私はオーバーウォッチをまったくプレイしていないと言わざるを得ませんが(チームTF2はここにあります笑)、私はこれをプレイするのが本当に好きでした。特に、このファンアートはキャビンで非常に詳細な作業を必要としたためです。 皆さんが気に入ってくれることを本当に願っています。私はあなたがそれを好きになることを期待してこれをします。手助けありがとう! あなたが良い月を過ごし、素晴らしい7月を迎えることを願っています! ---------------------- I have to say I haven't played Overwatch at all (Team TF2 here lol), but I really loved doing this one. Specially because this fanart required a well detailed work on the cabin. I really hope you guys like it. I do this expecting that you like it. Thanks for the support! I hope You've had a good month and that you have a great July!