I'll be practicing comics for about two weeks starting today! I'll do my best! I write in both English and Japanese.😌 Please let me know if there is any strange English.🙇♂️🙇♀️ 今日から2週間ほど漫画の練習します。 日本語と英語の表記で書く予定です! 変な所あったら教えてください。😊
Oniros
2022-01-18 21:23:24 +0000 UTC