遅れてすみません:(これが私のバージョンのティファロックハートです。FF7から多くのことを知っているが、両方をプレイしたことは一度もないことを告白しなければなりません。 しかし、心配しないでください!古いFF7をダウンロードして、空き時間にプレイを開始しました:) 楽しんでね。そして素晴らしい8月を! ---------------------- Sorry for being late :( Here's my version of Tifa Lockhart. I have to confess that I know many things from FF7 but never played any of both. But don't worry! I just downloaded the old FF7 to start playing it in my free time :) Enjoy, guys. and have a great August!