投票イベントにご参加頂き、ありがとうございます。
第7回の投票イベントの勝者は、渋谷凛となります。
近日、渋谷凛の作品を公開させて頂きます。
個人的な話となるのですが、年始は比較的時間に余裕がありますので、来週あたりまでは1日2回投稿できれば良いなと思っております。
未公開作品が、かなり溜まってしまっております😅
それでは、また次回の投票イベントの開催をお楽しみにお待ちください。
-------------
Thank you for participating in the voting event.
The winner of the 7th voting event will be Rin Shibuya.
I will be showing Rin Shibuya's work soon.
On a personal note, I have a lot of free time at the beginning of the year, so I hope to be able to post twice a day until next week.
I have a large collection of unpublished works.
Please look forward to the next voting event.
yy
2024-01-09 15:22:27 +0000 UTCカピバラさん
2024-01-07 16:35:24 +0000 UTC