Why struggle when you should be sniffing?!
POV version of our Atomic Ballerina's should be out by weekend I think.
We'll have both a standard and gassy version for you all to enjoy!
For now, just inhale this blast of stink!
機械翻訳:
においをかぐ必要があるのに、なぜ苦労するのですか?
アトミック バレリーナの POV バージョンは、週末までにリリースされるはずです。
スタンダードバージョンとガッシーバージョンの両方をご用意しておりますので、ぜひお楽しみください!
とりあえず、この臭いの爆発を吸い込んでください!