Hey Everyone!
With holidays happening for some followers over the next few days we put together this animation for everyone.
Looked to make it more of a wholesome animation instead of my typical type.
I also say we, as it was Mrs. Sharko Diablo who came up with the premise and suggested I make something for you all.
I had nothing planned, so be sure to leave a like and a comment for her contribution!
機械翻訳:
こんにちは、みなさん!
今後数日間、一部のフォロワーに休日が発生するため、このアニメーションをすべての人のためにまとめました。
私の典型的なタイプではなく、より健康的なアニメーションにするように見えました。
前提を考え出し、皆さんのために何かを作ることを提案したのはシャルコ・ディアブロ夫人だったので、私たちも言います。
私は何も計画していなかったので、彼女の貢献にいいねとコメントを残してください!