けたかと思いますし、私自身も楽しめましたので、また開催する予定です。
次回の開催をお楽しみに!
----------------------------
Thank you all for your help.
Thank you for participating in the voting event.
The winners of the first voting event are Chisato Nishikigi and Nakiri Erina.
I will be posting a lot of the works of both at a later date, so please look forward to it.
I hope you enjoyed this voting event, and I enjoyed it myself, so I plan to hold it again.
Look forward to the next event!